بازیگر جدید بتمن و خداحافظی با بن افلک

کیارش رمضان‌نژاد - پنج‌شنبه، 22 شهریور 1397

تردیدی نیست که باید با بن افلک به در نقش بتمن خداحافظی کنیم و برای ایفای این نقش پرطرفدار فیلم‌های سینمایی انتظار بازیگر جدیدی را داشته باشیم. اخیرا در یک مصاحبه‌ی ویدیویی جان هم Jon Hamm بازیگر پرکار این سال‌های سینما که با سریال Mad Men به شهرت رسیده است، اظهار علاقه کرده است تا ردای سیاه ابرقهرمانی را از بن افلک باز پس گیرد و به عنوان بازیگر جدید بتمن در پیشگاه طرفداران سوگند وفاداری یاد کند.  

بازیگر جدید فیلم بتمن و گزینه‌های جذاب بازیگری؛

بازیگر جدید بتمن

جان هم Jon Hamm نامی است که سایه‌اش چند سالی است که بر عنوان بازیگر جدید فیلم بتمن سنگینی می‌کند و حتی زمانی که بن افلک به عنوان بازیگر جدید فیلم بتمن انتخاب شد، همچنان این گمانه‌زنی که شاید روزی جان هم Jon Hamm نقش بتمن را بر پرده‌های سینما بازی کند، از سکه نیفتاد!

تاکنون هر چه از نام جان هم Jon Hamm به عنوان بازیگر جدید فیلم بتمن شنیده‌ایم، از سوی طرفداران مطرح شده بود، ‌اما مصاحبه‌ی جدید جان هم Jon Hamm ثابت کرده است که این بازیگر نیز اگر نه بیشتر از طرفداران بتمن اما لااقل به اندازه‌ی آن‌ها در آتش انتخاب شدن به عنوان بازیگر جدید فیلم بتمن می‌سوزد و دلش می‌خواهد حالا که هنرمند توانایی چون مت ریوس Matt Reeves نگارش فیلمنامه‌ی قسمت جدید فیلم بتمن را برعهده گرفته است و خیال طرفداران را از ساخت قسمت جدیدی تماشایی آسوده کرده است، این بخت را پیدا کند تا بازیگر جدید فیلم بتمن باشد.

بازیگر جدید بتمن و گمانه‌زنی‌های طرفداران؛  

بازیگر جدید فیلم بتمن

جان هم Jon Hamm در مصاحبه‌ی جدیدش که در قالب پادکست ویدیویی ضبط شده است در مورد انتخاب به عنوان بازیگر جدید فیلم بتمن اشاره می‌کند:‌

صد البته این موضوع به کیفیت نگارش فیلمنامه بر می‌گردد،‌ من خودم از طرفداران پر و پاقرص کمیک‌بوک‌ها هستم و از نه سالگی داستان‌های جذاب این کتاب‌ها را با حرص و ولع می‌خواندم به همین دلیل هم به خوبی به سبک داستان‌ها در این ژانر آگاه هستم و از فیلم‌های خوش‌ساخت این ژانر سینمایی حسابی کیف می‌کنم.

بازیگر جدید فیلم بتمن و بازار داغ احتمالات؛

بازیگر جدید بتمن

جان هم Jon Hamm بعد از اینکه در این مصاحبه ارادتش را به فیلم‌هایی چون Black Panther و یا سریال Legion از شبکه‌ی FX ابراز می‌کند، به این نکته هم اعتراف می‌کند که تاکنون هیچ جلسه‌ی رسمی بین او و مدیران کمپانی براداران وارنر در مورد ایفای نقش به عنوان بازیگر جدید فیلم بتمن برگزار نشده است. جان هم Jon Hamm در این پادکست ویدیویی به این حقیقت نیز اعتراف کرده است که:

برای رسیدن به آمادگی جسمانی و کسب تناسب اندامی که سزاوار پوشیدن لباس بتمن باشد،‌ حتما نیازمند تمرین‌های سنگین ورزشی و بدنسازی هستم،‌ کاری که قطعا راحت نخواهد بود، اما انتخاب به عنوان بازیگر جدید فیلم بتمن حتما ارزش تحمل این سختی‌ها را دارد.

اگر از علاقه‌مندان سریال Mad Men و بازی جان هم Jon Hamm هستید، در مورد انتخاب این بازیگر به عنوان بازیگر جدید فیلم بتمن چه نظری دارید؟ د

منبع وب‌سایت comicbookmovie.com ؛‌

 

پیشنهاد مقاله :

نقد بررسی فیلم و موسیقی را از پادکست فیلم و موسیقی گپ دایو