از کارتون رابین هود تا رابین هود 2018

کیارش رمضان‌نژاد - شنبه، 5 آبان 1397

خیلی از ما با اینکه کارتون رابین هود را در کودکی دیده‌ایم، باز هم چند سال بعد در بزرگسالی هم با دانلود کارتون رابین هود برای بار چندم پای تماشای این کارتون دیدنی نشسته‌ایم و آنقدر موسیقی متن کارتون رابین هود را دوست داشتیم که از آهنگ معروف آن برای نوای زنگ گوشی‌های همراهمان استفاده کنیم.

در تمام این سال‌ها که از ساخت کارتون رابین هود می‌گذرد، از روی دست این فیلم و داستان کم فیلم سینمایی ساخته نشده است، اما کم پیش آمده که فیلم‌های سینمایی که از روی داستان رابین هود ساخته شده است، به اندازه‌ی کارتون رابین هود شهرت و محبوبیت پیدا کرده باشد. در این میان بودند فیلم‌هایی که به لطف حضور نام‌های شاخص مورد توجه تماشاگران و منتقدان سینمایی قرار گرفتند، از آن جمله می‎‌توان به فیلمی که در سال 1991 میلادی با بازی کوین کاستنر ساخته شد و یا فیلمی که در سال 2010 میلادی ریدلی اسکات با بازی راسل کرو ساخت،‌ اشاره کرد. فیلم‌هایی که اگر چه مخاطبانی داشتند اما در حافظه‌ی سینمایی علاقه‌مندان به داستان رابین هود همه‌گیر و ماندگار نشدند.

فیلم رابین هود 2018 و بازیگرانی برای این نقش مشهور؛

فیلم رابین هود 2018

آخرین فیلم سینمایی که از داستان رابین هود ساخته شده است مربوط به سال 2018 میلادی است و در این فیلم تارون اگرتون نقش رابین هود و جیمی فاکس نیز نقش جان کوچولو را ایفا می‌کند. در فیلم رابین هود 2018 نیز درست مثل همان کارتون رابین هود که همه دوستش داریم، قرار است که رابین هود به همراه دوست وفادارش جان کوچولو بر علیه حاکم ستمگر انگلستان در دوران قدیم قیام کنند و داد تهیدستان را از مرفهان زورگو بستانند.

منتقدان سینمایی که فیلم رابین هود 2018 را دیده‌اند، معتقدند از منظر صحنه‌های اکشن حال و هوایی مانند مجموعه فیلم‌های بورن دارند و برخلاف تصور بسیاری از تماشاچیان که انتظار دارند شمشیربازی‌ها و کمانداری‌های فیلم رابین هود 2018 از هنرمندی‌های تکنیک‌های کامپیوتری و CGI باشد، فیلم‌های پشت صحنه‌ی رابین هود نشان می‌دهد که بیشتر صحنه‌های اکشن کار خود بازیگران است و در ساخت فیلم رابین هود 2018 بازیگران مجبور شدند تا آموزش‌های رزمی زیادی ببینند و خودشان با کمان تیراندازی کنند.

فیلم رابین هود 2018 و قیامی شهری بر علیه پادشاه؛

فیلم رابین هود 2018

به نظر می‌رسد که در فیلم رابین هود 2018 دیگر چندان از جنگل شروود خبری نیست و بعد از گذشت تمام این سال‌ها رابین هود هم به همراه جان کوچولو شهرنشین شده است و از این نظر با داستان کارتون رابین هود متفاوت است.

سخن در مورد فیلم و کارتون رابین هود بدون اشاره به نام و آوازه‌ی داروغه‌ی ناتینگهام لطف و فایده‌ای ندارد، اگر چه برای هر بیننده‌ای که کارتون رابین هود را دیده باشد،‌ سایر داروغه‎‌های این شهر زیر سایه‌ی این شخصیت معروف قرار می‌گیرند، اما جالب است بدانید که نقش داروغه ناتینگهام را بن مندلسون بازی می‌کند که احتمالا از او سریال Blood Line یا فیلم Ready Player One را در خاطر داشته باشید.

فیلم رابین هود 2018

شما کدام نسخه از داستان رابین هود را بیشتر می‌پسندید و خودتان را جزو طرفداران کارتون رابین هود دسته‌بندی می‌کنید یا فیلم سینمایی آن؟ نظرات خود را در این رابطه از طریق قسمت دیدگاه‌های سایت ملودایو با ما در میان بگذارید.

موسیقی فیلم‌های رابین هود از موسیقی کارتون رابین هود تا فیلم‌ها  ؛

 

 

 

 

منبع وب‌سایت geektyrant.com ؛      

  • رامین

    من کارتون رابین هود را خیلی دوست داشتم، امیدوارم این فیلم جدید تمام خاطرات خوبمان از کارتون رابین هود را خراب نکنه

    پاسخ 1397/08/05