بهترین فیلم‌های سینمایی در سال 2019 (قسمت چهارم)

کیارش رمضان‌نژاد - دوشنبه، 12 آذر 1397

در قسمت چهارم از مجموعه مطالب بهترین فیلم‌های سینمایی در سال 2019 میلادی به سراغ فیلم‌هایی می‌رویم که در ماه آوریل این سال در نوبت اکران قرار خواهند گرفت و برخی از آن‌ها آنچنان نام‌های معروفی هستند که انتشار خبر چاپ پوستری برای آن‌ها نیز غوغایی در میان طرفداران و در صفحات شبکه‌های اجتماعی بر پا می‌کند.

در ادامه با وب‌سایت ملودایو همراه باشید تا در ادامه‌ی بررسی فهرست بهترین فیلم‌های سینمایی در سال 2019 فیلم‌های چهارمین ماه میلادی را مرور کنیم.

فیلم سینمایی Shazam ؛

فیلم سینمایی 2019

کارگردان:‌ David F. Sandberg ؛

بازیگران:‌ زاکاری لوی Zachary Levi، مارک استرانگ Mark Strong، Asher Angel ؛‌

آهنگساز:‌ بنجامین والفیش Benjamin Wallfisch ؛

برای آشنایی با سبک کاری بنجامین والفیش در آهنگسازی می‌توانید به پادکست موسیقی متن گپ‌دایو در مورد فیلم IT در سایت ملودایو مراجعه کنید.

خلاصه داستان:‌ کارگردان ترسناک‌ساز David F. Sandberg که پیش‌تر با دو فیلم ترسناک Lights Out و  Annabelle: Creation موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده است، این مرتبه به سراغ یکی از داستان‌های ابرقهرمانانه‌ی دی‌سی آمده است و داستان پسر نوجوانی را تعریف می‌کند که با کمک نیروی لایزال ابرقهرمانی یک راست از عالم نوجوانی به دنیای بزرگسالی پرتاب می‌شود. تماشای این فیلم حتما برای طرفداران کارهای David F. Sandberg جذاب و تماشایی خواهد بود.

فیلم سینمایی فیلم قبرستان حیوانات خانگی  Pet Sematary؛

فیلم سینمایی 2019

کارگردانان: Kevin Kölsch ، Dennis Widmyer ؛‌

بازیگران:‌ Amy Seimetz،‌ Jason Clarke، John Lithgow ؛‌

آهنگساز:‌ Elliot Goldenthal ؛

خلاصه داستان:‌ موفقیت فیلم IT در سال گذشته باعث شد تا بار دیگر بازار اقتباس‌های سینمایی از داستان‌های استفن کینگ داغ شود، به همین دلیل نیز داستان هراسناک قبرستان حیوانات خانگی  Pet Sematary دوباره مورد توجه هالیوود قرار گرفته است و سال 2019 همان سالی است که بعد از گذشت سه دهه دوباره فیلمی بر اساس این کتاب پرفروش ساخته می‌شود. واکنش‌های علاقه‌مندان به فیلم‌های ترسناک در فضای مجازی نشان می‌دهد که احتمالا این فیلمی نیز حضوری موفق را در گیشه تجربه خواهد کرد و به فیلم پرفروش دیگری بر اساس کتاب‌های استفن کینگ تبدیل خواهد شد.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند تولید فیلم سینمایی قبرستان حیوانات خانگی  Pet Sematary می‌توانید به مقاله «تریلر فیلم Pet Sematary و وحشت در قبرستان حیوانات خانگی؛» در وبسایت ملودایو مراجعه کنید.  

فیلم سینمایی Hellboy ؛

فیلم سینمایی 2019

کارگردان:‌ ‌ نیل مارشال Neil Marshall؛‌  

بازیگران: David Harbour‌، ‌Milla Jovovich، Ian McShane ؛‌

آهنگساز: Marco Beltrami ؛‌

خلاصه داستان:‌ به سختی می‌توان بعد از موفقیت فیلم‌های Hellboy با کارگردانی گی‌یِرمو دل تورو انتظار بازسازی موفق دیگری را از این داستان پرطرفدار را داشت، اما شنیدن نام نیل مارشال به عنوان کارگردان این پروژه جدید خیال مخاطبان را تا حد زیادی آسوده می‌کند چرا که فیلم  The Descentهمچنان یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های سال‌های اخیر سینماست. پس باید انتظار داشت که نسخه‌ی 2019 فیلم سینمایی Hellboy به زیبایی کارهای قبلی گی‌یِرمو دل تورو از کار در بیاید.

فیلم سینمایی The Curse of La Llorona ؛

فیلم سینمایی 2019

کارگردان:‌ Michael Chaves ؛‌

بازیگران:‌  Linda Cardellini ،‌ Sean Patrick Thomas ،‌  Patricia Velasquez ؛

آهنگساز:‌ جوزف بیشارا Joseph Bishara ؛‌

برای اطلاع از سبک کاری جوزف بیشارا می‌توانید به پادکست موسیقی متن گپ‌دایو در مورد فیلم کانجورینگ بر روی وب‌سایت ملودایو مراجعه کنید.

خلاصه داستان:‌ تهیه‌کنندگی فیلم The Curse of La Llorona را جیمز وان بر عهده دارد که با کارگردانی فیلم‌های کانجورینگ نشان داده است، که در ترساندن تماشاچی استعدادی مثال‌زدنی دارد. فیلم The Curse of La Llorona نیز اثری در ژانر ترسناک است که داستان مددکار اجتماعی تعریف می‌کند اتفاقاتی که برای مددجویانش رخ داده است به شکلی غریب در زندگی شخصی وی نیز اتفاق می‌افتند.

فیلم سینمایی Under the Silver Lake ؛‌

فیلم سینمایی 2019

کارگردان:‌ David Robert Mitchell ؛

بازیگران: Andrew Garfield ،‌ Riley Keough ‌، Topher Grace ؛

آهنگساز:‌ Richard Vreeland ؛

خلاصه داستان:‌ به نظر می‌رسد ماه آوریل سال 2019 ماه اکران ترسناک‌های سینمایی باشد، David Robert Mitchell نیز از جمله کارگردانانی است که به خاطر فیلم‌ ترسناک It Follows در بین مخاطبان محبوب شده است. داستان فیلم Under the Silver Lake در مورد مردی است که شهر لس‌آنجلس را در جست‌وجوی زنی است که تنها برخورد کوتاهی با وی داشته است و اکنون به صورت کاملا مرموزی ناپدید شده است. قرار بود فیلم Under the Silver Lake در سال 2018 اکران شود اما نمایش این فیلم به دلیل مسایل فنی چند ماهی به تأخیر افتاد و به سال 2019 موکول شد.

منبع وب‌‌سایت rottentomatoes.com ؛‌     

 

سایر مقالات:

بهترین فیلم های 2019 (قسمت اول)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت دوم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت سوم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت پنجم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت ششم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت هفتم)