ستاره‌ی فیلم Baby Driver در داستان وست ساید اسپیلبرگ ؛

کیارش رمضان‌نژاد - سه‌شنبه، 10 مهر 1397

استیون اسپیلبرگ تصمیم گرفته است تا از انسل الگورت Ansel Elgort ستاره‌ی جوان فیلم Baby Driver برای بازی در فیلم جدیدش استفاده کند.

چند سالی است که زمزمه‌های ساخت نسخه‌ای جدید از روی فیلم کلاسیک داستان وست ساید توسط استیون اسپیلبرگ به گوش می‎رسد و به نظر می‌رسد که کم‌کم ساخت این نسخه‌ی تازه به حقیقت می‌پیوندد و استیون اسپیلبرگ بازیگرانی که قرار است نقش‌های اصلی فیلمش را بازی کنند نیز انتخاب کرده است.

اخبار رسیده حکایت از این دارند که قرار است انسل الگورت Ansel Elgort نقش تونی را در داستان وست ساید ایفا کند که در نسخه‌ی کلاسیک این فیلم در سال 1961 میلادی توسط ریچارد بیمر Richard Beymer بازی شده بود.

فیلمنامه‌ی نسخه‌ی جدید فیلم داستان وست ساید توسط فیلمنامه‌نویس معروف تونی کوشنر Tony Kushner نگاشته شده است، فیلمنامه‌نویسی که نامزدی جایزه‌ی اسکار را در کارنامه دارد و موفق به کسب جایزه‌ی پولیتزر نیز شده است. احتمالا فیلم‌های لینکلن و مونیخ را از این فیلمنامه‌نویس در سال‌های پیش تماشا کرده باشید.

داستان وست ساید و وسواس انتخاب بازیگر؛

داستان وست ساید اسپیلبرگ

به توجه به اینکه نسخه‌ی جدید فیلم وست ساید مانند فیلم اصلی در ژانر موزیکال ساخته خواهد شد، ‌استیون اسپیلبرگ یک سالی را صرف جست‌وجو برای یافتن بازیگرانی کده است که از پس خوانندگی و انجام حرکات موزون پیش‌بینی شده برای این فیلم به‌خوبی بربیایند. دو ویژگی که در بازی انسل الگورت Ansel Elgort عیان هستند و خیال اسپیلبرگ را از این بابت آسوده کرده است.

با وب‌سایت ملودایو Melodive همراه باشید تا آخرین اخبار را در مورد این فیلم جدید استیون اسپیلبرگ و سایر تولیدات جدید سینمایی مطالعه کنید. در صورتی که به موسیقی متن آثار سینمایی استیون اسپیلبرگ علاقه‌مند هستید می‌توانید پادکست موسیقی متن گپ‌دایو در مورد فیلم Ready Player One ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ را در این مورد ببینید و بشنوید.

شما کدامیک از فیلم‌های استیون اسپیلبرگ را از سایر کارهای این کارگردان بیشتر می‌پسندید؟ ‌نظراتتان در این مورد را با وب‌سایت ملودایو Melodive در میان بگذارید.  

منبع وب‌سایت geektyrant.com ؛