فیلم شیشه «Glass» و تماشای داستان شیامالان

کیارش رمضان‌نژاد - یک‌شنبه، 22 مهر 1397

با ساخت فیلم Glass سرانجام پس از 18 سال با حضور ساموئل ال جکسون، بروس ویلیس و جیمز مک‌آووی سه‌گانه‌ی مهیج ام نایت شیامالان پایانی دیدنی پیدا کرده است. دومین تریلر سینمایی که برای فیلم شیشه Glass ساخته‌ی جدید ام نایت شیامالان ساخته شده است، حکایت از تخریب ژانر ابرقهرمانی توسط این فیلم دارد و به نظر می‌رسد که شیامالان با داستانی جدید داستان‌های مصور کتاب‌های کامیک‌بوک را با دنیای هراس‌برانگیز داستان‌هایش ترکیب کرده است تا روایتی تازه از سبک زندگی ابرقهرمانی در دنیای تیره و تار امروزی ارائه دهد.

فیلم شیشه Glass آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی شیامالان؛

فیلم شیشه

جمع ستارگان در فیلم جدید شیامالان جمع است و ساموئل ال جکسون و بروس ویلیس به ترتیب دوباره در نقش‌های Elijah Price (MR. Glass)  و David Dunn از فیلم Unbreakable به بازی گرفته شده‌اند. فیلم Unbreakable اولین قسمت از سه‌گانه‌ی ابرقهرمانی شیامالان است که در سال 2000 میلادی در سینماها اکران شد و رویارویی بروس ویلیس در نقش David Dunn را با ساموئل ال‌جکسون در نقش مرد شیشه‌ای روایت می‌کرد.

در فیلم جدید Glass جیمز مک‌آووی نیز به این جمع اضافه شده است،‌ مک‌آووی در دومین قسمت از سه‌گانه‌ی شیامالان و در فیلم Split بازی می‌کرد و اکنون قرار است تا ماجراهای شخصیت فیلم Split را در داستان فیلم Glass پی بگیرد. در این فیلم Sara Paulson نیز نقش روانشناسی را بر عهده گرفته است که در یک مرکز روانی به درمان افرادی مشغول است که توهم قدرت‌های ابرقهرمانانه را در خیال می‌پرورانند.

فیلم شیشه Glass و بازگشت به دنیای Unbreakable ؛

فیلم Glass

اولین تریلر سینمایی فیلم Glass در نمایشگاه Comic-on در تابستان امسال توسط  شیامالان عرضه شد،‌ در این نمایشگاه شیامالان اشاره کرد که چطور در سال 2000 میلادی استودیو فیلمسازی به وی اجازه نداده بود تا فیلم Unbreakable خود را به عنوان فیلمی ابرقهرمانی یا کامیک‌بوکی معرفی کند، چرا که مدیران استودیو معتقد بودند چنین صفاتی به فروش و دیده شدن فیلم لطمه خواهد زد. متأسفانه فیلم Unbreakable در گیشه فروغ چندانی نداشت و نتوانست موفقیت فیلم حس ششم را تکرار کند.

اما فروش تقریبا 300 میلیون دلاری فیلم Split در سال 2016 میلادی آن هم تنها با 9 میلیون دلار بودجه ثابت کرد که هنوز دنیای تاریک ابرقهرمانان شیامالان طرفدار زیاد دارد.

فیلم شیشه Glass و انتظار تماشای فیلمی دیدنی؛

فیلم شیشه glass

پایان نامتعارف فیلم Split و ارتباطی که در این فیلم با فیلم Unbreakable مطرح شد، تماشاچیان بیشتری را برای تماشای فیلم Glass به عنوان سومین و آخرین قسمت از این مجموعه مشتاق کرده است.

برای مشاهده‌ی دومین تریلر سینمایی منتشر شده از فیلم Glass می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

شما کدامیک از فیلم‌های شیامالان را بیشتر از سایر فیلم‌های این کارگردان می‌پسندید؟‌ نظرات خود را در این باره از طریق قسمت دیدگاه‌های سایت ملودایو Melodive با ما در میان بگذارید.

منبع وب‌سایت hollywoodreporter.com ؛‌      

  • پویان

    من عاشق شیاملانم و بی صبرانه منتظرم فیلم بیاد بیرون.

    پاسخ 1397/07/25