فیلم جدید Bigger 2018 و بازگشت آرنولد به سینما

کیارش رمضان‌نژاد - شنبه، 25 خرداد 1398

فیلم جدید آرنولد 2018 با اسم بزرگتر Bigger 2018 عادت طرفداران آرنولد شوارتزنگر را بر هم زده است و سینمادوستان و یا حتی منتقدانی که عادت داشتند تا همیشه آرنولد را در نقش اول فیلم‌های سینمایی تماشا کنند، این مرتبه با فیلم جدیدی روبه‌رو هستند که داستان جوانی‌های آرنولد شوارتزنگر را از زبان بازیگر جوان دیگری برای تماشاچی نقل می‌کند.  

فیلم جدید بزرگتر Bigger و آرنولد جوان؛‌

فیلم جدید بزرگتر Bigger

البته فیلم جدید بزرگتر Bigger تنها به روایت زندگی آرنولد شوارتزنگر نمی‌پردازد، بلکه این فیلم جدید سینمایی با دستمایه قرار دادن زندگی دو برادر به نام‌های جو و بن ویدر Brothers Joe & Ben Weider مخاطبان سینمادوستی را که دست بر قضا اهل باشگاه و دمبل هم هستند را به قلب تاریخ پر هیجان ورزش بدنسازی در کشور امریکا پرتاب می‌کند.

از همان زمان که خبر ساخت فیلم جدید بزرگتر Bigger در مورد تاریخ ورزش بدنسازی در امریکا منتشر شد، نقدهای سینمایی بر این موضوع تأکید داشتند که بدون شک فیلمی که قرار است داستان کشف استعدادهایی چون آرنولد شوارتزنگر را تعریف کند، فیلمی پر زرق و برق از آب در خواهد آمد و تولیدی شایسته‌ی نام هالیوود خواهد داشت.

فیلم جدید بزرگتر Bigger و لذت تماشای فیلمی ورزشی؛‌

فیلم جدید بزرگتر Bigger

خوشبختانه تولید فیلمی دیدنی و پرشکوه در ستایش معماران بنیانگذار ورزش بدنسازی در امریکا سازندگان فیلم جدید بزرگتر Bigger را دچار وسواس و تأخیرهای بیهوده نکرد و طبق برنامه تولید و فیلمبرداری این فیلم نیز به پایان رسید تا یک ماه دیگر آرنولد شوارتزنگر و طرفداران ورزش بدنسازی امکان پیدا کنند که سیر تحول اندام ورزیده‌ی بدنسازان را بر روی پرده‌های سینما تماشا کنند.

تریلر سینمایی رسمی که توسط سازندگان فیلم بزرگتر Bigger در رسانه‌ها منتشر شده است، خبر از اکران زندگی‌نوشتی پرهیجان و اشتیاق‌برانگیز از ماجراهایی می‌دهد که در سال‌های آغازین شکل‌گیری ورزش بدنسازی بر این ورزش گذشته است.

فیلم جدید بزرگتر Bigger و بازی کالوم ون موگر Calum Von Mogger ؛  

فیلم جدید بزرگتر Bigger

کالوم ون موگر Calum Von Mogger بدنساز جوان و مشهور این روزهای ورزش بدنسازی، همان بازیگر خوش‌شانسی است که در فیلم جدید بزرگتر Bigger در نقش آرنولد شوارتزنگر ایفای نقش کرده است.  

در صورت تمایل با مراجعه با این لینک می‌توانید تریلر کامل فیلم جدید بزرگتر Bigger را تماشا کنید. تریلری که حسابی ورزشکاران بدنسازی را از شرق تا غرب دور بر سر ذوق آورده است. به نظر شما بازی کالوم ون موگر Calum Von Mogger در نقش آرنولد شوارتزنگر چطور از آب درآمده است؟  

با وب‌سایت ملودایو Melodive و پادکست موسیقی متن گپ‌دایو همراه باشید تا جدیدترین تریلرهای سینمایی را ببینید و از آخرین اخبار و تحلیل‌ها در مورد موسیقی متن شاهکارهای سینمایی باخبر شوید.

منبع muscleandfitness.com ؛