سریال فلش از قاب تلویزیون تا پرده‌ی سینما؛

کیارش رمضان‌نژاد - سه‌شنبه، 30 مرداد 1397

اگر از طرفداران سریال فلش Flash هستید این مژده را برایتان داریم که این سریال به زودی فیلم خواهد شد و علاقه‌مندان این شخصیت سرعتی نیز بالاخره موفق می‌شوند تا رکوردشکنی‌های قهرمانشان در دوی سرعت را بر پرده‌ی نقره‌ای سینما تماشا کنند.

وب‌سایت ScreenRant گزارش داده است که فیلم سینمایی با محوریت شخصیت فلش از اوایل سال 2019 میلادی کلید خواهد خورد. اگر دل‌نگران بازیگری هستید که قرار است نقش دوست‌داشتنی فلش را بازی کند،‌ خیالتان راحت باشد که ازرا میلر Ezra Miller همان بازیگر فیلم Justice League این نقش را برعهده خواهد داشت. کریسی کلمانس  Kiersey Clemons نیز دیگر بازیگری شناخته‌شده‌ای است که تا لحظه‌ی انتشار این خبر، حضورش در فیلم سینمایی فلش Flash تأیید شده است.

سریال فلش Flash

اگر تمام امور برای کمپانی دی‌سی DC طبق برنامه پیش برود، فیلم سینمایی فلش Flash در سال 2020 آماده‌ی نمایش در سینماهای امریکا و جهان خواهد شد.

هنگام نقد و بررسی فیلم ،‌ منتقدان نظرات ضد و نقیضی نسبت به سریال فلش Flash ابراز می‌کنند، عده‌ای فضای این سریال تلویزیونی را بیش از حد کودکانه و در تناقض با کتاب مصور آن می‎دانند و دسته‌ای دیگر جنبه‌ی سرگرم‌کنندگی سریال فلش Flash را می‌ستایند، اگر قرار بر نقد و بررسی فیلم فلش Flash باشد، شما دوست دارید تا فیلم سینمایی فلش Flash چه داستان و فضایی داشته باشد؟