فیلم جدید لیام نیسون (Honest Thief) و تکرار دوباره‌ی یک نقش

کیارش رمضان‌نژاد - چهارشنبه، 25 مهر 1397

لیام نیسون و دور باطل تکرار؛‌

فیلم جدید لیام نیسون

متأسفانه با تمام احترامی که برای لیام نیسون و نقش‌آفرینی‌های خاطره‌انگیز او قائل هستیم، (کم‌تر سینما دوستی پیدا می‌شود که لیام نیسون را در هیبت مایکل کولینز سیاستمدار آزادی‌خواه ایرلندی دوست نداشته باشد)‌ اما باید بپذیریم که در چند سال اخیر این بازیگر ایرلندی اصرار زیادی به بازی در فیلم‌های حادثه‌ای دارد و مدام نقش بزن بهادری گوشه‌گیر که حاضر است برای نجات جان خانواده‌اش هر کاری بکند را ایفا می‌کند.

لیام نیسون و بازی در فیلم جدید Honest Thief ؛   

فیلم جدید لیام نیسون

اینطور که از شواهد بر می‌آید بار دیگر لیام نیسون آماده می‌شود تا در فیلمی جدید، برای بار چندم این نقش را تکرار کند. این فیلم تازه که از همان عنوانش می‌توان حال و هوایش را نیز حدس زد،‌ دزد راستگو Honest Thief نام دارد و داستان نیسون را در نقش دزدی عاشق پیشه تعریف می‌کند که در تلاش است تا 7 میلیون دلار را از انباری که نامزدش انباردار آنجاست، بدزدد. ماجرا وقتی بیشتر بیخ پیدا می‌کند که پلیسی فاسد نیز رد کار نیسون را می‌گیرد و درصدد ضربه زدن به وی بر می‌آید.

لیام نیسون و انتظارات برای ایفای نقش‌های جدید؛‌

فیلم جدید لیام نیسون

باید منتظر بود و دید که لیام نیسون چطور از ایفای نقش خود در فیلم جدید دزد راستگو Honest Thief بر خواهد آمد و آیا این بازیگر کهنه‌کار طرحی برای تغییر متد بازیگری خود برای بازی در فیلمهای حادثه‌ای دارد یا اینکه این دزد راستگو نیز در پایان همان شخصیتی می‌شود که تاکنون مشابهش را بارها و بارها در فیلم‌های چند سال اخیر لیام نیسون دیده‌ایم.

شما کدامیک از فیلم‌های لیام نیسون را بیشتر از سایر کارهای این بازیگر می‌پسندید و موسیقی متن کدام کار لیام نیسون هنوز در خاطرتان نواخته می‌شود؟

منبع وب‌سایت geektyrant.com ؛