نمایش سریال The Witcher در شبکه‎ی خانگی؛

ریحانه عرفانی - پنج‌شنبه، 5 بهمن 1396

ساخت سریال تلویزیونی The Witcher در شبکه نتفیلیکس؛ 

Lauren Schmidt نویسنده و مدیر اجرایی اخبار جدیدی راجع به سری جدید فیلم The Witcher منتشر کرد. نویسنده در توییتر خود نوشت که متن ساختار کلی اپیزود اول آن بالاخره به پایان رسیده است. او گفته که مراحل بازنویسی به ‌صورت مرحله‌ای انجام می‌گیرد که یک امر طبیعی است. اما یک نقطه عطف برای نشان دادن محصول و یک پله نزدیک‌تر به تولید آن است.

این سری بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های نویسنده لهستانی “آندره اسپاکوسکی”  است که به دنبال هیولای شکارچی است. این سری شکل‌گرفته از طایفه‌ای در اروپای شرقی و روسیه بوده است. شخصیت “جرالت ” تا حدی در داستان نفوذ خواهد داشت اما محوریت اصلی داستان طبق خود مجموعه کتاب اصلی “اسپاکوسکی” پیش خواهد رفت. ساختن فیلم این داستان خبری است که برای طرفداران آن بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود. نقطه مثبت دیگر برای طرفداران  این است که اسپاکوسکی به‌ عنوان یک مشاور خلاق برای این مجموعه همراه با “باگینسکی” است . انتظار می‌رود حداقل یک قسمت در هر فصل را کارگردانی کند. باگینسکی تحت عنوان کارگردان قطعه‌های ویدیویی این بازی شناخته‌شده است.

 نویسنده و مدیر اجرایی اخبار جدیدی راجع به سری جدید فیلم The Witcher منتشر کرد. نویسنده در توییتر خود نوشت که متن ساختار کلی اپیزود اول آن بالاخره به پایان رسیده است. او گفته که مراحل بازنویسی به ‌صورت مرحله‌ای انجام می‌گیرد که یک امر طبیعی است. اما یک نقطه عطف برای نشان دادن محصول و یک پله نزدیک‌تر به تولید آن است.

مجموعه Witcher  که در شبکه نتفلیکس ساخته شده پیش از آنکه تلاشی برای جذب مخاطب داشته باشد ، طرفداران بازی را خود به ‌خود به صورت مخاطب جذب کرده است.  ویچر یک بازی با فضایی تخیلی است. فضایی که شاید جزئیات تخیلی داشته باشد اما  در کل برای مخاطب قابل‌لمس و درک است.  شخصیت‌های گوناگون این بازی که هریک ویژگی‌های خاص خود رادارند مخاطبان را در کنار بازی سرگرم و مشتاق داستان می‌کند و شاید به دلیل همین اشتیاق، نتفلیکس روی ساختن آن سرمایه‌گذاری کرد.

برای آشنایی بیشتر با موسیقی متن فیلم‌های ماندگار تاریخ سینما حتما پادکست‌های گپ دایو تولید شده در استودیو ملودایو را ببینید و بشنوید.