سر خط خبرهای سینمایی در هفته‌ای که گذشت؛

کیارش رمضان‌نژاد - دوشنبه، 5 شهریور 1397

در قالب مطالب سر خط خبرها ی سینمایی تلاش می‌کنیم تا هر هفته تازه‌ها و شنیده‌های عالم سینما را مرور کنیم و از داستان‌های پشت پرده‌ی سینما بیشتر باخبر شویم.

یکی از شایعاتی که در روزهای گذشته گوش‌های زیادی را به خود تیز کرده است خبر ملاقات اسکار ایزاک Oscar Isaac بازیگر فیلم جنگ ستارگان Star Wars: The Last Jedi با تهیه‌کنندگان کمپانی برادران وارنر است، شنیده‌ها حکایت از این دارند که صورتجلسه‌ی این ملاقات فیلم بتمن به نویسندگی مت ریوز Matt Reeves است. پس هیچ بعید نیست که این بار قرعه‌ی بازی در نقش بتمن به نام اسکار ایزاک بیفتد و این بازیگر به مبارزه با تبهکاران شهر خاکستری گاتم بپردازد.

خبرهای سینمایی

خبر دیگر به اتان هاوک Ethan Hawke بازیگر معروف هالیوود باز می‌گردد که حسابی از خجالت فیلم‌های ابرقهرمانی در آمده است و این ژانر پرطرفدار را با انتقاداتی کوبنده مورد نوازش قرار داده است. اتان هاوک در انتقادات خود به صورت ویژه بر روی فیلم سینمایی لوگان Logan ساخته‌ی James Mangold اشاره کرده است و مدعی شده که در بین تمام فیلم‌های ابر قهرمانی این فیلم بیشتر از سایرین بی‌خود و بی‌جهت مورد تحسین قرار گرفته است و این اثر سینمایی آنچنان آش دهن‌سوزی هم نبوده است که بخواهیم اینقدر تعریفش را از این و آن بشنویم.

خبرهای سینمایی

شما در مورد فیلم‌های ابر قهرمانی یا Super hero چه نظری دارید و چقدر از تماشای این قبیل فیلم‌ها لذت می‌برید؟‌حتما نظرات خودتان را در این مورد با سایت ملودایو در میان بگذارید.    

برچسب‌ها