انتقادات کریس همزورث به فیلم ثور Thor

کیارش رمضان‌نژاد - سه‌شنبه، 30 مرداد 1397

اگر شما هم دنباله‌های فیلم ثور Thor را دوست نداشته‎اید بد نیست بدانید که کریس همزورث Chris Hemsworth بازیگر این فیلم نیز با شما در این مورد هم عقیده است.

حتی کریس همزورث Chris Hemsworth نیز به عنوان هنرپیشه‌ی نقش اصلی فیلم ثور Thor اعتراف کرده است که اولین فیلم از مجموعه‌ی ثور Thor فیلم دیدنی از کار درآمده است و دو دنباله‌ی دیگری که برای این فیلم ساخته شده است،‌ چنگی به دل نمی‌زنند و فیلم‌های متوسطی بیش نیستند. ‌

استودیو مارول Marvel، فیلم‌های خوب و دیدنی کم ندارد، ‌اما بهرحال این استودیو فیلمسازی مثل هر تهیه‌کننده‌ی دیگری نکات منفی در کارنامه‌ی فیلمسازی خود دارد و نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی مارول Marvel نشان می‌دهد که نمونه‌هایی چون The Incredible Hulk،‌ Iron Man 2 و Thor: The Dark World از جمله فیلم‌های ضعیف مارول Marvel هستند.

نقد و بررسی فیلم ثور

البته شاید از میان سه فیلم ضعیف بالا بشود اندکی حساب دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ثور Thor را جدا کرد که اگر چه این فیلم به اندازه‌ی Incredible Hulk و Iron Man 2 پر از اشکال نیست اما در مقایسه با سایر تولیدات استودیو مارول Marvel هم اشکال و ضعف کم ندارد.

به نظر می‌رسد تمام تلاش‌های آلن تیلور Alan Taylor کارگردان برای شبیه‌سازی فضای فیلم Thor: The Dark World به سریال پربیننده‌ی بازی تاج و تخت Game of Thrones  هم اثربخش نبوده است و این فیلم آنقدر اشکال داشته است که پس از چند سال صدای بازیگر نقش اصلی را نیز به نشانه‌ی اعتراض بلند کرده است.

جالب است که کریس همزورث Chris Hemsworth حالا که مدتی از ساخت فیلم گذشته و دستمزدهایش را تمام و کمال دریافت کرده است،‌ دوباره یاد فیلم ثور Thor افتاده است و اعتراف کرده Thor: The Dark World فیلم معمولی بیش نیست:

فیلم اول ثور Thor فیلم خوبی از کار درآمده، ‌اما دومین قسمت ثور Thor فیلم «مالی» نشده است و اگرچه عناصر سینمایی هر دو فیلم یکسان است اما قسمت دوم تکراری و کلیشه‌ای شده است،‌ موضوعی که از همان زمان فیلمبرداری Thor: The Dark World مشخص بود.

وقتی صحبت از نقد و بررسی فیلم می‎‌شود، بسیاری از منتقدان فیلم و تئاتر هم‌عقیده هستند که قسمت سوم فیلم ثور Thor: Ragnarok به کارگردانی تایکا وائیتی Taika Waitit استرالیایی به داد اسطوره‌ی رعد و برق رسید و این فرانشیز سینمایی را از خطر مرگ حتمی نجات داد.

نقد و بررسی فیلم ثور

وقتی صحبت از نقد و بررسی فیلم ثور Thor: The Dark World می‌شود، شما چه نظری دارید؟ به نظر شما کدام قسمت از مجموعه فیلم‌های ثور Thor  فیلم بهتری شده است.