بهترین فیلم‌های سینمایی در سال 2019 (قسمت پنجم)

کیارش رمضان‌نژاد - سه‌شنبه، 13 آذر 1397

هر چه همراه با ماه‌های اکران فیلم‌های سینمایی در سال 2019 میلادی پیش می‌رویم،‌ به عناوین و داستان‌های جذاب‌تری برخورد می‌کنیم، خوشبختانه ماه می سال 2019 نیز از جمله ماه‌های پر و پیمان سینمایی سال آینده است که روزها و هفته‌هایش قرار است از اکران فیلم‌های جذاب و پربیننده فیلمباران و سینمایی شود.

در ادامه با وب‌سایت ملودایو همراه باشید تا شما نیز از گلستان فیلم‌های سینمایی در ماه می سال 2019 میلادی سهمی و ورقی برده باشید؛‌

فیلم سینمایی Pokémon Detective Pikachu  ؛

بهترین فیلمها

کارگردان:‌ Rob Letterman ؛

بازیگران:‌ رایان رینولدز Ryan Reynolds،‌ Justice Smith،‌ Suki Waterhouse ؛

آهنگساز:‌ Henry Jackman ؛

خلاصه داستان:‌ اگر تاکنون خبرش به گوشتان نخورده است باید به اطلاعتان برسانیم که Pokémon پرطرفدارترین فرنچایزی است که در تاریخ بشر دوپا تا به امروز وجود داشته است. پس عجیب است که تا قبل از سال 2019 میلادی فیلمی بر اساس داستان Pokémon ساخته نشده است.  سرانجام قرار است با اکران فیلم سینمایی Pokémon Detective Pikachu  در سال 2019 این شخصیت‌های پرطرفدار هم برای خود در سینما جایگاهی پیدا کنند. این فیلم که ترکیبی از انیمیشن و واقعیت است بر مبنای بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده است و قرار است رایان رینولدز صداپیشگی شخصیت کارآگاه Pokémon را بر عهده داشته باشد. برخلاف تصور آن دسته از طرفداران بازی Pokémon شخصیت رینولدز دیالوگ‌های زیادی دارد و قرار است با مزه‌ها و تکه‌پرانی‌هایش تماشاچی را از خنده روده‌بر کند.

فیلم سینمایی The Rosie Project ؛

بهترین فیلمها

خلاصه داستان:‌ حالا که صحبت از هنرنمایی رایان رینولدز در فیلم سینماییPokémon Detective Pikachu  شد، بهتر است به شایعاتی اشاره کنیم که در مورد نقش‌آفرینی رینولدز در فیلم The Rosie Project منتشر شده است، فیلمی که بر مبنای رمانی از Graeme Simsion نویسنده‌ی استرالیایی ساخته خواهد شد. هیچکدام از بازیگران و عوامل سازنده‌ی فیلم The Rosie Project تاکنون به صورت رسمی مشخص نشده‌اند و به جز شایعات پراکنده در مورد جزئیات این پروژه سینمایی اطلاعاتی در اختیار نداریم. تنها نکته‌ای که در مورد این فیلم می‌دانیم به داستان خود کتاب باز می‌گردد که در مورد استادی در دانشگاه است که ژنتیک تدریس می‌کند و تصمیم دارد تا بر مبنای یافته‌های علم ژنتیک بهترین همسر را برای خود انتخاب کند، ‌اما اتفاقات چندان هم مطابق نقشه‌ی این استاد دانشگاه پیش نمی‌رود.

فیلم سینمایی UglyDolls  ؛‌

بهترین فیلمها

کارگردان: Kelly Asbury ؛

بازیگران: کلی کلارکسون ‌ Kelly Clarkson ، نیک جوناس Nick Jonas،‌ اما رابرتس Emma Roberts،‌ بلیک شلتون Blake Shelton ؛

آهنگساز: Christopher Lennertz ؛

خلاصه داستان:‌ این انیمیشن بامزه که بر مبنای اسباب‌بازی‌هایی معروف شخصیت‌پردازی شده است، از خوانندگان معروف امریکایی در نقش صداپیشگان استفاده کرده است و به همین دلیل نیز بر روی شخصیت اصلی این انیمیشن نیز کلی کلارکسون صحبت می‌کند. داستان انیمیشن UglyDolls از این قرار است که قهرمان اصلی داستان از این سمت کوه به سمت دیگر می‌رود و شهر جدیدی را به نام Perfection کشف می‌کند که ساکنان آن از هر نظر عالی و بی‌نظیر هستند. با توجه به حضور خوانندگان مختلف در انیمیشن UglyDolls انتظار می‌رود که این انیمیشن سینمایی پر از ترانه‌ها و سرودهای شاد باشد.

فیلم سینمایی John Wick: Chapter 3 ؛‌

بهترین فیلمها

کارگردان: Chad Stahelski ؛‌

بازیگران:‌ کیانو ریوز Keanu Reeves، هلی بری Halle Berry، Ian McShane

آهنگساز:‌ Tyler Bates ؛‌

خلاصه داستان: فیلم سینمایی John Wick: Chapter 3 دنباله‌ی داستانی که در قسمت‌های اول و دوم فیلم John Wick شاهد آن بودیم و شخصیت کیانو ریوز دوباره یک‌تنه به مصاف تبهکاران خطرناک می‌رود، البته با این تفاوت که در این قسمت تبهکاران جایزه‌ای برای سر کیانو ریوز تعیین کرده‌اند و جان ویک دیگر هیچ متحد در دنیای زیرزمینی خلافکاران ندارد.

فیلم سینمایی Rocketman ؛

بهترین فیلمها

کارگردان:‌ Dexter Fletcher ؛

بازیگران:‌ Taron Egerton، Jamie Bell ؛

آهنگساز:‌ التون جان Elton John، Bernie Taupin ؛

خلاصه داستان: فیلم سینمایی Rocketman برخلاف عنوانش نه فیلمی علمی-تخیلی است و نه داستان فضا و فضانوردی را روایت می‌کند، بلکه این فیلم علی‌رغم نام عجیبش داستان زندگی التون جان خواننده‌ی مشهور بریتانیایی را روایت می‌کند. در فیلم سینمایی Rocketman که بیشتر داستان روزگار جوانی التون جان را تعریف می‌کند، Taron Egerton نقش التون جان جوان را بازی می‌کند که پله‌های شهرت و معروفیت را یکی‌یکی طی می‌کند و پشت سر می‌گذارد.

فیلم سینمایی Ad Astra  ؛

بهترین فیلمها

کارگردان:‌ James Gray ؛

بازیگران:‌ برد پیت Brad Pitt،‌ تامی لی جونز Tommy Lee Jones، Ruth Negga ؛

آهنگساز: توماس نیومن Thomas Newman ؛‌

برای آشنایی با سبک آهنگسازی توماس نیومن به پادکست موسیقی متن گپ‌دایو در مورد فیلم رستگاری در شائوشنگ را مشاهده کنید.

خلاصه داستان:‌ اگر فیلم اینتر استلار را پسندیده باشید، احتمالا داستان فیلم سینمایی Ad Astra  نیز به دلتان خواهد نشست چرا که داستان این فیلم نیز در جهانی علمی-تخیلی و در فضا می‌گذرد. در این فیلم برد پیت نقش مهندس هوافضایی را بازی می‌کند که در جستجوی پدرش تامی لی جونز که بیست سال پیش به سیاره‌ی نپتو سفر کرده است، بار سفر می‌بندد و رهسپار سفری هیجان‌برانگیز در فضا می‌شود.

فیلم سینمایی علاءالدین Aladdin ؛

بهترین فیلمها

کارگردان: گای ریچی Guy Ritchie ؛

بازیگران:‌ ویل اسمیت Will Smith،‌  Naomi Scott، نسیم پدراد Nasim Pedrad، Mena Massoud؛‌

آهنگساز:‌ Alan Menken ؛

خلاصه داستان: بعد از بازسازی انیمیشن شیر شاه Lion King کمپانی دیزنی به سراغ انیمیشن علاءالدین دیگر فیلم پرطرفدار این کمپانی در دهه‌ی 90 میلادی رفته و تصمیم گرفته تا این انیمیشن بلند سینمایی را با تکنیک‌های سه‌بعدی که این روزها از هیچ، همه چیز می‌سازد، دوباره بازسازی کند. داستان انیمیشن علاء‌الدین در سال 2019 نیز بر همان روال انیمیشن دو بعدی می‌گذارد تنها با این تفاوت که برای این انیمیشن صداپیشگان جدیدی انتخاب شده‌اند.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انیمیشن سینمایی علاءالدین می‌توانید به مطلب «ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادوی علاءالدین ؛» در وب‌سایت ملودایو مراجعه کنید. 

فیلم سینمایی Godzilla: King of the Monsters ؛

بهترین فیلمها

کارگردان: Michael Dougherty؛

بازیگران:‌ Vera Farmiga،‌ Millie Bobby Brown، Kyle Chandler؛

آهنگساز:‌ Bear McCreary ؛‌

خلاصه داستان:‌ سال‌های سال است که طرفداران فیلم‌های اکشن از تماشای جدال گودزیلا با دوست و دشمن خسته نشده‌اند، به همین دلیل بار دیگر تهیه‌کنندگان هالیوودی حریف جدیدی برای گودزیلا تراشیده‌اند تا شهر را به رینگ مسابقه خود تبدیل کند و رقیبان قدر قدرت خود را از پای در بیاورد. باید دید جنگ و جدال‌های گودزیلا در آخرین نسخه از سری داستان‌های این شخصیت افسانه‌ای چقدر در جذب مخاطبان موفق خواهد بود.

منبع وب‌سایت rottentomatoes.com ؛

 

سایر مقالات:

بهترین فیلم های 2019 (قسمت اول)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت دوم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت سوم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت چهارم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت ششم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت هفتم)