هیلی استانفلد و خوانندگی در فیلم Transformers: Bumblebee ؛‌

استودیو ملودایو - شنبه، 21 مهر 1397

برخی از طرفداران فیلم ترنسفورمرز در مورد فیلم جدید این مجموعه Transformers: Bumblebee دچار تردید هستند و مطمئن نیستند که دنیای ماشینی ترنسفورمرز چطور با حضور دختری نوجوان به عنوان نقش اصلی از آب درخواهد آمد. حال خبر می‌رسد که قرار است آهنگ اوریجینال این فیلم نیز توسط هیلی استانفلد Hailee Steinfeld خوانده و اجرا شود، دختر جوانی که نامش پس از ایفای نقش در فیلم True Grit در سال 2010 میلادی بر سر زبان‌ها افتاد.

هیلی استانفلد Hailee Steinfeld و آهنگ جدید فیلم Transformers: Bumblebee ؛‌

Transformers: Bumblebee

این خبر آب سرد دیگری بر پیکر آن دسته از طرفدارانی است که دوست دارند دنیای ترنسفورمرز همچنان پسرانه باقی بماند و رؤیاهای کودکی‌هایشان بیش از این دستخوش تغییر نشود. البته قرار نیست که آهنگ فیلم Transformers: Bumblebee تنها توسط هیلی استانفلد Hailee Steinfeld اجرا شود و رایان تدر Ryan Tedder خواننده‌ی گروه One Republic وی را در خواندن آهنگ فیلم Transformers: Bumblebee همراهی می‌کند.

رایان تدر Ryan Tedder و همکاری با هیلی استانفلد Hailee Steinfeld؛‌

Transformers: Bumblebee

منبع تمام این اخبار توئیتی است که در حساب شخصی رایان تدر Ryan Tedder منتشر شده و بنا به دلایلی! بعد از گذشت چند ساعت توسط رایان تدر Ryan Tedder حذف شده است. طرفداران موسیقی رایان تدر Ryan Tedder به همکاری با هنرمندان سرشناسی چون بیانسه، اد شیرن، تیلر سوئیفت، ادل و آریانا گرانده می‌شناسند.

هیلی استانفلد Hailee Steinfeld و اجرای آهنگ Transformers: Bumblebee در MTV؛‌

Transformers: Bumblebee

حال پرسش اینجاست که چه زمانی آهنگ فیلم جدید Transformers: Bumblebee را خواهیم شنید؟ ‌برای یافتن پاسخ این سؤال نیز باید به صفحه‌ی شخصی هیلی استانفلد Hailee Steinfeld مراجعه کنیم! هیلی استانفلد Hailee Steinfeld در آخرین توئیت خود اشاره کرده است که قرار است آهنگ جدیدی را در مراسم اهدای جوایز MTV امسال اجرا کند. با توجه به اینکه  هیلی استانفلد Hailee Steinfeld  در این توئیت از اموجی Bumblebee و صورتک چشمک‌زن استفاده کرده است، هیچ بعید نیست که این آهنگ جدید، همان آهنگی باشد که استانفلد در کنار رایان تدر Ryan Tedder برای فیلم Transformers: Bumblebee اجرا کرده است.

منبع وب‌سایت news.tfw2005.com ؛