فیلم کانجورینگ 3 و احضار روحی تازه

کیارش رمضان‌نژاد - یک‌شنبه، 1 مهر 1397

اگر از طرفداران فیلم کانجورینگ یا فیلم های ترسناک هستید قبل از خواندن این مطلب به لینک بررسی فیلم کانجورینگ (احضار) Conjuring بروید تا پادکست ویدئویی این فیلم را از دست ندهید.

فیلم جدید کانجورینگ (احضار) Conjuring نشان دیگری از محبوبیت مجموعه فیلم‌هایی است که با نام احضار Conjuring ساخته می‌شوند و این روزها با داغ شدن بحث اکران فیلم The Nun عطش تماشاگران برای دیدن فیلم جدیدتری از این سری داستان‌ها بیشتر از پیش هم شده است.

خوشبختانه داستان‌سرایان دنیای ترسناک کانجورینگ (احضار) Conjuring نیز در سیراب کردن این عطش کوتاهی نکرده‌اند و علاوه بر تولید فیلم 2018 Conjuring از این جهان داستانی فیلم آنابل Annabelle 3 و فیلم جدید دیگری با الهام از شخصیت فرعی در داستان Conjuring آماده‌ی ساخت دارند.

فیلم جدید کانجورینگ و حکایت ارواح ترسناک؛

فیلم جدید کانجورینگ (احضار) Conjuring

به گزارش وب‌سایت سینمایی Cinema Blend که این بخت را پیدا کرده است تا مستقیما با تهیه‌کننده‌ی فیلم جدید کانجورینگ (احضار) Conjuring صحبت کند، این تأییدیه را از عوامل ساخت فیلم جدید احضار Conjuring گرفته است که کار نگارش فیلمنامه‌ی Conjuring 3 به پایان رسیده است و فیلمبرداری این قسمت جدید در سال 2019 میلادی کلید خواهد خورد.

پیتر سفران Peter Safran تهیه‌کننده‌ی فیلم جدید کانجورینگ (احضار) Conjuring در این گفتگو اظهار امیدواری کرده است که کار تولید Conjuring 3 تا پایان سال 2019 میلادی به پایان برساند و علاقه‌مندان جهان خوف‌برانگیز Conjuring سال 2020 بتوانند فیلم جدید این مجموعه را در سینما تماشا کنند. پیتر سفران در این مصاحبه اشاره کرده است که:‌

«همه چیز به خوبی طبق برنامه پیش می‌رود و دیوید لزلی جانسون سخت مشغول نهایی‌ کردن فیلمنامه‌ی داستان است و من مطمئنم فیلم جدید برای سال بعد آماده خواهد شد.»

 

فیلم کانجورینگ 2018 و استفاده از تیم قدیمی؛

فیلم جدید کانجورینگ (احضار) Conjuring

جای بسی خوشحالی است که تهیه‌کنندگان فیلم کانجورینگ (احضار) Conjuring آنچنان دست به ترکیب سازندگان فیلم کانجورینگ (احضار) Conjuring نزده‌اند و برای نگارش فیلمنامه‌ی Conjuring 3 نیز از دیوید لزلی جانسون David Leslie Johnson استفاده کرده‌اند که زهر قلم ترسناکش در دو قسمت قبلی حسابی روح و روان تماشاگران را به وحشت انداخته است.

فیلم جدید کانجورینگ و خلق موقعیت‌های تازه‌ی وحشت‌زا؛

فیلم جدید کانجورینگ (احضار) Conjuring

جزئیاتی در مورد فیلم جدید کانجورینگ (احضار) Conjuring در فضای مجازی منتشر شده است، درستی و نادرستی این حدس و گمان‌ها به کنار،‌ در Conjuring 3 بار دیگر اد ED و لورن وارن Lorraine Warren بر روی پرونده‌ی احضار روح تازه‌ای کار میکنند. پیش‌تر اداعا شده بود که در کانجورینگ (احضار) Conjuring 3 با الگوی تکراری مواجهه با روحی خبیث که خانه‌ای را تسخیر کرده و خانواده‌ای را آشفته ساخته است،‌ خداحافظی خواهد شد و داستان جدیدی به جهان داستانی Conjuring اضافه خواهد شد.

در قسمت 15 پادکست گپ دایو ، به بررسی موسیقی متن فیلم کانجورینگ (احضار) Conjuring پرداختیم. اگر به دیدن و شنیدن داستان‌های جذاب از پشت صحنه و موسیقی متن فیلم‌های سینمایی علاقه‎‌مند هستید،‌ پادکست ویدیویی احضار Conjuring از پشت صحنه و موسیقی متن این فیلم را از دست ندهید.          

منبع وب‌سایت cinemablend.com ؛‌

  • سیاوش

    ممنون مطلب خوبی بو. کاش تریلرها رو هم قرار بدید تو سایت

    پاسخ 1397/07/14
    • MeloDive

      از لطف شما سپاسگزاریم. نظر شما رو حتماً لحاظ می‌کنیم.

      1397/07/14