فیلم ترسناک The Nun و موسیقی متن ابل کورزنیوسکی ؛

کیارش رمضان‌نژاد - چهارشنبه، 4 مهر 1397

با اکران فیلم سینمایی The Nun شمارش معکوس برای تماشای این فیلم ترسناک در سینماها نیز به پایان رسیده است و اکنون علاقه‌مندانی که حسابی با تماشای فیلم‌های کانجورینگ Conjuring ترسیده‌اند، این فرصت را پیدا کرده‌اند تا این مرتبه با فیلم ترسناک The Nun که توسط همان مجموعه و در همان حال و هوا ساخته شده است، حسابی بترسند و بلرزند.  

فیلم ترسناک The Nun و نواهایی تازه؛

فیلم ترسناک The Nun

البته گروه سازندگان فیلم ترسناک The Nun نسبت به مجموعه فیلم‌های کانجورینگ Conjuring تغییرات جزئی داشته است به عنوان نمونه این مرتبه جیمز وان James Wan به جای تکیه بر صندلی کارگردانی تصمیم گرفته است تا نقش تهیه‌کنندگی را محک بزند و یا جوزف بیشارا Joseph Bishara که در سال‌های گذشته موسیقی متن مجموعه فیلم‌های Conjuring را ساخته بود، این مرتبه جایش را با آهنگساز مشهور ابل کورزنیوسکی Abel Korzeniowski عوض کرده است.

فیلم ترسناک The Nun و ابل کورزنیوسکی Abel Korzeniowski ؛‌

فیلم ترسناک The Nun

از جمله فیلم‌های معروفی که وظیفه‌ی آهنگسازی آن‌ها در سال‌های اخیر بر عهده‌ی ابل کورزنیوسکی Abel Korzeniowski بوده است می‌توان به فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی پرمخاطبی چون A Single Man ،‌  Penny Dreadful،  Nocturnal Animalsو ‌ Romeo & Juliet اشاره کرد.

فیلم ترسناک The Nun پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناکی است که با نام‌های  Conjuring/Annabelle می‌شناسیم. از جمله تکات قابل توجه فیلم ترسناک The Nun بازی تایسا فارمیگا Taissa Farmiga در نقش راهبه‌ی زن فیلم است. چرا که تایسا فارمیگا Taissa Farmiga خواهر کوچک‌تر ورا فامیگا Vera Farmiga است که بازیگری در نقش اصلی زن مجموعه فیلم‌های Conjuring را برعهده دارد.

فیلم ترسناک The Nun و پادکست‌های فیلم‌های ترسناک؛

فیلم ترسناک The Nun

خبر خوش برای علاقه‌مندان موسیقی متن فیلم‌های ترسناک مانند فیلم کانجورینگ Conjuring اینکه به زودی پادکست گپ‌دایو نقد و بررسی حواشی و موسیقی متن فیلم‌های کانجورینگ Conjuring از استودیو ملودایو Melodive آماده پخش خواهد شد و علاقه‌مندان به فیلم‌های ترسناک قادر خواهند بود که پادکست موسیقی متن فیلم‌های کانجورینگ Conjuring با مراجعه به وب‌سایت ملودایو  Melodive ببینند، بشنوند و یا دانلود کنند.

 

برگرفته از filmmusicreporter.com ؛‌