مرور برخی آلبوم‌های موسیقی متن فیلم‌های سینمایی

کیارش رمضان‌نژاد - یک‌شنبه، 8 مهر 1397

آلبوم‌های موسیقی متن همانقدر جذاب و شنیدنی است که پوستر فیلم‌های تازه اکران شده بر سر در سینماها دیدنی! به همین مناسبت تلاش می‌کنیم تا همواره اخبار دسته اولی در مورد موسیقی متن فیلم‌های سینمایی در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

فیلم Smallfoot پاکوچولوی طناز ماجراهای سینمایی؛‌

فیلم جدید Smallfoot

 انیمیشن شاد و مفرح  Smallfoot پاکوچولو منتشر شده تا علاقه‌مندان به انیمیشن‌های کمدی بعد از تماشای خرواری از فیلم‌های ابرقهرمانانه یا داستان‌های تلخ و سیاه،‌ فراغتی پیدا کنند تا دمی را با اهل و عیال در سینماها به خوشی سپری کنند، آهنگسازی فیلم جدید Smallfoot پاکوچولو که در آن صداپیشگان مشهوری چون چنینگ تیتوم،‌ لبرون جیمز و زندایا Zendaya حضور دارند بر عهده‌ی آهنگساز سرشناس هیتور پریرا Heitor Pereira است که تخصصش آهنگسازی انیمشن‌های بلند سینمایی است و فیلم‌های پرفروشی چون من نفرت‌انگیز،‌ مینیونز و Angry Birds Movie را در کارنامه دارد.

آلبوم موسیقی متن انیمیشن Smallfoot پاکوچولو توسط کمپانی WaterTower منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

موسیقی متن فیلم Hell fest جشنواره جهنمی کار جدیدی از آهنگساز مردگان متحرک؛  

فیلم جدید Hell Fest

فیلم Hell fest جشنواره جهنمی از جمله فیلم‌های ترسناک سال 2018 میلادی است که در برخی نقد و بررسی‌ها موقعیت‌های ترسناک فیلم Hell fest جشنواره جهنمی با صحنه‌پردازی‌های پر زد و خورد فیلم سینمایی وارکرافت Warcraft مقایسه شده است. پس تعجبی ندارد که تهیه‌کنندگان فیلم ترسناک Hell fest جشنواره جهنمی برای تولید موسیقی متن این فیلم ،‌سراغ آهنگسازی بروند که پیش‌تر امتحان خود را در ژانر فیلم‌های ترسناک پس داده باشد. به همین دلیل نیز وظیفه‌ی آهنگسازی فیلم Hell fest جشنواره جهنمی به بی‌یر مک‌کری  Bear McCreary آهنگساز داستان‌های پرطرفداری چون سریال مردگان متحرک Walking Dead یا فیلم Happy Death Day سپرده شده است.

همزمان با اکران فیلم ترسناک Hell fest جشنواره جهنمی آلبوم موسیقی متن این اثر سینمایی نیز برای علاقه‌مندان منتشر شده است که در کنار موسیقی بی کلام صحنه‌های مختلف فیلم، شامل چند آهنگ نیز می‌شود که اختصاصا برای این فیلم ساخته شده‌اند.

فیلم Night School و موسیقی متن دیوید نیومن David Newman ؛

فیلم سینمایی جدید Night School

فیلم Night School از جمله کمدی‌های جدید سینمای هالیوود است که با بازیگری و تهیه‌کنندگی کوین هارت Kevin Hart کمدین محبوب این سال‌های هالیوود ساخته شده است.

ساخت موسیقی متن فیلم Night School به دیوید نیومن David Newman واگذار شده است، آهنگسازی که بیشتر برای فیلم‌های سینمایی فانتزی موسیقی متن ساخته است و با آثاری چون فیلم سینمایی ماتیلدا یا انیمیشن سینمایی عصر یخبندان Ice Age برای سینمادوستان شناخته شده است.

فیلم پیرمرد و اسلحه The Old man & the Gun و موسیقی متن فیلم جدید رابرت ردفورد؛

فیلم جدید The Old man & The Gun

شاید برای شما جای تعجب داشته باشد که رابرت ردفورد در این سن و سال نیز هنوز همان بازیگری باشد که نقش اول فیلمی سینمایی در سال 2018 میلادی را بر عهده می‌گیرد، اما این بازیگر پرافتخار همچنان باعث اعتبار و منزلت فیلم‌های سینمایی می‌شود. فیلم پیرمرد و اسلحه The Old man & the Gun جدیدترین فیلم رابرت ردفورد یک فیلم کمدی جنایی است که بار دیگر این بازیگر را در نقش سارقی دوست‌داشتنی در کنار بازیگران جوان‌تری چون کیسی افلک قرار داده است.

منبع وب‌سایت filmmusicreporter.com ؛‌