آهنگ جدید پیت‌ بول Pitbull برای فیلم آکوامن Aquaman

کیارش رمضان‌نژاد - یک‌شنبه، 25 آذر 1397

خبر خوش برای طرفداران موسیقی رپ، آهنگ‌های خواننده‌ی محبوب پیت‌بول Pitbull و فیلم آکوامن Aquaman اینکه جدیدترین آهنگ پیت‌بول Pitbull که دست بر قضا برای آلبوم موسیقی متن فیلم آکوامن Aquaman ضبط شده است، بر روی اینترنت در دسترس است.

آهنگ جدید پیت‌ بول Pitbull برای آن دسته از علاقه‌مندان موسیقی رپ که این سبک پرطرفدار را از سالیان دور دنبال می‌کنند، آهنگی شناخته شده است چرا که آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull  تقریبا بازخوانی آهنگی است که در دهه‌ی هشتاد میلادی جزو یکی از صد آهنگ برتر بود که توسط توتو ToTo اجرا شده بود.

آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull و موفقیت‌های فیلم آکوامن Aquaman ؛  

آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull

فیلم آکوامن Aquaman جدیدترین ساخته‌ی DCEU (دنیای نو دی‌سی) شروع موفقیت‌آمیز و غافلگیرکننده‌ای را در گیشه‌ تجربه می‌کند و در اولین هفته‌ی اکران تنها در سینماهای کشور چین نزدیک به 100 میلیون دلار فروش داشته است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا امریکایی‌ها نیز مانند چینی‌ها از فیلم آکوامن Aquaman و آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull برای این فیلم استقبال می‌کنند تا استودیو دی‌سی ناکامی‌های سال گذشته‌ی Justice League را فراموش کند و بیشتر در مورد ابرقهرمانانی فیلم بسازد که تحت لوای DCEU گرد آمده‌اند و شهرت و محبوبیت ابرقهرمانانی همچون سوپرمن یا بتمن را ندارند. این نکته را نیز ناگفته نگذاریم که فروش چشمگیر فیلم آکوامن Aquaman در گیشه‌ی سینماهای چین و نقدهای مثبتی که منتقدان برای این فیلم نوشته‌اند همگی حاکی از این هستند که این فیلم در امریکا نیز جزو یکی از فیلم‌های پرفروش سال 2018 خواهد بود و هیچ بعید نیست که تهیه‌کنندگان این فیلم از همین حالا در مورد ساخت دنباله‌ی جدید برای فیلم آکوامن Aquaman رؤیاپردازی کنند.

 البته جیمز وان James Wan کارگردان فیلم آکوامن Aquaman هنوز در مورد امضای قرارداد ساخت قسمت دوم فیلم آکوامن Aquaman علاقه‌ای از خود نشان نداده است.

اهنگ جدید پیت بول Pitbull  پیش‌درآمدی بر اکران فیلم آکوامن Aquaman ؛

آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull

این حدث و گمان‌ها به کنار،‌ آنچه که تا این لحظه قطعی شده است، آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull برای فیلم آکوامن Aquaman است که به عنوان موسیقی متن یکی از صحنه‌های دیدنی این داستان استفاده شده است و در آلبوم موسیقی متن این فیلم نیز در دسترس علاقه‌مندان موسیقی رپ و آثار پیت‌بول Pitbull قرار خواهد گرفت.

با نزدیک شدن تعطیلات کریسمس و موعد اکران فیلم آکوامن Aquaman در سینماهای امریکا انتشار آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull در اینترنت حرکت هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد چرا که آهنگ تازه‌ی پیت‌بول Pitbull بهترین بهانه شده است تا توجه تمام مخاطبان به فیلم آکوامن Aquaman جلب شود.

اهنگ جدید پیت بول Pitbull و بازگشت به دهه‌ی 80 میلادی ؛

آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull

آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull برای فیلم آکوامن Aquaman با نام Ocean to Ocean بازخوانی نوآورانه‌ای از آهنگ نوستالژیک توتو ToTo در دهه‌ی 80 میلادی است که Africa نام دارد. انتخاب آهنگی از دهه‌ی هشتاد میلادی برای بازخوانی توسط پیت‌بول Pitbull رپر معروف برای فیلم آکوامن Aquaman اصلا عجیب نیست، چرا که این فیلم سینمایی بر سبک فیلم‌های پرطرفدار دهه‌ی هشتاد میلادی کارگردانان سرشناسی چون استیون اسپیلبرگ و تیم برتئن ساخته شده است.

با مراجعه به این لینک می‌توانید آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull برای فیلم آکوامن Aquaman را بشنوید.

اهنگ جدید پیت بول Pitbull و خاطره‌بازی با فیلم‌های دهه‌ی هشتادی؛

آهنگ جدید پیت‌بول Pitbull

آهنگ اصلی با نام افریقا Africa توسط گروه ToTo در سال 1982 میلادی منتشر شد و آنقدر موفق بود که موفق شود تا رتبه‌ی اول بیلبورد را در سال 1983 میلادی از آن خود کند. البته بازخوانی متفاوت پیت‌بول Pitbull از آهنگ افریقا Africa به مذاق تمام طرفداران گروه ToTo خوش نیامده است و تعدادی از طرفداران این گروه در شبکه‌های اجتماعی حسابی خدمت پیت‌بول Pitbull رسیده‌اند و به این اجرای تازه انتقاد و اعتارض کرده‌اند. در دفاع از پیت‌ بول Pitbull باید توجه داشته باشیم که این رپر معروف تلاش کرده است تا لحن آهنگ جدید خود را با فضای فیلم آکوامن Aquaman هماهنگ کند و اجرایی از این آهنگ خاطره‌برانگیز داشته باشد که با حال و هوای فیلم آکوامن Aquaman در سال 2018 میلادی همخوانی داشته باشد.

بسیاری از منتقدان عقیده دارند که اگر فیلم آکوامن Aquaman در میان تماشاگران مورد استقبال قابل توجهی قرار بگیرد، استدیوهای فیلمسازی چون دی‌سی و وارنر برادرز تحت تأثیر موفقیت این فیلم، فیلم‌های جدید خود را بیشتر در فضایی کمدی و مفرح شبیه فیلم‌های دهه‌ی هشتاد میلادی خواهند ساخت و کم‌تر سراغ داستان‌های جدی و تیره و تار خواهند رفت!

احتمالا با انتشار و عرضه‌ی آلبوم جدید پیت‌ بول Pitbull آهنگ جدید فیلم آکوامن Aquaman نیز در این آلبوم در اختیار علاقه‌مندان به آثار پیت‌بول Pitbull قرار خواهد گرفت.                 

منبع وب‌سایت screenrant.com ؛‌