بهترین فیلم‌های سینمایی در سال 2019 (قسمت ششم)

کیارش رمضان‌نژاد - یک‌شنبه، 18 آذر 1397

ششمین قسمت از مجموعه مقالات بهترین فیلم‌های سینمایی در سال 2019 به بهترین فیلم‌هایی اختصاص دارد که قرار است در ماه ژوئن میلادی اکران شوند و تابستان آفتابی سال آینده را با داستان‌های جذابشان گرم‌تر و دلپذیرتر کنند. در قسمت ششم از مجموعه مقالات بهترین فیلم‌های سینمایی در سال 2019 با ما همراه باشید تا فهرستی از بهترین فیلم‌های سینمایی در ماه ژوئن سال 2019 میلادی را با هم مرور کنیم. ‌

فیلم سینمایی The Secret Life of Pets 2 ؛

فیلم‌ سینمایی

کارگردان:‌ Chris Renaud ؛

صداپیشگان: Patton Oswalt، Eric Stonestreet، Lake Bell؛

آهنگساز: Alexandre Desplat ؛

خلاصه داستان: خالقان مینیون‌های دوست‌داشتنی بار دیگر خلاقیت به خرج داده‌اند و شخصیت‌هایی خلق کرده‌اند که از پیر تا جوان دوستشان دارند و از دیدار روی ماهشان مشعوف و خرسند می‌شود. در انیمیشن سینمایی The Secret Life of Pets 2 مانند قسمت اول شاهد اتفاقات جذابی خواهیم بود که بر سر حیوانات خانگی در غیاب انسان‌های صاحب رخ می‌دهد.

فیلم سینمایی Dark Phoenix ؛

فیلم‌ سینمایی

کارگردان: Simon Kinberg ؛

بازیگران: سوفی ترنر Sophie Turner،‌ جیمز مک‌آوی James McAvoy،‌ مایکل فاسبندر  Michael Fassbender، جنیفر لارنس Jennifer Lawrence؛

آهنگساز: هانس زیمر ؛

خلاصه داستان: فرنچایز X-Men البته اگر تکروی‌های فیلم‌های موفقی چون ددپول و لوگان را نادیده‌ بگیریم بعد از اکران فیلم  X-Men: Apocalypseحال روز خوشی نداشت، اما به نظر می‌رسد دشواری‌های مالی مردان X نیز روبه پایان است و داستانی به جذابیت و طراوت فیلم سینمایی Dark Phoenix با این همه ابر ستاره‌ای که در این فیلم بازی می‌کنند، بار دیگر مخاطبان را به ماجراهای جهان داستانی X-Men علاقه‌مند خواهد کرد. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌هایی محسوب می‌شود که داستانشان چند سال پیش با فیلم X-Men: First Class شروع شد.  

فیلم سینمایی Men In Black ؛

فیلم‌ سینمایی

کارگردان: F. Gary Gray ؛

بازیگران: تسا تامپسون Tessa Thompson ، کریس همزورث Chris Hemsworth، لیام نیسون Liam Neeson ؛

آهنگساز:‌ نامشخص ؛

خلاصه داستان: بازیگران نقش‌های ثور و والکری در جدیدترین فیلم استودیو مارول دست در دست هم داده‌اند تا با جامه‌ای سیاه بر تن شهر را از لوث وجود ناپاکی‌ها بزدایند و تمیز کنند. اشتباه نکنید در مورد قسمت جدید فیلم Avengers صحبت نمی‌کنیم، بلکه درباره‌‌ی چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های Men In Black سخن می‌گوییم. فیلمی که دوباره و پس از تجربه‌ی موفق فیلم ثور دوباره تسا تامپسون و کریس همزورث را در کنار یکدیگر قرار داده است. این برای اولین بار در مجموعه فیلم‌های Men In Black است که دیگر خبری از ویل اسمیت یا تامی لی جونز در فیلم Men In Black نخواهد بود.

فیلم سینمایی Toy Story 4 ؛

فیلم‌ سینمایی

کارگردان:‌ Josh Cooley ؛

بازیگران:‌ تام هنکس، تیم آلن، Annie Potts، Laurie Metcalf ؛‌

آهنگساز:‌ رندی نیومن Randy Newman ؛

خلاصه داستان: داستان اسباب‌بازی در قسمت سوم آنقدر موفق بود که انتظار داشته باشیم تا انیمیشن سینمایی Toy Story 4 نیز توسط کمپانی پیکسار ساخته شود، فقط باید منتظر بمانیم و امیدوار باشیم که قسمت چهارم Toy Story مانند سه قسمت قبلی داستان اسباب‌بازی کار دیدنی از کار دربیاید و گیشه‌ی پرفروش خاطرات خوش کودکی‌های ما را نابود نکند!

فیلم سینمایی  47Meters Down : The Next Chapter ؛

فیلم‌ سینمایی

کارگردان:‌ Johannes Roberts ؛

بازیگران:‌ نامشخص ؛

آهنگساز:‌ نامشخص؛

خلاصه داستان:‌ چه کاری ترسناک‌تر و هیجان‌برانگیزتر از آن است که 47 متر زیر آب دریا باشید؟‌ احتمالا اگر چند متری بیشتر در ژرفای ناپیدای دریا فرو روید! کاری که به نظر می‌رسد در قسمت جدید 47 Meters Down انجام شده تا بار دیگر مخاطب از شیرجه در اعماق چندین و چند متری دریا بترسند و در صندلی‌هایبشان میخکوب شوند.

فیلم سینمایی Ford v. Ferrari ؛

کارگردان:‌ James Mangold ؛‌

بازیگران:‌ کریستین بیل، مت دیمون، جان برنتال؛‌

آهنگساز:‌ نامشخص؛‌

خلاصه داستان: این فیلم که بر مبنای ماجراهای واقعی ساخته شده، تلاش‌های رئیس کمپانی فورد در دهه‌ی 60 میلادی را نشان می‌دهد که تمام هم و غم خود را به کاربسته است که ماشینی بسازد تا بتواند در مسابقات رالی رقیب قدر قدرتی چون فراری را شکست دهد.

منبع وب‌سایت rottentomatoes.com ؛

 

سایر مقالات:

بهترین فیلم های 2019 (قسمت اول)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت دوم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت سوم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت چهارم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت پنجم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت هفتم)