فیلم IT و خباثت ناتمام آن دلقک ترسان؛

کیارش رمضان‌نژاد - یک‌شنبه، 11 شهریور 1397

بعد از موفقیت قسمت اول فیلم IT آن چیز ، ‌چشمان نگران طرفداران فیلم‌های ترسناک در به در در اینترنت دنبال اخبار تازه‌ای از قسمت جدید فیلم IT می‌گردند و با اینکه ظرف یک سال گذشته و پس از صدرنشینی فیلم IT در گیشه خبر و شایعه در مورد چند و چون مراحل ساخت قسمت دوم فیلم IT کم منتشر نشده است، هنوز مطلب و پست دندانگیری در مورد صورت و هیبت پنی وایز Pennywise  دلقک ترسناک فیلم IT در قسمت دوم این مجموعه در فضای مجازی منتشر نشده است.   

فیلم IT و پایان دوران بی‌خبری؛‌

فیلم IT آن چیز

به نظر می‌رسد بالاخره این بی‌خبری نیز به پایان خود نزدیک می‌شود و کم‌کم معلوم می‌شود که پنی وایز Pennywise در قسمت دوم فیلم IT چند مرده حلاج است و چقدر از آنچه در قسمت اول فیلم IT دیده و شنیده‌ایم،‌ هول‌برانگیزتر خواهد بود.

اگر تاکنون خبردار نشده‌اید اجازه دهید به عرضتان برسانیم که در قسمت دوم فیلم IT قرار است نونهالان باشگاه پخمگان Loosers بار دیگر (البته این بار در بزرگسالی)‌ به شهر دری Derry در ایالت مین Maine بازگردند و این مرتبه برای همیشه شر پنی وایز Pennywise دلقک خبیث فیلم IT را از سر هر کودک ترسانی بکنند و شهر را از لوث وجود این دلقک بی‌مزه اما وحشت‌زا پاک کنند.

فیلم IT و چالش اقتباس از کتاب استیون کینگ؛  

فیلم IT آن چیز

باز اگر نمی‌دانستید باید مطلعتان کنیم که قسمت اول فیلم IT تقریبا مو به مو از روی کتاب استیون کینگ Stephen king نویسنده‌ی مشهور امریکایی ساخته شده است، اما قرار نیست این اتفاق دوباره برای قسمت دوم تکرار شود، اما با این حال مثل اینکه قرار است در قسمت دوم فیلم IT لااقل یکی از صحنه‌ها دقیقا مثل کتاب استیون کینگ ساخته شود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، (تصویری که از فیلمبردرای قسمت دوم فیلم IT لو رفته است)‌ بیل اسکارسگارد Bill Skarsgaard بازیگر نقش پنی وایز Pennywise قصه‌ی ما از سر و کول تندیس پول بونیان Paul Bunyan بالا رفته است. در کتاب استیون کینگ پنی وایز Pennywise این مجسمه را دستاویزی می‌کند تا شخصیت ریچی Richie را بترساند و خودش را به شکل گرگینه و جادوگری در آورد که در افسانه‌های هانسل و گرتل Hansel and Gretel زیاد در موردشان صحبت می‌شود.

فیلم IT آن چیز  

تصویر منتشر شده احتمالا بازسازی همین صحنه از روی کتاب است، ‌البته معلوم نیست مانند کتاب کینگ، دلقک کاملا در انجام کار خود موفق باشد یا اینکه در فیلم جدید IT باشگاه پخمگان از خباثت‌های پنی وایز Pennywise جلوگیری کند.

با توجه به اینکه قسمت دوم فیلم IT زودتر از یک سال دیگر رنگ سینماها را به خود نخواهد دید، فعلا از تریلر سینمایی برای این قسمت جدید خبری نیست و علاقه‌مندان فیلم IT باید با همین گزیده خبرها و تصاویر در چندین ماه پیش‌رو سر کنند.

فیلم IT و پادکست گپ دایو در نقد و بررسی موسیقی متن فیلم؛

فیلم IT آن چیز

اگر از علاقه‌مندان فیلم IT آن چیز هستید،‌ حتما به قسمت ششم پادکست گپ دایو با موضع نقد و بررسی موسیقی متن فیلم IT سری بزنید، در این پادکست صوتی و تصویری به تفصیل در مورد موسیقی متن و ویژگی‌های فیلم IT صحبت کرده‌ایم.

منبع وب‌سایت comicbookmovie.com ؛‌