کریستین استوارت و تجربه‌ی بازیگری در فیلم فرشتگان چارلی ؛‌

کیارش رمضان‌نژاد - سه‌شنبه، 27 شهریور 1397

کریستین استوارت Kristen Stewart بازیگر فیلم فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels به تازگی گفتگویی با نشریه‌ی معتبر ورایتی Variety انجام داده است و از تجربه‌ی مشارکت در فیلم فرشتگان چارلی Charlie’s Angels به کارگردانی الیزابت بنکس Elizabeth Banks سخن گفته است.

‌ هنوز مدت زیادی از معرفی کریستین استوارت Kristen Stewart در کنار نوآمی اسکات Naomi Scott و الا بالینسکا Ella Balinska به عنوان سه نقش اصلی فیلم فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels نمی‌گذرد که کریستین استوارت Kristen Stewart در مصاحبه‌ی اخیر خود با ورایتی اعلام کرده که بر خلاف نسخه‌های قدیمی‌تر فیلم فرشتگان چارلی Charlie’s Angels این مرتبه دیگر قرار نیست رقم فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels تنها به عدد 3 محدود شود و در این فیلم جدید الیزابت بنکس Elizabeth Banks کارگردان در نظر دارد تا بازیگران زن بیشتری را به عنوان کارآگاه به خدمت بگیرد.   

کریستین استوارت Kristen Stewart و رهبری تیم کارآگاهان؛ 

کریستین استوارت Kristen Stewart

کریستین استوارت Kristen Stewart در این مصاحبه اذعان داشته است که فیلم جدید فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels با آنچه از این فیلم در ذهن داریم متفاوت خواهد شد و کم‌تر نمایشی شوخ‌طبعانه از مبارزه‎‌ی قهرمانان زن این فیلم با جرم و جنایت را ارئه خواهد کرد. در عوض در فیلم جدید فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels بازیگرانی همچون کریستین استوارت Kristen Stewart اگر قرار باشد در قالب نقششان از هنرهای رزمی استفاده کنند و با تبهکاران درگیری فیزیکی پیدا کنند، رویکردی واقع‌گرایانه‌تری در مقایسه با نسخه‌های قدیمی فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels در پیش خواهند گرفت.

کریستین استوارت Kristen Stewart در مورد آمار دقیق کارآگاهانی که با اسم رمز فرشته برای مقابله با جرم و جنایت با چارلی همکاری می‌کنند، به خبرنگار ورایتی یادآور شده است که:

«در فیلم جدید فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels صحبت از یک یا دو فرشته‌ی جدید نیست بلکه قرار شده تا شبکه‌ی جهانی از فرشتگان از سرتاسر جهان با نقش‌های اصلی فیلم برای رسیدن به اهدافشان همکاری و مساعدت داشته باشند.»

کریستین استوارت Kristen Stewart و ایفای نقش در فیلمی از الیزابت بنکس؛ 

کریستین استوارت Kristen Stewart

از روزی که خبر کارگردانی فیلم جدید فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels با حضور الیزابت بنکس منتشر شد،‌ حدس و گمان‌ها در بین منتقدان در مورد اینکه این فیلم چگونه از آب در خواهد آمد،‌ بالا گرفت و برخی از سینمادوستان در مورد اینکه فیلم جدید فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels به اثری جدی و قابل اعتنا تبدیل شود، ابراز تردید کردند.

انتخاب بازیگران و حضور چهره‌های پر حاشیه‌ای چون کریستین استوارت Kristen Stewart نیز کمکی به کمرنگ شدن این گمانه‌زنی‌ها نکرده است و هنوز کم نیستند منتقدانی که توقع بالایی از فیلم جدید فرشتگان چارلی Charlie’s Angels ندارند. البته از این نکته نیز نباید غافل شد که نگارش فیلمنامه‌ی فیلم جدید فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels بر عهده‌ی داگ میرو Doug Miro و کارلو برنارد Carlo Bernard بوده است. فیلمنامه‌نویسانی که نگارش فیلمنامه‌ی سریال تلویزیونی پرطرفداری چون نارکوس Narcos برای شبکه‌ی نمایش خانگی نتفلیکس را در کارنامه‌ی خود دارند.

در روزهای اخیر تهیه‌کنندگان فیلم جدید فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels از اضافه شدن استوارت دیگری به بازیگران فیلم فرشتگان چارلی Charlie’s Angels خبر دادند و اعلام کردند که کریستین استوارت Kristen Stewart و سایر بازیگران این فیلم قرار است با پاتریک استوارت همکاری داشته باشند و این هنرپیشه‌ی پرسابقه و خوشنام بازیگری نقش بازلی  Bosley را در تیم کارآگاهی کریستین استوارت Kristen Stewart و همکارانش بر عهده خواهد داشت.

کریستین استوارت Kristen Stewart و همکاری با پاتریک استوارت؛‌ 

کریستین استوارت Kristen Stewart

شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه الیزابت بنکس تصمیم دارد تا بر خلاف سنت همیشگی فیلم‌های فرشتگان چارلی Charlie’s Angels این مرتبه پاتریک استوارت Patrick Stewart در نقش بازلی را در کنار کریستین استوارت Kristen Stewart و بازیگران دیگر به بازی بگیرد و تنها به پخش صدای وی در برخی صحنه‌های فیلم آن هم به عنوان شخصیتی که هیچوقت دیده نخواهد شد، اکتفا نکند.

داستان فرشتگان چارلی  Charlie’s Angels برای اولین بار در قالب مجموعه‌ای تلویزیونی در سال‌های 1976 میلادی تا 1981 به مخاطبان معرفی شد و سال‌ها بعد با دو فیلم سینمایی در سال‌های 2000 و 2003 میلادی در ذهن سینمادوستان زنده شد. این فیلم داستان چند کارآگاه خصوصی خانم را معرفی می‌کند که در همکاری با شخصیت مرموزی به نام بازلی با خلافکاران و نابکاران مبارزه می‌کنند.  

در صورتی که دوست دارید تا در مورد موسیقی متن فیلم‌های کارآگاهی بیشتر ببینید و بشنوید نظرات خود را در این مورد با وب‌سایت ملودایو Melodive در میان بگذارید تا در یکی از قسمت‌های پادکست موسیقی گپ‌دایو در مورد موسیقی متن فیلم‌های کارآگاهی و پشت صحنه‌ی سینمایی آن‌ها بیشتر سخن بگوییم.

منبع وب‌سایت geektyrant.com ؛