تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و شنیدنی‌ترین موسیقی‌های امسال؛‌ (بخش سوم)

کیارش رمضان‌نژاد - دوشنبه، 7 بهمن 1398

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و شنیدنی‌ترین موسیقی‌های امسال چند روزی است که به بهانه‌ی آغاز سال پر هیاهوی 2020 میلادی مهمان سایت ملودایو شده‌اند. در بخش سوم این مطلب بلند برخی دیگر از فیلم‌هایی که امیدوارند تا در گیشه‌های فروش رکوردها را جابه‌جا کنند را معرفی کردیم. در ادامه با وب‌سایت ملودایو همراه باشید. 

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و فیلم سینمایی Jungle Cruise ؛‌

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و شنیدنی‌ترین موسیقی‌های امسال

کارگردان:‌ Jaume Collet-Serra

بازیگران شاخص:‌ دوان راک جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال  

آهنگساز: جیمز نیوتن هاوارد James Newton Howard

برخی موفقیت مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب را عاملی برای ساخت فیلم‌هایی مانند Jungle Cruise می‌دانند، فیلمی پرکشش و پرهیجان که در فضایی شبیه شهربازی‌های دیزنی می‌گذرد. بازی راک یا دوان جانسون در نقش ناخدای لنج یکی از نقاط قوت این فیلم سینمایی برای علاقه‌مندان سینمای عامه‌پسند است. با توجه به فهرست بازیگران این فیلم برخی از منتقدان سینمایی عقیده دارند که بعید نیست داستان این فیلمی تیره و تارتر از آنچه تصور می‌کنیم از کار در بیاید و شخصیت‌های منفی نیز در هر چه بیش‌تر شدن جذابیت داستان نقشی قابل ملاحظه ایفا کنند.    

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و فیلم سینمایی The Hitman's Wife's Bodyguard ؛‌

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و شنیدنی‌ترین موسیقی‌های امسال

کارگردان:‌ Patrick Hughes

بازیگران شاخص:‌ ساموئل ال جکسون، رایان رینولدز،‌ سلما هایک

آهنگساز:‌ Atli Örvarsson

یکی دیگر از جدیدترین دنباله‌دارهای سینمایی در سال 2020 به فیلم The Hitman’s Bodyguard تعلق دارد، فیلمی در ژانر اکشن/کمدی با بازی ساموئل ال جکسون و رایان رینولدز که در سال 2017 میلادی اکران شد و در مقایسه با سایر فیلم‌ها نیز در باکس آفیس به فروش قابل قبولی دست پیدا کرد. این مرتبه نیز رینولدز و ال جکسون، با تمام تفاوت‌هایشان با هم دست همکاری می‌دهند تا شخصیت سلما هایک را از دست آدم‌ربایان نجات دهند. اگر چه انتظار نداریم تا فیلم The Hitman's Wife's Bodyguard تحسین منتقدان را برانگیزد اما پیش‌بینی می‌شود که این فیلم نیز فروش خوبی در گیشه داشته باشد.

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و فیلم سینمایی The Conjuring: The Devil Made Me Do It ؛

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و شنیدنی‌ترین موسیقی‌های امسال

کارگردان:‌ مایکل چاوز

بازیگران شاخص:‌ پاتریک ویلسون، ورا فارمیگا 

آهنگساز: جوزف بیشارا  ‌ 

ژانر ترسناک از جمله ژانرهای پرفروش سینما است و کم‌تر پیش می‌آید که فیلمی خوش‌ساخت و پر ترس و لرز در این ژانر با اقبال عموم تماشاگران مواجه نشود. یکی از موفق‌ترین نمونه‌های فیلم‌های ترسناک در سال‌های اخیر مجموعه فیلم‌های The Conjuring یا احضار است که تاکنون تماشاگران زیادی را متقاعد کرده است تا برای ترسیدن بلیط بخرند و قدم به داخل سالن تاریک سینما بگذارند.

در سال 2020 نیز قرار است تا بار دیگر زوج احضارگر پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا در چالشی تازه ظاهر شوند و برای تسخیر ارواح خبیث داستان فیلم دست به کار شوند. اینطور که از داستان فصل سوم فیلم احضار مشخص است این بار خانواده‌ی وارن مأمور شوند تا راز پرونده‌ی قتلی را بگشایند که قاتل آن ادعا می‌کند تحت تأثیر نیروهای شیطانی مرتکب قتل شده‌اند. در قسمت سوم فیلم کانجورینگ همچنان شاهد هستیم که جیمز وان به نقشی تهیه‌کنندگی اکتفا کرده است و کارگردانی کار را به مایکل چاوز کارگردان بخش دوم این فیلم سپرده است.    

 تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و فیلم سینمایی The King's Man ؛

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و شنیدنی‌ترین موسیقی‌های امسال

کارگردان: Matthew Vaughn‌  

بازیگران شاخص:‌ هریس دیکنسون، رالف فاینز،‌ آرون تایلر-جانسون

آهنگسازان:‌ Dominic Lewis و Matthew Margeson

تعداد و ترتیب دنباله‌ها و پیش‌درآمدهای فیلم‌های سینمایی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و نگه داشتن حساب و کتاب این دنباله‌ها و درآمدها هم سخت‌تر! فیلم The King's Man نیز یکی از همین درآمدهای تازه است که برای راضی نگه داشتن خاطر طرفداران مجموعه فیلم‌های Kingsman تا پیش از اکران فسمت سوم این فیلم‌ها ساخته شده است. در این درآمد تازه برای این مجموعه داستان‌های پرماجرا،‌ برای اولین مرتبه به خاستگاه داستان و سال‌های ابتدایی قرن بیستم سفر می‌کنیم و به همین دلیل در این پیش‌درآمد نیز دیگر خبری از بازیگران شناخته شده‌ی Kingsman نشانی نمی‌بینیم. رالف فاینز نقش شخصیت اصلی را در فیلم The King's Man بازی می‌کند و علاقه‌مندان این مجموعه برای اولین بار در می‌یابند که چگونه گروهی از کهنه سربازان یکی از محبوب‌ترین سازمان‌های جاسوسی چند سال اخیر در سینما را پایه‌گذاری می‌کنند.  

برگرفته از وب‌سایت rottentomatoes.com ؛‌