هنری کویل از سوپرمن تا سریال The Witcher

کیارش رمضان‌نژاد - پنج‌شنبه، 15 شهریور 1397

بعد از آنکه حرف و حدیث‌های زیادی در مورد علاقه‌ی قلبی بازیگر سوپرمن هنری کویل Henry Cavill برای بازی در نقش گرالت ریویایی Geralt of Rivia در سریال تازه‌ی نتفلیکس Netflix با عنوان The Witcher پرده برداشتند، اکنون خبر می‌رسد که ایفای این نقش در واقعیت نیز به بازیگر سوپرمن هنری کویل Henry Cavill واگذار شده است.

بازیگر سوپرمن هنری کویل Henry Cavill در نقش گرالت ریویایی؛ 

بازیگر سوپرمن هنری کاویل

بازیگر سوپرمن هنری کویل Henry Cavill که بازی در فیلم‌های پربیننده‌ای چون مردی از پولاد Man Of Steel،‌ مأموریت غیر ممکن - سقوط Mission: Impossible - Fallout را نیز در کارنامه‌ی بازیگری خود دارد، قرار است تا در سریال تلویزیونی که شبکه‌ی نمایش خانگی نتفلیکس Netflix از روی بازی پرطرفدار The Witcher در دست ساخت دارد، به ایفای نقش پر هیبت گرالت ریویایی Geralt of Rivia  بپردازد.

جالب است بدانید که خود بازی The Witcher هم اولین مرجع برای شکل‌گیری این قصه‌ی پرطرفدار محسوب نمی‌شود و دنیای The Witcher پیش از بازی شدن، داستانی بوده است که توسط آندره ساپکوسکی Andrzej Sapkowski لهستانی به رشته‌ی تحریر در آمده است. برای معدود افرادی که هنوز با دنیای The Witcher آشنا نیستند باید اشاره کنیم که این داستان درباره‌ی شکارچیانی است که کسب و کارشان شکار هیولاهاست، شکارچیان هیولایی که شکارچی عادی نیستند و از سنین کودکی صاحب نیروهای ماورالطبیعه می‌شوند. قهرمان این رمان و بازی ویدیویی شخصیتی کاریزماتیک به نام گرالت ریویایی Geralt of Rivia  است. (همان شخصیتی که قرار است هنری کویل  Henry Cavill نقشش را در سریال نتفلیکس Netflix بازی کند)‌،‌ شکارچی قدری که اگر چه از پس غول و هیولاها بر می‌آید اما با ناجوانمردان روزگارش کنار نمی‌آید.

هنری کویل Henry Cavill در داستانی لهستانی؛‌

هنری کویل

فیلمنامه‌ی سریال The Witcher را لورن اشمیت Lauren Schmidt Hissrich نگاشته است سریالی که قرار است در فصل اول تنها 8 قسمت بیشتر نداشته باشد و تا قسمت برای فصل‌های دیگر آن چند قسمت بیشتر را خواب دیده باشد. لورن اشمیت که علاوه بر نویسندگی فیلمنامه تهیه‌کنندگی سریال The Witcher را نیز بر عهده دارد،‌ به لطف مشارکت در ساخت سریال‌های تلویزیونی پربیننده‌ای چون Daredevil برای مخاطبان تلویزیون و سریال‌های شبکه‌ی نمایش خانگی، نامی کاملا شناخته شده است.

علاوه بر این نام‌های شناخته شده، خوشبختانه شبکه نمایش خانگی نتفلیکس Netflix در انتخاب کارگردان‌های بنام برای سریال The Witcher سنگ تمام گذاشته است و از الیک شاکاروف Alik Sakharov (کارگردان خانه پوشالی House of Cards و بازی تاج و تخت Game of Thrones) برای کارگردانی چهار قسمت، از الکس گارسیا لوپز Alex Garcia Lopez (کارگردان سریال Fear The Walking Dead) برای دو قسمت و از شارلوت براند استورم Charlotte Brändström (کارگردان اوتلندر Outlander) برای کارگردانی دو قسمت باقی‌مانده دعوت کرده است.

هنری کویل Henry Cavill و انتخابی غیر قابل پیش‌بینی؛‌

بازیگر سوپرمن هنری کویل

با وجود اینکه بازیگر سوپرمن هنری کویل Henry Cavill علاقه‌ی قلبی خود را به بازی ویدئویی  The Witcher علنی کرده بود و از تمایلش برای بازی در این مجموعه سخن گفته بود، اما با این حال، کم‌تر طرفدار و علاقه‌مندی گمان می‌کرد که سوپرمن ردای قرمز از تن بکند تا به هیبت شکارچیان هیولاها در بیاید!

شبکه نمایش خانگی نتفلیکس Netflix هنوز هیچ تاریخ قطعی برای عرضه‌ی تلویزیونی سریال The Witcher اعلام نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که لااقل تا سال 2020 هیچ اثری از آثار گرالت ریویایی Geralt of Rivia  در سریال The Witcher بر صفحه‌ی تلویزیون‌ها ظاهر نشود.

اگر به موسیقی متن بازی ویدیویی The Witcher علاقه‌مندید، نظرات و پیشنهادات خود در این مورد را با وب‌سایت ملودایو Melodive در میان بگذارید تا در مورد موسیقی متن این بازی کامپیوتری در پادکست گپ‌دایو از استودیو ملودایو  برایتان صحبت کنیم.   

منبع وب‌سایت comicbookmovie.com ؛‌