آلبوم جدید امینم کامی‌کازه تازه‌ی دنیای موسیقی

کیارش رمضان‌نژاد - شنبه، 25 خرداد 1398

عرضه‌ی آلبوم جدید امینم Eminem با نام Kamikaze در چند روز گذشته همه را غافلگیر کرده است، نکته‌ی جالب اینکه آلبوم جدید امینم Kamikaze آهنگ تازه‌ی این رپر امریکایی که برای موسیقی متن فیلم ونوم Venom مورد استفاده قرار گرفته است را نیز در بر می‌گیرد.  

این اولین بار نیست که خواننده‌ای معروف همانند امینم Eminem بی‌خبر و شبانه آلبوم جدید خود را تقدیم حضور علاقه‌مندان می‌کند و با این کار ولوله‌ای در دنیای دانلود آلبوم موسیقی به پا می‌کند. شاید آلبوم جدید امینم Kamikaze برای طرفداران مجموعه فیلم‌های اسپایدرمن که بی‌صبرانه تماشای فیلم ونوم Venom  را انتظار می‌کشند،‌ آنقدرها هم غافلگیرکننده نباشد چرا که امینم Eminem آهنگ فیلم جدید ونوم Venom  را خوانده و دست بر قضا همین آهنگ جدید برای فیلم ونوم Venom با آلبوم جدید امینم Kamikaze به بازار آمده است.

آلبوم جدید امینم و رپ‌خوانی برای موسیقی متن ونوم؛

آلبوم جدید امینم Eminem

امینم Eminem که در کارنامه‌ی کاری خود کسب 15 جایزه‌ی گرمی را یدک می‌کشد،‌ نام آلبوم جدید خود را کامی‌کازه Kamikaze گذاشته است و این آلبوم را به همراه 13 (یا به قول قدیمی‌ها 12+1 آهنگ اوریجینال) روانه‌ی بازار کرده است. کامی‌کازه Kamikaze اصطلاحی در زبان ژاپنی است که در جنگ جهانی دوم برای اشاره به خلبانان انتحاری ژاپنی استفاده می‌شد که با کوبیدن هواپیماهای خود به ناوهای جنگی امریکایی تلاش می‌کردند تا این ناوها را در اقیانوس غرق کنند. مسأله‌ای که در تصویر کاور آلبوم جدید امینم Kamikaze هم به خوبی هویدا است، ‌البته با این تفاوت که در کاور آلبوم جدید امینم Kamikaze تصویر هواپیمایی با پرچم امریکا نمایش داده شده است.

در خبرهای قبلی سایت ملودایو در مورد هنرنمایی‌های تام هاردی در فیلم ونوم Venom  صحبت کرده‌ایم، ‌در صورتی که دوست دارید تا در مورد این فیلم بیشتر بدانید می‌توانید از این لینک به خبرهای سایت ملودایو در مورد فیلم ونوم Venom  دسترسی داشته باشید.

آلبوم جدید امینم و یک تیر و دو نشان هنرمند؛

آلبوم جدید امینم Eminem

به نظر می‌رسد رپ‌خوانی امینم Eminem بر روی فیلم ونوم Venom  خیلی خوب جواب داده است،‌ چرا که بازخوردها در شبکه‌های اجتماعی حکایت از آن دارند که طرفداران امینم Eminem و دوستداران فیلم جدید ونوم Venom  هر دو عقیده دارند آهنگ امینم Eminem بر روی فیلم ونوم Venom به خوبی به حال و هوای این فیلم سینمایی همخوانی دارد.

امینم Eminem نشان داده است که از علم بازاریابی به خوبی آگاه است،‌ برای نمونه در این مورد خاص از ضبط آهنگ برای فیلم ونوم Venom  بهترین استفاده را برای معرفی و بازاریابی آلبوم موسیقی خود داشته است، پیش‌تر نیز امینم Eminem با حضور در تبلیغات برندهای معتبری همچون کرایسلر نشان داده بود که در عالم تبلیغات نیز به خوبی سره را از ناسره تشخیص می‌دهد.

آلبوم جدید امینم Kamikaze بر روی اسپاتیفای برای علاقه‌مندان موسیقی که از این اپلیکیشن برای شنیدن آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود استفاده می‎‌کنند، در دسترس است.

 

 

در صورت تمایل می‌توانید آهنگ ونوم Venom  از این آلبوم را از طریق مراجعه به این لینک بر روی صفحه‌ی آپارات سایت ملودایو بشنوید.

وب‌سایت ملودایو برای پرداختن عمیق‌تر به موسیقی متن فیلم‌های دیدنی تاریخ سینما به تولید پادکست صوتی و پادکست ویدیویی پرداخته است تا علاقه‌مندان فارسی‌زبان نیز با دسترسی به این پادکست‌های صوتی و پادکست‌های ویدیویی که با نام گپ‌دایو تولید شده در استودیو ملودایو قابل دانلود هستند، در جریان علوم و فنون ساخت موسیقی متن برای فیلم‌های سینمایی قرار بگیرند.   

شما نیز می‌توانید با مشاهده و اظهارنظر در مورد پادکست‌های صوتی و پادکست‌های ویدیویی ملودایو در مورد موسیقی متن فیلم‌های سینمایی وب‌سایت ملودایو را در ساخت پادکست‌های پربارتر یاری کنید.

  • ابراهیم موسوی

    سلام. امینم رو به خدای رپ می‌شناسن و از برترین‌های ژانر خودش هست و همیشه طرفداراش رو غافلگیر می‌کنه

    پاسخ 1397/07/12
  • مسعود عسگریان

    با سلام و عرض خسته نباشید، من مطالب سایت رو دنبال می‌کنم. از اینکه بخشی از رسالت موسیقی را به عهده دارین خوشحالم و برای تیمتون آرزوی موفقیت دارم. سایت رو به دوستانم هم معرفی می‌کنم.

    پاسخ 1397/07/12