سریال جدید Hulu و شان پن در لباس فضانوردی؛‌

کیارش رمضان‌نژاد - چهارشنبه، 7 شهریور 1397

سریال جدید شان پن با نام The First به زودی آماده‌ی نمایش خواهد شد و داستان علمی-تخیلی تازه‌ای به سریال‌های پرطرفدار تلویزیونی اضافه شده است. در این سریال جدید علمی-تخیلی نیز مثل خیلی از داستان‌های جذابی از این دست، شان پن جزو گروهی از فضانوردان زبده است که برای یافتن حیات در سیاره‌های دیگر رهسپار کهکشان راه شیری می‌شوند تا شاید خانه‌ای تازه برای انسان بیرون از این کره‌ی خاکی پیدا کنند.

البته در این سریال جدید نیز مانند بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های علمی_تخیلی در سال‌های جدید فضانوردی تنها به روزهای شیرین هیجان ختم نمی‌شود و تلخی روزهای دور از خانه به سراغ شخصیت‌های داستان خواهد آمد و غم غربت فضایی فراز و فرودهایی در داستان به وجود می‌آورد.

اگر دوست دارید در مورد این سریال جدید بیشتر بدانید طرح داستانی زیر می‌تواند معرف خوبی برای این سریال جدید   Hulu  باشد.

سریال جدید

در این سریال شان پن رهبری گروهی از بازیگران سرشناس برعهده دارد که لباس فضانوردان را بر تن کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا اولین گروهی باشند که در میان انسان‌ها کاشانه‌ای بر روی سیاره‌ی مریخ پیدا کنند. این گروه برای رسیدن به چنین هدف والایی از هیچ ایثار و فداکاری دریغ نمی‌کنند تا این مأموریت غیر ممکن را به پایان برسانند.

در سریال جدید The First هر زمان که شخصیت‌های داستان با وضعیت یا موجود ناشناخته‌ای مواجه شوند،‌ برای این رویارویی هزینه‌ی گزافی پرداخت خواهند کرد. این سریال جدید که در سال 2030 میلادی اتفاق می‌افتد تلاش می‌کند تا اولین گام‌ها در راه رسیدن بشر به سیاره‌ی مارس را به تصویر بکشد.

بر طبق خبرهای منتشر شده این سریال در هفته‌ی آخر شهریور ماه و به صورت یکجا از شبکه‌ی نمایش خانگی Hulu عرضه خواهد شد و در صورت تمایل می‌توانید تریلر تلویزیونی این فیلم را از اینجا مشاهده کنید.

وب‌سایت ملودایو برای پرداختن عمیق‌تر به موسیقی متن فیلم‌های دیدنی تاریخ سینما به تولید پادکست صوتی و پادکست ویدیویی پرداخته است تا علاقه‌مندان فارسی‌زبان نیز با دسترسی به این پادکست‌های صوتی و پادکست‌های ویدیویی که با نام گپ‌دایو تولید شده در استودیو ملودایو قابل دانلود هستند، در جریان علوl و فنون ساخت موسیقی متن برای فیلم‌های سینمایی قرار بگیرند.   

شما نیز می‌توانید با مشاهده و اظهارنظر در مورد پادکست‌های صوتی و پادکست‌های ویدیویی ملودایو در مورد موسیقی متن فیلم‌های سینمایی وب‌سایت ملودایو را در ساخت پادکست‌های پربارتر یاری کنید.

منبع وب‌سایت geektyrant.com ؛