پسران بد 3 و همکاری دوباره‌ی ویل اسمیت و مارتین لارنس

کیارش رمضان‌نژاد - پنج‌شنبه، 10 آبان 1397

خبر خوش برای طرفداران فیلم‌های اکشن و مفرح اینکه قسمت سوم فیلم پسران بد با نام و عنوان پسران بد 3 مراحل ساخت و تولیدش را پشت سر می‌گذارد و مارتین لارنس بازیگر دو قسمت قبلی این فیلم اعلام کرده که برای بازی در قسمت سوم این فیلم عزمش را حسابی جزم کرده است.

فیلم پسران بد 3 دنباله‌ای بر داستانی قدیمی؛

فیلم پسران بد 3

زمان تقریبا زیادی از ساخت فیلم پسران بد 2 سپری می‌شود و همین موضوع سبب شده است تا برخی از طرفداران تصور کنند که عمر مجموعه فیلم‌های پسران بد با همان یکی، دو قسمتی که ساخته شد به آخر رسیده است، اما انتشار خبر ساخت پسران بد 3 با بازی همان هنرپیشه‌های معروف، نشان می‌دهد که ماجراهای پر زد و خورد پسران بد سینمای هالیوود همچنان ادامه دارد و این شخصیت‌ها در میانسالی هم همچنان درست و حسابی ادب نشده‌اند. صحبت‌هایی می‌شد مبنی بر اینکه قسمت سوم فیلم پسران بد در سال 2017 میلادی ساخته شود، اما مثل اینکه اختلافات تیم سازنده در آن زمان این پروژه را دچار وقفه کرد و اکنون قرار است تا دو کارگردان جوان به نام‌های Adil El Arbi و Bilall Fallah همزمان در سال 2019 میلادی ساخت قسمت سوم فیلم پسران بد را استارت بزنند.

فیلم پسران بد 3 و همکاری اسمیت و لارنس؛

فیلم پسران بد 3

برخی از منتقدان سینمایی معتقدند که دلیل این تأخیر و وقفه در کار ساخت و ساز قسمت سوم فیلم پسران بد تلاش برای ساخت قسمت جدید این فیلم با حضور ویل اسمیت و مارتین لارنس است،‌ دو بازیگری که هم با فیلم پسران بد بیشتر محبوب شدند و هم به دیده شدن فیلم‌های پسران بد کمک شایانی کردند.

از آنجا که کار کردن با ابرستاره‌هایی مانند ویل اسمیت مشکلات خاص خودش را دارد، تیم تولید قسمت سوم فیلم پسران بد مجبور شد تا چند مرتبه تقویم اجرایی تولید فیلم را جابه‌جا کند تا بلکه سر آقای بازیگر کمی خلوت شود و برای بازی در قسمت تازه‌ی فیلم پسران بد فرصتی بدست بیاورد.  

نکته‌ی جالب اینکه بعد از آنکه تهیه‌کنندگان فیلم پسران بد 3 کلی خون دل خوردند تا زمان تولید فیلم را با برنامه‌ی کاری ویل اسمیت هماهنگ کنند،‌ خبر آمد که حالا این مارتین لارنس است که طاقچه بالا گذاشته است و هنوز قرارداد بازی در فیلم را امضا نکرده است. اگر از طرفداران فیلم‌های پسران بد هستید و برایتان بسیار مهم است که این فیلم حتما با بازی دو بازیگر معروف یعنی ویل اسمیت و مارتین لارنس ساخته شود، خیالتان از این بابت که حتما هر دو این بازیگران در فیلم جدید نیز حضور خواهند داشت، راحت و آسوده باشد چرا که به تازگی مارتین لارنس دست به اینستا شده است و در صفحه‌ی اینستاگرام خود به این نکته اشاره کرده است که قرار است در معیت ویل اسمیت قسمت تازه‌ی فیلم پسران بد را بسازند.

آخرین باری که ویل اسمیت و مارتین لارنس در نقش پسران بد فرو رفتند به حدود 16 سال پیش و سال 2003 میلادی باز می‌گردد و از آن زمان تاکنون این دو بازیگر پرکار هالیوود بخت همکاری با هم را نداشته‌اند.

فیلم پسران بد 3 و شروعی دوباره برای ماترین لارنس؛‌

فیلم پسران بد 3

در این میان نباید از این نکته غافل بود که در سال‌های اخیر مارتین لارنس در فیلم‌ یا سریال‌های تلویزیونی زیادی بازی نکرده است و این بازیگر محبوب از سال 2011 میلادی در هیچ فیلم سینمایی و از سال 2014 نیز در هیچ پروژه‌ی سینمایی یا تلویزیونی جلوی دوربین نرفته است. بازی در قسمت سوم فیلم پسران بد در کنار ویل اسمیت می‌تواند همان فرصت طلایی باشد که مارتین لارنس دنبالش می‌گردد تا دوباره نام خود را در هالییود بر سر زبان‌ها بیندازد،‌ به ‌خصوص حالا که شرکت سونی اشاره کرده است که بعد از پسران بد3 ، فیلم پسران بد4 نیز ساخته خواهد شد و هیچ بعید نیست که از مارتین لارنس برای بازی در قسمت 4 این فیلم نیز دعوت شده باشد.

با اینکه در فیلم پسران بد 3 ویل اسمیت و مارتین لارنس با هم همکاری می‌کنند اما اخباری که در مورد داستان فیلم پسران بد 3 به بیرون درز کرده است، نشان می‌دهد که در فیلمنامه‌ی این اثر مسیر زندگی این دو دوست و همکار قدیمی از هم جدا افتاده است و یکی در پلیس مانده است و دیگر حرفه‌ی کارآگاه خصوصی را برای خود برگزیده است تا اینکه جایزه‌ای که توسط تبهکاران آلبانیایی برای دستگیری هر دو آن‌ها تعیین می‌شود باز این دو یار قدیمی را در کنر هم قرار می‌دهد.

اگر تمام برنامه‌های استودیوی فیلمسازی سونی درست پیش برود درسال 2020 شاهد اکران فیلم پسران بد 3 بر روی پرده‌های سینما خواهیم بود.

منبع وب‌سایت screenrant.com ؛