تریلر انیمیشن جدید استریکس و اوبلیکس

استودیو ملودایو - سه‌شنبه، 1 آبان 1397

خوشبختانه بعد از چند وقت بی‌خبری از شخصیت‌های دوست‌داشتنی استریکس و اوبلیکس انیمیشن سه بعدی جدیدی از ماجراهای این دو با نام Asterix – The Secret Of The Magic Potion در سینماها اکران شد. آخرین باری که استریکس و اوبلیکس رنگ سینماها را دیدند، به سال 2014 میلادی باز می‌گشت و در آن سال نیز طبق روال همیشه از ماجراهای خنده‌دار این دو یار وفادار حسابی استقبال شد، همین استقبال تماشاگران نیز به تیم سازنده‌ی این انیمیشن، جدید انگیزه داد تا قسمت تازه‌‌ای از این کار را در قالب اینیمیشنی سه بعدی برای تماشاگران آماده کنند.

تریلر انیمیشن جدید استریکس و اوبلیکس

استریکس و اوبلیکس دو شخصیت خیالی فرانسوی‌زبان هستند که در دنیایی شبیه دنیای جنگاورانه‌ی وایکینگ‌ها زندگی می‌کنند و از نظر قد و قامت و رفتار و گفتار، لورل و هاردی را در سینمای کلاسیک هالیوود به یاد تماشاگران می‌اندازند. در این قسمت جدید نیز باز شیرین‌کاری‌های این دو شخصیت را می‌بینیم که در جستجوی نوشدارویی شفابخش عازم سفر می‌شوند تا بلکه درمانی برای درد بی‌پایان ریش‌سفید ده پیدا بکنند که از بالای درخت افتاده است و پایش شکسته است.

به تازگی تریلر سینمایی از فیلم Asterix – The Secret Of The Magic Potion منتشر شده است که می‌توانید این تریلر را از این قسمت مشاهده کنید.

انیمیشن سه بعدی محبوب شما چیست و به نظرتان موسیقی متن تا چه میزان می‌تواند در دیدنی‌تر شدن انیمیشن‌های بلند سینمایی نقش بازی کند؟ نظرات خود را در این رابطه از طریق بخش دیدگاه‌های سایت ملودایو با ما در میان بگذارید.