فیلم جوکر و خودنمایی واکین فینیکس مقابل دوربین؛‌

کیارش رمضان‌نژاد - دوشنبه، 26 شهریور 1397

فیلم جوکر Joker محصول مشترک کمپانی برادران وارنر و استودیو دی‌سی DC چند روزی است که به کارگردانی تاد فیلیپس Tod Phillips فیلمبرداری را شروع کرده است. با شروع فیلمبرداری فیلم جوکر Joker تصاویری نیز از زهرخندهای واکین فونیکس Joaquin Phoenix در نقش جوکر Joker منتشر شده است،‌ تصاویری که هیاهوی بسیاری در فضای مجازی برپا کرده است.

فیلم جوکر Joker و بازار داغ اخبار و شایعات؛

فیلم جوکر Joker

البته تاد فیلیپس کارگردان فیلم جوکر Joker با چنین هیاهویی غریبه نیست و پیش‌تر نیز در جریان ساخت سه‌گانه‌ی HangOver  مدام در کانون توجه رسانه‌ها و طرفدران قرار داشت. صرف نظر از سایر جذابیت‌ها همین که نقش اصلی فیلم سینمایی به ضد قهرمانی چون جوکر Joker واگذار شود، ‌زمینه را برای جولان طرفداران و خبرنگاران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

در کنار این موارد نمی‌توان از انتخاب واکین فونیکس Joaquin Phoenix برای این نقش نیز غافل بود، شخصیتی که بر اساس فیلمنامه‌ی نوشته شده نقش فردی به نام آرتور فلک Arthur Fleck را بازی می‌کند که در جریان داستان فیلم به شخصیت جوکر Joker تغییر چهره می‌دهد.

فیلم جوکر Joker و جلوه‌ی واکین فونیکس Joaquin Phoenix در نقشی جدید؛

فیلم جوکر Joker

انتشار تصاویر تازه از گریم واکین فونیکس Joaquin Phoenix در نقش جوکر Joker تنها خبر داغی نیست که نام فیلم جوکر Joker را بر سر زبان‌ها انداخته است، بلکه در کنار این تصویر وسوسه برانگیز، چند تصویر و ویدیویی نیز از واکین فونیکس Joaquin Phoenix در نقش جوکر Joker منتشر شده است که وی را در حال خوش و بش کردن با شخصی در لباس دلقکی نشان می‌دهد.

فیلیپس کارگردان فیلم جوکر Joker فیلمنامه‌ی این فیلم را با همکاری اسکات سیلور Scott Silver به رشته‎‌ی تحریر در آورده است. استودیو فیلمسازی برادران وارنر در خلاصه‌ای که در مورد فیلم جوکر Joker منتشر کرده است حال و هوای فیلم جوکر Joker را تا حدودی برای مخاطبان ترسیم کرده است:‌

«فیلم جوکر Joker داستان اکتشاف زندگی شخصیتی وامانده از اجتماع است،‌ اما این سرخوردگی و انزوای اجتماعی تمام ماجرا نیست و قصه‌ی زندگی جوکر Joker از فراز و نشیب‌های بسیاری نیز سرشار شده است.»

فیلم جوکر Joker و نگاهی نو به ژانر ابرقهرمانی؛

فیلم جوکر Joker

طبق ادعای استودیو فیلمسازی قرار است فیلم جوکر Joker از سایر فیلم‌هایی که در ژانر ابرقهرمانی ساخته می‌شوند، متفاوت باشد. در واقع عوامل سازنده‌ی فیلم جوکر Joker مدعی هستند که فیلمی خواهند ساخت است که بالاخره به تماشاگران نشان خواهد داد که «جوکر Joker چطور جوکر Joker شد»‌،‌ چه بلایی از آدمی منزوی ضد قهرمانی ضد اجتماعی ساخت.

شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از داستان فیلم جوکر Joker نشان می‌دهند که آرتور فلک پیش از جوکر Joker شدن، کمدینی ناموفق و بدون مخاطب بوده و شکست‌های پی‌درپی در زندگی شخصی وی را به سمت جوکر Joker شدن و تبهکاری سوق داده است.

فیلم جوکر Joker از آرتور فلک تا تبهکاری؛

فیلم جوکر Joker

تماشای دگرگونی واکین فونیکس Joaquin Phoenix از نقش آرتور فلک به شخصیت جوکر Joker حتما برای تماشاچیان سینما جذاب خواهد بود. با تمام این حرف‌ها منتقدان نسبتا زیادی نیز هستند که نسبت به موفقیت فیلم جوکر Joker اصلا خوشبین نیستند و از همین ابتدا، کار جوکر Joker را در گیشه‌ی سینماها تمام شده می‌دانند.

اما نباید فراموش کرد که فیلم جوکر Joker از جمله تولیدات متفاوت و تجربی استودیو دی‌سی محسوب می‌شود و هیچ بعید نیست که این فیلم با تمام غرابتی که با دنیای ابرقهرمانی پیدا کرده است، فیلمی دیدنی از کار در بیاید.

فیلم جوکر Joker و همکاری فونیکس و دنیرو؛

فیلم جوکر Joker

در کنار واکین فونیکس Joaquin Phoenix رابرت دنیرو Robert Deniro بازیگر مشهور دیگری است که در این فیلم بازی می‌کند و نقش یک خبرنگار را در این داستان سینمایی برعهده خواهد داشت.

چهارم اکتبر سال 2019 میلادی تاریخی است که استودیو فیلمسازی برادران وارنر برای عرضه و نمایش فیلم جوکر Joker اعلام کرده‌اند.

در صورتی که به موسیقی متن فیلم‌های جوکر Joker علاقه‌مند هستید،‌ نظرات و پیشنهادات خود را در این مورد از طریق وب‌سایت ملودایو Melodive با ما در میان بگذارید، تا در قالب پادکست گپ‌دایو موسیقی متن و پشت صحنه‌ی سینمایی شکل‌گیری نقش جوکر Joker را در فیلم‌های بتمن بررسی کنیم.

منبع geektyrant.com ؛‌