تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و شنیدنی‌ترین موسیقی‌های امسال؛ (بخش پایانی)

کیارش رمضان‌نژاد - چهارشنبه، 16 بهمن 1398

فهرست تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و شنیدنی‌ترین موسیقی‌های امسال با این بخش به ایستگاه پایانی خود می‌رسد و با معرفی فیلم‌هایی که احتمالا اکرانشان به اواخر پاییز سال 2020 موکول خواهد شد به پایان می‌رسد. شاید لازم به توضیح نباشد که مثل هر فهرست دیگری این لیست تنها یکی از انتخاب‌های موجود از میان ده‌ها انتخاب است و بر مبنای سلیقه‌های مختلف،‌ می‌توان فهرست‌های متفاوتی تهیه کرد. در ادامه با وب‌سایت ملودایو همراه باشید.

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و فیلم سینمایی Halloween Kills ؛

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020

کارگردان:‌ David Gordon Green

بازیگران شاخص:‌ جیمی لی کرتیس، جودی گریر ‌

آهنگساز: جان کارپنتر

بعد از موفقیت فیلم هالووین 2018 با اینکه فلسفه‌ی ساخت این فیلم وداع با چندین و چند دنباله‌ی ضعیف فیلم‌های هالووین بود، دوباره اندیشه‌ی دنباله‌سازی به سراغ سرمایه‌گذاران فرنچایز هالووین آمده است. البته جای تعجب ندارد که وظیفه‌ی ساخت قسمت دوم این فیلم به دیوید گوردون گرین واگذار شده است، همان کارگردانی که دوباره موفق شد تا سال 2018 بعد از مدت‌ها نام فیلم هالووین را بر سر زبان‌ها بیندازد. در این قسمت نیز دوباره جیمی لی کرتیس و جودی گریر در نقش مادر و دختر بازی می‌کنند.

باید توجه داشته باشید که پرونده‌ی این دنباله‌های جدید با این قسمت بسته نمی‌شود و قرار است به زودی سومین دنباله هم برای داستان هالووین ساخته شود، تا این بار کار دنباله‌سازی برای هالووین با یک سه‌گانه به پایان برسد. جای تعجب ندارد که فیلم Halloween Kills همزمان با روزهای جشن هالووین در امریکا در پاییز 2020 اکران خواهد شد.

آهنگساز این قسمت نیز همچون فیلم هالووین 2018 و اولین فیلم هالووین در سال 1978 جان کارپنتر است و بنابراین بار دیگر سمفونی ترس را از زبان تم مشهور هالووین خواهیم شنید.

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و فیلم سینمایی Deep Water ؛‌

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020

کارگردان:‌ Adrian Lyne

بازیگران شاخص:‌ بن افلک، آنا د آرماس، تریسی لتس

آهنگساز:‌ Marcelo Zarvos

از بن افلک بعد از فیلم Gone Girl کم‌تر شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد که این بازیگر سرشناس هالیوودی تصمیم گرفته است تا بار دیگر از طریق بازی در یک تریلر خانوادگی بار دیگر در گیشه و اخبار سینمایی نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. فیلم Deep Water هم بر مبنای رمانی با همین عنوان ساخته شده است که کشمکشی روحی و روانی میان زوجی به ظاهر خوشبخت را روایت می‌کند. کشمکشی که با پیچ و خم‌های جذاب داستانی در نهایت به جنایت و قتل منتهی می‌شود. هیچ بعید نیست که فیلم Deep Water با داستان پر پیچ و خمش بار دیگر موفقیت‌های فیلم Gone Girl برای بن افلک تکرار کند. طبق اعلام استودیو سازنده، آهنگسازی فیلم Deep Water را مارچلو زاروس آهنگساز و پیانیست برزیلی بر عهده خواهد داشت.

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020 و فیلم سینمایی Godzilla vs. Kong؛

تماشایی‌ترین فیلم‌های 2020

کارگردان: Adam Wingard ‌

بازیگران شاخص:‌ Millie Bobby Brown، Kyle Chandler، Rebecca Hall

آهنگساز: Michael Giacchino

گودزیلا علیه کینگ کنگ همان نبردی است که علاقه‌مندان فیلم‌های گودزیلا از سال 2014 میلادی انتظارش را می‌کشند و دوست دارند جدال این هیولاهای سینمایی را بر روی پرده ببینند. خوشبختانه استودیو وارنر بردارز نیز، این اشتیاق تماشاگران را برای نبرد گودزیلا و کینگ کنگ قدر دانسته و کارگردانی برای این فیلم انتخاب کرده که با فیلم‌هایی مانند The Guest و Your Next ثابت کرده است که اکشن‌سازی را خوب بلد است و خوب می‌تواند هیجان را در وجود تماشاگر بیدار کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم در رویارویی گودزیلا علیه کینگ کنگ کدام هیولای سینمایی پیروز از میدان خیال خارج می‌شود؟  

آهنگسازی فیلم Godzilla vs. Kong را مایکل جیاچینو بر عهده خواهد داشت، آهنگسازی برنده‌ی اسکار که موسیقی متنش را تقریبا همگی در انیمیشن دوست‌داشتنی UP شنیدیم و دوست داریم.

برگرفته از وب‌سایت rottentomatoes.com ؛