فیلم جنگ ستارگان در ایستگاه نهم؛‌

کیارش رمضان‌نژاد - شنبه، 27 مرداد 1397

اگر دوست دارید تا از حال و هوای صحنه و پشت صحنه‌ی قسمت نهم جنگ ستارگان Star Wars اطلاعات داغ تصویری بدست بیاورید باید به اطلاعتان برسانیم که به تازگی مدیر فیلمبرداری این مجموعه‌ی پرطرفدار در صفحه‌ی اینستاگرام خود تصویری از لوکیشن فیلمبرداری جنگ ستارگان Star Wars قسمت نهم را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است و تا علاقه‌مندان دو آتشه‌ی جنگ ستارگان Star Wars نیز تصوری از کارگرادانی جی جی آبرامز در جدیدترین قسمت مجموعه‌ی جنگ ستارگان Star Wars داشته باشید.

در تصویر زیر عکس منتشر شده در صفحه‌ی اینستاگرام Dan Mindel را مشاهده کنید که در همان ساعات ابتدایی انتشار چند هزار لایک گرفته است.

قسمت جدید جنگ ستارگان

البته با اتکا به این تصویر خیلی نمی‌توان در مورد اینکه قسمت تازه‌ی جنگ ستارگان Star Wars چه سر و شکلی پیدا خواهد کرد و چقدر به قسمت‌های قبلی شباهت خواهد داشت، اما تجربه نشان داده است که ترکیب Dan Mindel فیلمبردار و جی جی آبرامز کارگردان جواب داده است و در فیلم‌هایی نظیر The last Jedi دیدنی شده است.  

طرفداران متعصب جنگ ستارگان Star Wars امیدوارند تکیه‌ی دوباره جی جی آبرامز بر صندلی کارگردانی قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان را تماشایی‌تر از گذشته کند.

فیلم جدید جنگ ستارگان Star Wars: ‌قسمت نهم در استودیویی در شهر لندن در دست ساخت است و قرار است تا تاریخ 20 دسامبر سال 2019 میلادی برای نمایش بر روی پرده‌های سینما آماده شود.