بهترین فیلم‌های سینمایی در سال 2019 (قسمت دوم)

کیارش رمضان‌نژاد - یک‌شنبه، 11 آذر 1397

در قسمت اول این مطلب تاز بهترین فیلم‌های سینمایی سخن گفتیم که در ماه ژانویه سال 2019 میلادی اکران خواهند شد، در ادامه‌ی این مطلب به سراغ فهرست بهترین فیلم‌ها در ماه فوریه رفتیم و آن دسته از فیلم‌هایی را که جزو بهترین‌های سال 2019 هستند و قرار است تا در ماه فوریه سال 2019 در سینماها اکران شوند را مرور کرده‌ایم. در ادامه با وب‌سایت ملودایو همراه باشید تا با بهرتین فیلم‌های سینمایی در ماه فووریه سال 2019 میلادی بیشتر آشنا شوید.

فیلم سینمایی Flarsky ؛  

بهترین فیلم 2019

کارگردان: جاناتان لوین Jonathan Levine ؛

بازیگران:‌ ست روگن Seth Rogen،‌ شارلیز ترون Charlize Theron،‌ Alexander Skarsgård،‌ Bob Odenkirk

آهنگساز:‌ Marco Beltrami،‌ Miles Hankins ؛‌

خلاصه فیلم:‌ سال گذشته جاناتان لوین با فیلم سینمایی Snatched چندان در جذب مخاطبان موفق نبود، اما به نظر می‌رسد که این مرتبه فیلم Flarsky بتواند ناکامی‌های قبلی را برای این کارگردان جبران کند. این کمدی داستان ست روگن در نقش روزنامه‌نگاری را تعریف می‌کند که عاشق پرستار دوران کودکی‌اش شده است که حالا به سیاستمداری پر نفوذ تبدیل شده و نقش آن را نیز شارلیز ترون ایفا می‌کند. نگاهی به نام بازیگران این فیلم نشان می‌دهد که ستاره‌های معروفی برای بازی در این فیلم انتخاب شده‌اند.

فیلم سینمایی لگو؛‌ (قسمت دوم)

بهترین فیلم 2019

کارگردان:‌ Mike Mitchell، Trisha Gum ؛‌

صداپیشگان:‌ کریس پرت Chris Pratt،‌ الیزابت بنکس Elizabeth Banks، چنینگ تیتوم  Channing Tatum، ویل آرنت Will Arnett،‌ تیفانی حدیش Tiffany Haddish ؛      

آهنگساز:‌ مارک مادرزبو Mark Mothersbaugh (برای آشنایی با سبک کاری مارک مارز بود در آهنگسازی می‌توانید به پادکست موسیقی متن فیلم ثور از مجموعه پادکست‌های گپ‌دایو مراجعه کنید.) ؛

خلاصه داستان:‌ 5 سال پس از ساخت و نمایش قسمت اول فیلم سینمایی لگو، در قسمت دوم نیز داستان دوباره در سرزمین لگو می‌گذرد، اما این مرتبه ساکنان این سرزمین ناخوش‌ احوال هستند تا اینکه سر و کله‌ی شخصیت جدیدی در شهر پیدا می‌شود.  

فیلم سینمایی Alita: Battle Angel  ؛

بهترین فیلم 2019

کارگردان:‌ رابرت رودریگز Robert Rodriguez ؛

بازیگران:‌ جنیفر کانلی Jennifer Connelly،‌ Rosa Salazar،‌ کریستف والتز Christoph Waltz

آهنگساز:‌  Tom Holkenborg؛‌

خلاصه داستان:‌ اول قرار بود که فیلم سینمایی Alita: Battle Angel در سال 2018 میلادی اکران شود، اما موانع تولید حدود یک سال نمایش و اکران این فیلم را به تأخیر انداخت. صحبت‌های زیادی در مورد فیلم سینمایی Alita: Battle Angel شنیده می‌شود، فیلمی که جیمز کامرون تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد و بر مبنای یکی از داستان‌های معروف مانگای ژاپنی ساخته شده است و ستارگان صاحب سبکی نیز در ان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی Happy Death Day 2U ؛

بهترین فیلم 2019

کارگردان:‌ کریستوفر لندن Christopher Landon ؛

بازیگران:‌ Jessica Rothe،‌ Ruby Modine،‌ Sarah Yarkin ؛

آهنگساز:‌ Bear McCreary ؛

خلاصه داستان:‌ کمتر منتقدی انتظار داشت که فیلم ترسناک و ناشناخته‌ی Happy Death Day در زمان اکران تا این حد مورد استقبال تماشاگران قرار بگیرد و داستان دختر جوانی که مجبور است روز قتلش را دوباره و دوباره و دوباره زندگی کند،‌ این قدر بیننده پیدا کند. اما بعد از موفقیت قسمت اول اکنون جای تعجب ندارد که سازندگان فیلم Happy Death Day به فکر ساخت قسمت دوم این فیلم باشند! البته کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم Happy Death Day 2U این وعده را به طرفداران داده‌اند که فیلم Happy Death Day 2U به مراتب فراتر از فیلمی صرفا ترسناک خواهد بود و آن‌ها را غافلگیر خواهد کرد.   

فیلم سینمایی How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم؟ جهان پنهان)؛

بهترین فیلم 2019

کارگردان:‌ Dean DeBlois ؛

بازیگران:‌ کیت بلانشت  Cate Blanchett، Jay Baruchel، America Fererra،‌ Kristen Wiig ؛‌

آهنگساز:‌ John Powell، Klaus Badelt ؛‌

خلاصه داستان:‌ فیلم سینمایی How to Train Your Dragon: The Hidden World آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی تربیتی در دنیای اژدهاهاست! در قسمت سوم نیز بار دیگر شاهد ماجراجویی‌های شخصیت‌های خیالی و اژدهاهای پرنده‌ی این انیمیشن پرمخاطب خواهیم بود و قرار است تا در ثقسمت سوم انیمیشن سینمایی How to Train Your Dragon راز دنیایی پنهان برای تماشاگران بر ملا شود.

منبع وب‌سایت rottentomatoes.com ؛   

 

سایر مقالات:

بهترین فیلم های 2019 (قسمت اول)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت سوم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت چهارم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت پنجم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت ششم)

بهترین فیلم های 2019 (قسمت هفتم)   

  • سوسن

    باز خوبه انیمیشن هایی مثل انیمیشن لوگو ساخته می شه وگرنه فیلمهای جدید واقعا مفت نمی ارزن

    پاسخ 1397/09/13