فیلم ونوم و گره‌گشایی‌های تازه از داستان فیلم؛

کیارش رمضان‌نژاد - سه‌شنبه، 6 شهریور 1397

انتشار تریلر جدید فیلم ونوم Venom  با بازی تام هاردی Tom Hardy در روزهای اخیر و بعد از آنکه در روزهای گذشته شاهد تریلر جدید سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones بودیم، این روزها را به ایام تریلرهای داغ سینمایی تبدیل کرده است.

البته این تریلر جدید برای فیلم ونوم Venom که با هدف پخش از تلویزیون آماده شده است و در مقایسه با تریلرهایی که تاکنون از فیلم ونوم Venom در فضای مجازی پخش شده‌اند، چندان حرف تازه‌ای ندارد اما با این حال چند صحنه‌ی تازه در این تریلر سینمایی دیده می‌شود که تر و تازه هستند و قسمت‌های تازه‌ای از روایت سینمایی ونوم Venom را بازگو می‌کنند.  

کمپانی سونی پیکچرز Sony Pictures در حدود 6 هفته فرصت دارد تا هر چه در چنته دارد برای تبلیغ فیلم ونوم و ترغیب طرفداران مجموعه‌های اسپایدرمن Spider Man به تماشای این اثر سینمایی به کار بندد. به نظر می‌رسد با توجه به هیاهویی که داستان فیلم ونوم در ماه‌های  اخیر در شبکه‌های اجتماعی برپا کرده است و غر و لندهایی که از جانب طرفداران دو آتشه‌ی قهرمانان و ضد قهرمانان کمیک‌بوک‌ها مطرح شده است، سونی پیکچرز Sony Pictures در این زمینه کار چندان ساده‌ای در پیش نداشته باشد.

فیلم ونوم

در این مسیر پر فراز و نشیب کمپانی سونی پیکچرز Sony Pictures اولین قدم را با نمایش اولین تریلر سینمایی فیلم ونوم از قاب تلویزیون آغاز کرده است تا بار دیگر شهر را با ضد قهرمان سرشار از تناقض‌هایش شلوغ کند و توجه مخاطبان را به خود جلب کند. در این تریلر سینمایی شاهد هستیم که بر سر حضانت «سیمبیوت» Symbiote به عنوان یک محصول آزمایشگاهی، اختلافاتی جذابی مطرح می‎‌شود و داستان پیدایش سیمبویت Symbiote قبل از تبدیل آن به کاراکتر ونوم پیچ و خم‌های تازه‌ای پیدا می‌کند.

با توجه به این اطلاعات تازه هیچ بعید نیست فیلم ونوم حتی از آنچه در تریلر سینمایی آن می‌بینیم هیجان‌برانگیزتر باشد و در طول داستان این فیلم جنگ و جدال‌های زیادی برای تصاحب این سیمبیوت Symbiote قدرتمند سر بگیرد.

فیلم ونوم

در حال حاضر که پیشگویی‌ها در مورد میزان فروش فیلم ونوم در گیشه‌های سینما جانب این فیلم را گرفته‌اند و اکثر قریب به اتفاق این پیشگویی‌ها روزهای مشحون از دلاری را برای فیلم ونوم انتظار می‌کشند. با تمام این تفاسیر باید نشست و دید که ونوم این دشمن اسپایدرمن چقدر می‌تواند موفقیت‌های فیلم‌های اسپایدرمن را در گیشه تکرار کند و سرمایه‌گذاران سونی پیکچرز Sony Pictures را راضی و خشنود به فکر ساخت دنباله‌های جدیدتر بیندازد.

منبع وب‌سایت comicbookmovie.com ؛‌