Imagine Dragons و آهنگ جدید رالف خرابکار 2

کیارش رمضان‌نژاد - شنبه، 25 خرداد 1398

دیگر چه خبری از این خوش‌تر که آهنگ انیمیشن سینمایی رالف خرابکار 2 را گروه Imagine Dragons خوانده است و جذابیت تازه‌ای به قسمت دوم این انیمیشن پرطرفدار افزوده است. عنوان آهنگ Imagine Dragons که برای موسیقی متن انیمیشن سینمایی رالف خرابکار 2 اجرا شده است، Zero یا همان «صفر» خودمان است، که چند روزی است موزیک ویدیوی مفرحی نیز از این آهنگ جدید گروه Imagine Dragons در اینترنت پخش شده است تا علاقه‌مندان، قبل از اکران انیمیشن سینمایی رالف خرابکار 2 یا رالف اینترنت را خراب می‌کند فرصت شنیدن و دیدن آهنگ Zero از گروه موسیقی آلترناتیو راک Imagine Dragons را داشته باشند.

Imagine Dragons و آهنگ جدید Zero ؛

آهنگ انیمیشن رالف خرابکار

به نظر می‌رسد که آهنگ‌های Imagine Dragons در عالم سینما خواهان زیادی پیدا کرده است و برای موسیقی متن پروژه‌های سینمایی چندین و چند میلیون دلاری از آهنگ‌های گروه موسیقی Imagine Dragons استفاده می‌شود. پس جای تعجب ندارد که رالف خرابکار 2 تنها همکاری گروه Imagine Dragons در زمینه‌ی موسیقی متن با هالیوود نبوده است و در همین سال 2018 میلادی، سازندگان فیلم جدید مأموریت غیر ممکن: ‌سقوط Mission: Impossible - Fallout فیلم خود را با آهنگی تبلیغ کردند که Imagine Dragons برای موسیقی بی‌کلام متن آن ساخته است.

Imagine Dragons و انتشار موزیک ویدیو آهنگ Zero ؛‌

Imagine Dragons و آهنگ جدید

نزدیک به یک ماهی از انتشار آهنگ Zero توسط گروه Imagine Dragons می‌گذرد، اما این گروه دست به ابتکار جالبی زده است و متأثر از حال و هوای انیمیشن سینمایی رالف خرابکار 2 موزیک ویدیویی جذابی نیز برای این تک‌آهنگ درست کرده‌اند که تازه چند روزی است که در فضای مجازی منتشر شده است. این مورد شاید چندان به مذاق تماشاچیانی که دوست داشتند در آهنگ رالف خرابکار 2 صحنه‌های بیشتری از انیمیشن مورد علاقه‌ی خود را تماشا کنند، خوش نیاید، اما موزیک ویدیو Imagine Dragons نیز دنیایی از بازی‌های کامپیوتری را به تصویر می‌کشد که تماشایش برای مخاطبانی که به گذشته‌های شیرین علاقه‌مندند، خالی از لطف نخواهد بود.

قرار است تا کم‌تر از یک ماه دیگر انیمیشن رالف خرابکار 2  یا رالف اینترنت را خراب می‌کند در سینماهای سراسر جهان اکران شود و رالف در این قسمت در ادامه‌ی خرابکاری‌هایش از قسمت قبلی، با اینترنت پرسرعت به فضای مجازی پرتاب شود و خواب و خیال کدها و کدنویس‌ها را بر هم بزند.

 

 

با مراجعه به این لینک می‌توانید موزیک ویدیو Imagine Dragons برای آهنگ Zero که در ساخت موسیقی متن انیمیشن سینمایی رالف خرابکار 2 مورد استفاده قرار گرفته است را ببینید و بشنوید.

نظر شما در مورد استفاده از آهنگ‌های گروه‌های سرشناسی مانند گروه Imagine Dragons در فیلم‌های هالیوودی چیست؟‌ نظراتتان را از طریق قسمت دیدگاه‌های سایت ملودایو با ما در میان بگذارد.         

منبع وب‌سایت comicbookmovie.com ؛

 

  • سوفى

    من رالف خرابكار دو رو خيلى دوست دارم من پنج تا گوشى دارم توى همش رالف خرابكار دو و يك رو دارم عاليه اين كارتون من كه عاشقتم ممنون از پ خش اين ويديو

    پاسخ 1399/03/23
  • ملودایو

    خیلی ممنون از شما

    پاسخ 1399/02/06
  • پریا صادقی

    عالی بود

    پاسخ 1399/02/04
  • Nima

    خیلی خوب بود یه دنیا ممنون

    پاسخ 1397/11/28
  • ماهان

    مرسی من عاشق رالف خرابکار م خدا کنه ویدیو شو بسازین البته پادکست رو میگم

    پاسخ 1397/08/03