فیلم اسپایدرمن و ماجراهای سال‌های دور از خانه؛‌

کیارش رمضان‌نژاد - یک‌شنبه، 28 مرداد 1397

رسم است وقتی فیلمی به شهرت و محبوبیت فیلم اسپایدرمن SPIDER-MAN: FAR FROM HOME در دست تولید باشد، طرفدار و علاقه‌مند از در و دیوار لوکیشن‌هایش بالا برود و آسایش و آرامش را از عوامل و دست‌اندرکاران صحنه سلب کند. اما با وجود اینکه چند هفته‌ای از فیلمبرداری فیلم جدید اسپایدرمن SPIDER-MAN: FAR FROM HOME در شهر لندن و کشور انگلستان می‌گذرد،‌ اما نه طرفداران و نه خبرنگاران هیچکدام موفق نشده‌اند تا صحنه‌ی دندانگیر و تصویر برملاکننده‌ای از لوکیشن فیلم اسپایدرمن SPIDER-MAN: FAR FROM HOME بدست بیاورند.

خوشبختانه این قحطی بی‌خبری چند روز پیش با ویدیوی کوتاهی شکسته شد که تام هالند بازیگر فلیم اسپایدرمن SPIDER-MAN: FAR FROM HOME را نشان می‌دهد که در تعقیب مظنونی تبهکار به سمت فرودگاه شهر می‌دود.

فیلم اسپایدرمن

اینطور که از شواهد و قرائن فیلم منتشر شده بر می‌آید این جوان حالا دیگر اسپایدرمن SPIDER-MAN: FAR FROM HOME شده انگیزه‌ای قوی در دل و هدفی متعالی در ذهن دارد که چنین با روحیه در تعقیب دیگری می‌دود و تقلا می‌کند. متأسفانه جز این حدس و گمان‌های مبهم هیچ نکته‌ی هیجان‌برانگیز دیگری از ویدیوی منتشر شده مشخص نمی‌شود و همچنان داستان و ماجراهای فیلم اسپایدرمن SPIDER-MAN: FAR FROM HOME در این پرداخت تازه چون رازی سر به مهر باقی می‌ماند.

بدبختانه برای طرفداران، ‌مارول در رازداری سنگ تمام گذاشته است برخلاف فیلم اسپایدرمن SPIDER-MAN: FAR FROM HOME در چند سال پیش به جای آنکه از هر کدام از صحنه‌ی های توراندازی اسپایدرمن SPIDER-MAN: FAR FROM HOME چندین و چند ویدیو و عکس منتشر کند،‌ طرفداران را در تمنای دیدار صحنه‌ی تازه‌ای محتاج نگه داشته است.

شما در مورد ساخت نسخه‌ی جدیدی از فیلم اسپایدرمن SPIDER-MAN: FAR FROM HOME چه فکر می‌کنید؟‌ حتما نظرات خود را از طریق اینستاگرام ملودایو با ما در میان بگذارید.

برای دیدن ویدیو منتشر شده از فیلم جدید اسپایدرمن می‌توانید به این حساب کاربری بر روی توئیتر مراجعه کنید.