انتشار تریلر فصل پنجم سریال گاتم Gotham ؛‌

کیارش رمضان‌نژاد - دوشنبه، 16 مهر 1397

زمان زیادی به نمایش فصل پنجم سریال گاتم Gotham در شبکه‌ی فاکس باقی نمانده است، به همین دلیل نیز تهیه‌کنندگان این سریال پرطرفدار تریلری از اتفاقات هیجان‌برانگیز فصل پنجم سریال گاتم Gotham آماده کرده‌اند تا مخاطبان و طرفداران سریال گاتم نیز در جریان رویدادهایی قرار بگیرند که قرار است در فصل پنجم سریال گاتم  Gotham رخ دهد.  

فصل پنجم سریال گاتم Gotham و مروری بر ماجراهای گذشته؛‌

فصل پنجم سریال گاتم Gotham

تریلر فصل پنجم سریال گاتم Gotham نیز به رسم تریلرهای سینمایی که برای آغاز فصل جدیدی از سریالی تلویزیونی آماده می‌شوند، بیش‌تر از آنکه از اتفاقات تازه‌ای روایت کند که قرار است در فصل جدید و قسمت‌های پیش‌رو اتفاق بیفتد،‌ سعی می‌کند تا با مروری داستان‌ها و حوادثی که در فصل‌های گذشته رخ داده است، به مخاطب و طرفدار یادآوری کند که تاکنون چه بر سر قهرمان‌ها و شخصیت‌ها آمده است و از این به بعد قرار است چه قهرمان‌بازی‌هایی در این مجموعه تصویر شود.

فصل پنجم سریال گاتم Gotham و گوشه‌ای از داستان‌های تازه؛‌

فصل پنجم سریال گاتم Gotham

البته تریلر فصل پنجم سریال گاتم Gotham تنها به ذکر خاطرات گذشته خلاصه نمی‌شود،‌ بلکه گوشه‌ای از آنچه که قرار است در فصل تازه‌ی این سریال و در 10 قسمت آماده شده برای فصل پنجم سریال گاتم Gotham نمایش داده شود را نیز در اواخر این تریلر برای مخاطبان و طرفداران نمایش می‎‌دهد.

فصل پنجم سریال گاتم Gotham و داستان گاتم شهر بی‌دفاع؛

فصل پنجم سریال گاتم Gotham

روبرتو روسلینی کارگردان معروف سبک نئورئالیسم ایتالیایی در بحبوبحه‌ی ماه‌های پایانی جنگ جهانی دوم،‌ فیلمی ساخت به نام رم شهر بی‌دفاع،‌ فیلمی که شقاوت انسان‌ها و ویرانی شهر را پس از جنگی خانمانسوز،‌ عریان و بی‌پرده برای تماشاگران به تصویر می‌کشید.

پایان فصل چهارم این سریال که دست برقضا آغازی نیز بر فصل پنجم سریال گاتم Gotham نیز هست،‌ حال و هوای این فیلم کلاسیک سینما را در خاطر زنده می‌کند،‌ در پایان فصل چهارم، گاتم، شهر سوخته و ویرانی است که به تصرف تبهکاران درآمده است و جز بروس وین و یارانش هیچ خیرخواهی برای دفاع از این شهر باقی نمانده است.

فصل پنجم سریال گاتم Gotham امید به روزهای آفتابی؛

فصل پنجم سریال گاتم Gotham

مسلما تریلر فصل پنجم سریال گاتم Gotham به این پرسش همیشگی پاسخ نمی‌دهد که بالاخره در نبرد میان خیر و شر این خیر است که پیروز می‌شود یا اینکه شهر گاتم در چنگال تبهکاران اسیر خواهد ماند؟‌ تردیدی نیست که طرفداران این سریال، فصل پنجم سریال گاتم Gotham را با این امید و آروز تماشا می‌کنند که سرانجام شاهد شکست تبهکاران و طلوع آفتاب پیروزی در افق شهر سیاه و غمزده‌ی گاتم باشند.

فصل پنجم سریال گاتم Gotham که احتمالا آخرین فصل از این سریال تلویزیونی نیز باشد در سال 2019 میلادی از سوی شبکه‌ی فاکس به مخاطبان عرضه خواهد شد.

دانلود تریلر فصل پنجم سریال گاتم Gotham ؛

فصل پنجم سریال گاتم Gotham

در صورت تمایل می‌توایند فیلم کامل تریلر فصل پنجم سریال گاتم Gotham را با مراجعه به این لینک تماشا یا دانلود کنید.

منبع وب‌سایت geektyrant.com ؛