فیلم ونوم و دلسردی منتقدان در برداشت اول؛‌

کیارش رمضان‌نژاد - چهارشنبه، 11 مهر 1397

اولین خبرهایی که بعد از تماشای فیلم جدید ونوم Venom  توسط منتقدان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، حکایت از این حقیقت تلخ دارد که این فیلم چندان هم در برآوردن انتظارات منتقدان سینمایی موفق نبوده است و نمره‌ی ممتازی در اولین نقد و بررسی‌های سینمایی کسب نکرده است.  

در برخی از این انتقادات در مورد فیلم جدید ونوم Venom شاهد هستیم که پایان تلخی همچون سرنوشت فیلم‌های Catwoman یا Fantastic Four برای فیلم جدید ونوم Venom نیز پیش‌بینی شده است. فیلم‌هایی که نه تنها در زمان اکرانشان موفقیت چشمگیری در گیشه کسب نکردند، بلکه حتی در رقابت‌های سینمایی لقب بدترین آثار سال را نیز از آن خود کرده بودند.

فیلم جدید ونوم Venom در ترازوی نقد و بررسی؛‌

فیلم جدید ونوم Venom

البته تمام منتقدانی که این بخت را پیدا کرده‌اند تا پیش از اکران عمومی فیلم جدید ونوم Venom این فیلم سینمایی را به تماشا بنشینند، به گفتن عیوب این اثر جدید سینمایی اکتفا نکردند و منتقدان منصف‌تری نیز پیدا شده‌اند که علاوه بر اشکالات بر روی محاسن سینمایی فیلم جدید ونوم Venom نیز انگشت گذاشته‌اند.

چند وقتی است که در دنیای ابرقهرمانان و ضد قهرمانان شاهد فیلم تماشایی نبوده‌ایم و بسیاری از علاقه‌مندان سینما امیدوار بودند که با عرضه‌ی فیلم جدید ونوم Venom این طلسم شکسته شود و بعد از چندی فیلمی به غایت دیدنی و سرگرم‌کننده را بر پرده‌ی سینماها شاهد باشیم. این رؤیاپردازی‌ها بعد از استقبال کم‌نظیر طرفداران از آهنگ امینم Eminem بر روی فیلم جدید ونوم Venom بیشتر هم شد. اما متأسفانه به نظر می‌رسد که این رؤیا نیز اگر در واقعیت به کابوس تبدیل نشود اما نقشی بر آب باشد و فیلم جدید ونوم Venom هم نتواند عطش مخاطبان برای دیدن فیلمی تماشایی را سیراب کند.

فیلم جدید ونوم Venom و امیدی که همچنان زنده است؛‌

فیلم جدید ونوم Venom

در حال حاضر که هنوز مخاطبان عادی رنگی از فیلم جدید ونوم Venom بر پرده‌های سینما ندیده‌اند و چند روزی تا اکران عمومی فیلم ونوم Venom باقی است، تنها می‌توان امیدوار بود که اگر ونوم Venom فیلمی هنری یا تماشایی از آب در نیامده باشد، لااقل مفرح و سرگرم‌کننده باشد و سینمادوستان عادی را از دیدن فیلمی قابل قبول ناامید نکند.

با توجه به پخش تریلر سینمایی فیلم ونوم Venom در سایت‌های مختلف، شما در مورد میزان موفقیت فیلم ونوم Venom در گیشه‌ی سینماها چه نظری دارید؟‌ از طریق وب‌سایت ملودایو Melodive ما را در جریان نظرات و پیش‌بینی‌های خود در مورد فیلم سینمایی ونوم Venom قرار دهید.

منبع وب‌سایت geektyrant.com ؛