فیلم جدید هالووین و شوق تماشای فیلمی ترسناک!

کیارش رمضان‌نژاد - سه‌شنبه، 20 شهریور 1397

کم‌کم به تاریخ اکران فیلم جدید هالووین Halloween نزدیک می‌شویم و با فرا رسیدن زمان نمایش این نسخه‌ی تازه حرف و حدیث‌ها در مورد فیلم جدید هالووین Halloween در فضای مجازی بیشتر شنیده می‌شود. فیلم جدید هالووین Halloween نیز مانند هر فیلم پر سر و صدای دیگری انتظارات زیادی را در تماشاگران فیلم‌های ترسناک و طرفدارانش برانگیخته است، انتظاراتی که این روزها آنقدر به خود رنگ تمجید و تحسین گرفته‌اند که مخاطب گمان می‌کند برخی از چنین تعریف‌های اغراق‌آمیزی بخشی از استراتژی بازاریابی تهیه‌کنندگان فیلم جدید هالووین Halloween برای بدست آوردن تماشاگران بیشتر باشد.

فیلم جدید هالووین و رضایت صد درصدی مخاطبان؛‌

فیلم جدید هالووین

تیترهایی چون رضایت 100 درصدی سایت Rotten Tomatoes و یا برخی از پست‌هایی که کاربران عادی در صفحات فیس‌بوک و اینستاگرامشان در مدح فیلم جدید هالووین Halloween منتشر کرده‌اند نیز بر شک و تردیدها در مورد مردمی بودن تمام تعریف‌هایی که از این فیلم می‎‌شود، افزوده‌اند.

البته برای فیلم جدید هالووین Halloween هر چقدر هم که این فیلم ترسناک باشد نیز آفتاب همیشه پشت ابر نمی‌ماند و از روزهای گذشته که کمی تا قسمتی بر نقدهای منفی این فیلم در وب‌سایت Rotten Tomatoes افزوده شده است. بنابراین شاهدیم که رضایت مورد ادعای منتقدان از 100 درصد به 79 درصد افت پیدا کرده است. جای تعجب ندارد که صابون انتقادات تند و تیز به تن فیلم جدید هالووین Halloween نیز بخورد و این فیلم مانند رقیبان ترسناک دیگرش هم طرفدار دو آتشه داشته باشد و هم منتقد سر سخت!

فیلم جدید هالووین و انتقاداتی که می‌شنویم؛

فیلم جدید هالووین

برای اینکه شما نیز با برخی از انتقاداتی که از فیلم جدید هالووین Halloween می‌شود بیشتر آشنا شوید،‌ با درایت شخصی این خرده‌گیری‌ها را در معرض قضاوت فردیتان قرار دهید،‌ گوشه‌ای از انتقادات منتشر شده در مورد فیلم جدید هالووین Halloween را در این مطلب سایت ملودایو Melodive با شما در میان می‌گذاریم:‌

اولین منتقدی که می‌خواهیم نقدش را در مورد فیلم جدید هالووین Halloween بررسی کنیم،‌ معتقد است که فیلم جدید هالووین Halloween ملغمه‌ای تکراری از قسمت‌های گذشته‌ی این فیلم ترسناک است و حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد. در نظر این منتقد سایت Rotten Tomatoes فیلم جدید هالووین Halloween هم نمی‌تواند موفقیت چشمگیر قسمت نخست این فیلم را که در سال 1978 میلادی منتشر شده است را تکرار کند. به باور این منتقد تمام قسمت‌های فیلم هالووین Halloween بعد از قسمت اول آن تقلیدی آبکی از روی موفقیت‌های تکرار نشدنی هالووین Halloween شماره‌ی یک هستند.

منتقد دیگر نیز به فیلم جدید هالووین Halloween از دریچه‌ی قسمت‌های مختلفی که برای این فیلم ترسناک ساخته شده است، نگاه می‌کند و معتقد است که آنچه با نام فرنچایز هالووین Halloween می‌شناسیم بعد از اولین فیلم این مجموعه دیگر نیازمند به قسمت تازه‌ای نبوده است و ترس‌های تماشاگران بعد از دیدن اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های هالووین Halloween ریخته است!

فیلم جدید هالووین و دوراهی کمدی یا ترسناک؛

فیلم جدید هالووین

در نظر این منتقد سایت Rotten Tomatoes اشکالات فیلم جدید هالووین Halloween تنها به صحنه‌پردازی‌های تکراری آن محدود نمی‌ماند و دیالوگ‌ها و گفتگوهای این فیلم نیز بر روی پرده‎‌ی نقره‌ای دلچسب از کار در نیامده‌اند و حرفی برای گفتن ندارند. این منتقد معتقد است که دلیل اصلی این اتفاق سابقه‌ی فیلمنامه‌نویس فیلم جدید هالووین Halloween است که قبلا فیلم‌های کمدی می‌ساخته است و تلاش کرده است تا در میان صحنه‌های ترسناک فیلم جدید هالووین Halloween نیز صحنه‌های طنازانه‌ای را بگنجاند، اما در عمل این اتفاق نیفتاده است و تلاش‌های دنی مک‌براید Danny Mcbride بازیگر و نویسنده‌ی طنزپرداز هالیوودی برای خلق موقعیت‌های جذاب‌تر به در بسته خورده است.

از شواهد و قرائن چنین بر می‌آید که در این مورد خاص اتفاق نظری در میان منتقدان وجود دارد چرا که منتقد وب‌سایت معتبر Slant Magazine نیز همین عقیده دارد و فکر می‌‎کند در خیلی صحنه‌ها موقعیت‌های کمیک در نظر گرفته شده برای فیلم جدید هالووین Halloween به داستان تحمیل شده‌اند و با توجه به هویت ترسناک این مجموعه با آنچه به نام هالووین Halloween می‌شناسیم در تضاد هستند.

فیلم جدید هالووین و طنزی که ترسناک نیست؛‌

فیلم جدید هالووین

در نظر این منتقد تلاش فیلمنامه‌نویس برای اضافه کردن چاشنی شوخی به تقریبا تمام صحنه‌های ترسناکی که در فیلم جدید هالووین Halloween می‌بینیم این شائبه را در تماشاگر به وجود می‌آورد که نکند ژانر را اشتباه آمده است و به جای خرید بلیط برای تماشای فیلم ترسناک و ترسیدن،‌ بلیط یکی از فیلمی‌های کمدی را از گیشه خریداری کرده است.

حدود یک ماه دیگر فیلم جدید هالووین Halloween منتشر می‌شد و بالاخره مشخص می‌شود این قاتلی که چندین دهه است تلاش می‌کند تا شخصیت اصلی فیلم را به قتل برساند بالاخره موفق می‌شود تا تماشاگران را در قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم‌های هالووین Halloween بترساند یا خیر؟

اگر طرفدار فیلم‌های هالووین Halloween هستید و تمایل دارید تا در مورد موسیقی متن و پشت صحنه‌ی فیلم‌های هالووین Halloween اطلاعات بیشتری کسب کنید، نظرات خود را با ما در سایت ملودایو Melodive در میان بگذارید تا در مورد حاشیه و متن موسیقی مجموعه فیلم‌های هالووین Halloween پادکست صوتی و ویدیویی جدیدی در استودیو ملودایو Melodive تهیه کنیم.

برای اینکه بیشتر در حال و هوای  فیلم جدید هالووین Halloween  قرار بگیرید، می‌توانید تریلر این فیلم سینمایی را با مراجعه به این لینک بر روی وب‌سایت یوتیوب مشاهده کنید. 

منبع وب‌سایت geektyrant.com ؛