بازی تاج و تخت و حکایتی که همچنان باقی است!

کیارش رمضان‌نژاد - دوشنبه، 5 شهریور 1397

خبر خوش برای طرفداران سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones اینکه HBO کم‌کم آماده می‌شود تا فصل آخر این سریال را تقدیم حضور تماشاچیان کند و تریلرهای فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones خبر از برداشت آخر در این داستان پر ماجرا می‌دهند.

HBO در کنار فصل آخر سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones تریلر مجموعه‌های پرطرفدار دیگر خود را نیز منتشر کرده است تا خیال سریال‌بازان را از بابت سریال‌های دیدنی‌تر در سال 2019 میلادی راحت کند.  

البته HBO هم که خوب می‌داند سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones از شرق تا غرب دور میلیون‌ها میلیون بیننده و طرفدار دارد، به صورت قطره‌چکانی به اطلاع‌رسانی در مورد فصل آخر سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones ادامه می‌دهد تا عطش تماشاچی‌ها را برای پرده‌ی آخر داستان در این سرزمین افسانه‌ای همچنان بیشتر و بیشتر کند.

سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones

به همین دلیل نیز شاهد هستیم تریلر جدیدی که توسط HBO برای فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones منتشر شده بیشتر از آنکه قسمت‌های تازه‌ای از فصل پایانی این سریال را بر ملا کند بیشتر مروری دارد بر آنچه در فصل هفتم گذشته است. این نکته را هم ناگفته نگذاریم که نماهایی هر چند کوتاه از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones در این تریلر جدید گنجانده شده‌اند.

در کنار این سریال،‌ تریلرهای تازه‌ای که توسط HBO آماده شده‌اند این نوید را برای طرفداران سریال‌های دیدنی چون TRUE Detective و BIG Little Lies به همراه دارند که به ترتیب فصل سوم و دوم این سریال‌های پرماجرا تا چند ماه دیگر آماده‌ی نمایش خواهند بود.

هر چند تریلرهای پخش شده در فضای مجازی سرنخ‌های زیادی از خط سیر داستان در فصل‌های تازه‎ی سریال‌های HBO به دست نمی‌دهند، اما بهرحال در این بی‌خبری همین تریلرهای کوتاه نیز غنیمتی هستند که می‌توانند هیجان انتظار برای دیدن ادامه‌ی داستان را در نزد علاقه‌مندان سریال‌هایی چون Game of Thrones ،TRUE Detective و BIG Little Lies بیشتر و بیشتر کنند.

منبع وب‌سایت comicbookmovie.com ؛