فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary | تریلر

کیارش رمضان‌نژاد - پنج‌شنبه، 19 مهر 1397

علاقه‌مندان پیشکسوت فیلم‌های ترسناک احتمالا با فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary آشنا باشند، اثری که در اغلب فهرست ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما ردیفی را به خود اختصاص داده است و از روی رمان پرمخاطب استفن کینگ نویسنده‌ی مشهور ژانرهای ترسناک ساخته شده است.

فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary و قصه‌ی وحشتی سی‌ساله؛‌

فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary

حال پس از گذشت سی سال از ساخته شدن فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary دوباره این داستان مشهور و دلهره‌آمیز دستمایه‌ی ساخت فیلمی جدید از سوی هالیوود شده است. فیلمی که قرار است در سال 2019 میلادی در سینماها اکران شود و تماشاگرانی که قبلا از دیدن فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary در سال 1989 حسابی ترسیده‌اند را دوباره به همان اندازه بترساند که مخاطبان و تماشاچیان جدید را!

فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary و صنعت تکرار هالیوود؛‌

فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary

چند سالی است که انگار خلاقیت هالیوودنشینان ته کشیده است و از سرمایه‌ی سال‌های پیش روزگار می‌گذرانند، شاهد این مدعا هم اینکه هر سال تعداد تسخه‌های بازسازی شده از روی فیلم‌های پرطرفدار بیشتر می‌شود و فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری با امید تکرار موفقیت یک نسخه‌ی قدیمی روانه‌ی سینماها می‌شوند.

در این میان استفن کینگ یکی از جذاب‌ترین نام‌هایی است که با توجه به محبوبیتش در بین مخاطبان هر از چندی نامزد بازسازی جدیدی از سوی هالیوودی‌ها می‌شود. در این بین فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary نیز از گزند دوباره‌کاری و دوباره‌سازی هالیوود در امان نمانده است و به سوخت صنعت تکرار هالیوود تبدیل شده است.

قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary و جادوی نام استفن کینگ؛

فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary

سی سال پیش زمانی که فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary چند سالی از انتشار کتاب قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary توسط استفن کینگ می‌گذشت و این کتاب حسابی در میان مخاطبان کتاب‌های ترسناک خواننده داشت، برخی از منتقدان علت موفقیت فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary در سال 1989 نیز همین مسأله می‌دانستند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا پس از گذشت سه دهه از نگارش کتاب و ساخت فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary می‌گذرد، نسخه‌ای جدید از این داستان پیشتر دیده شده، دوباره می‌تواند طرفداران سخت‌گیر را راضی کند و همانقدر ترسناک و پرطرفدار شود که فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary در سال 1989 میلادی؟

در این قسمت می‌توانید تریلر سینمایی فیلم قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary را مشاهده کنید.

درصورتی که از طرفداران فیلم‌های ترسناک هستید، پادکست گپ‌دایو فیلم IT یا پشت صحنه‌ فیلم‌های ترسناک را در سایت ملودایو Melodive مشاهده کنید.