مل گیبسون و بازسازی فیلم محبوب این گروه خشن؛

کیارش رمضان‌نژاد - سه‌شنبه، 3 مهر 1397

شخصیت مل گیبسون Mel Gibson را دوست داشته باشید یا از این بازیگر پرطرفدار نفرت داشته باشید؟ نمی‌توانید این حقیقت را کتمان کنید که این بازیگر در کنار حرفه‌‎ی بازیگری کارگردانی توانا است که در سال‌های اخیر چندین فیلم دیدنی و پرطرفدار را کارگردانی کرده است،‌ فیلم‌هایی که نام مل گیبسون Mel Gibson به عنوان کارگردان و نه بازیگر را در فهرست مشخصات خود دارند و عموما نیز در بررسی‌ها و نقدهای سینمایی نیز امتیاز بسیار بالایی کسب کرده‌اند و نام این بازیگر استرالیایی را به عنوان کارگردانی هنرمند در هالیوود بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

مل گیبسون Mel Gibson و ساخت فیلمی جدید؛

مل گیبسون Mel Gibson

خبر خوش اینکه قرار است مل گیبسون Mel Gibson دوباره بر روی صندلی کارگردانی سینما بنشیند و این مرتبه فیلم این گروه خشن The Wild Bunch که از جمله فیلم‌های کلاسیک سینما شناخته می‌شود و برای اولین بار در سال 1969 میلادی ساخته شده است، برای جوانان امروز بازسازی کند.

فیلم این گروه خشن The Wild Bunch در بین سینما دوستان خاطرخواه زیاد دارد و جای تعجب است که چطور استودیوهای هالیوودی تاکنون به فکر بازسازی این فیلم محبوب نیفتاده‌ بودند! البته استودیو فیلمسازی برادران وارنر سال‌هاست که در فکر بازسازی این فیلم است و به نظر می‌رسد مدیران این استودیو هالیوودی که بر خلاف استودیوهای دیگری مانند استودیو مارول Marvel وسواس زیادی در انتخاب کارگردان‌های فیلم‌هایش دارد، به درستی آنقدر صبر کرده است تا کارگردانی در حد و اندازه‌های مل گیبسون Mel Gibson را برای این پروژه استخدام کند.

مل گیبسون Mel Gibson و بازسازی فیلم این گروه خشن The Wild Bunch؛‌

مل گیبسون Mel Gibson

از طرف دیگر با اینکه نسخه‌های بازسازی شده عموما شوق و اشتیاق چندانی در تماشاچیان ایجاد نمی‌کنند، اما این مرتبه در اینترنت نقدهای سینمایی زیادی منتشر شده است که در مورد بازسازی جدید از فیلم این گروه خشن The Wild Bunch هیجان‌زده بوده‌اند و بی‌صبرانه انتظار می‌کشند تا ببینند فیلم سینمایی این گروه خشن The Wild Bunch به کارگردانی مل گیبسون Mel Gibson چگونه از آب در خواهد آمد.

فیلم این گروه خشن The Wild Bunch اولین بار که در سال 1969 میلادی در سینماها اکران شد، در دسته‌ی فیلم‌های خیلی خشن دسته‌بندی می‌شد، اما امروزه فیلم این گروه خشن The Wild Bunch به عنوان یکی از فیلم‌های کلاسیک در ژانر سینمای وسترن محسوب می‌شود. نسخه‌ی اصلی فیلم این گروه خشن The Wild Bunch از بهترین بازیگران زمان خود استفاده کرده بود، باید صبر کرد و دید که مل گیبسون Mel Gibson برای ساخت نسخه‌ی بازسازی شده از فیلم محبوب این گروه خشن The Wild Bunch از کدام بازیگران سرشناس هالیوودی بهره خواهد برد.

مل گیبسون Mel Gibson و فیلمسازی در ژانر جنگی؛‌

مل گیبسون Mel Gibson

در حال حاضر مل گیبسون Mel Gibson مشغول کارگردانی فیلمی با بازی مارک والبرگ Mark Wahlberg بازیگر مشهور هالیوودی با نام Destroyer است، فیلمی که در ژانر جنگی ساخته شده است و داستانش مربوط به نبردهای دریایی در جنگ جهانی دوم است، بعد از پایان کارگردانی فیلم Destroyer نوبت به کارگردانی فیلم این گروه خشن The Wild Bunch توسط مل گیبسون Mel Gibson خواهد رسید.

مل گیبسون Mel Gibson

در صورتی که تمایل دارید تا در مورد موسیقی متن فیلم‌های مل گیبسون Mel Gibson اطلاعات بیشتری بدست بیاورید، توصیه می‌کنیم تا پادکست گپ‌دایو شجاع‌دل Brave Heart را در سایت ملودایو Melodive ببینید و بشنوید و ما را در جریان نظرات و پیشنهادات خود در مورد موسیقی متن فیلم‌های مل گیبسون Mel Gibson قرار دهید.   

منبع وب‌سایت deadline.com ؛