تریلر سینمایی فیلم جدید X-Men Dark Phoenix ؛‌

استودیو ملودایو - یک‌شنبه، 8 مهر 1397

چند روزی است که در فضای مجازی با انتشار تریلر سینمایی فیلم جدید X-Men Dark Phoenix حسابی سر و صدا بر پا کرده است، اما هنوز برخی از طرفداران در مورد موفقیت فیلم جدید X-Men Dark Phoenix تردید دارند و معتقدند که از تریلر سینمایی فیلم جدید X-Men Dark Phoenix مشخص است که این قسمت جدید به گرد پای قسمت قبلی یعنی فیلم X-Men: The Last Stand  نمی‌رسد!

فیلم جدید X-Men Dark Phoenix و هیاهوی طرفداران؛ 

برخی از منتقدان از این هم فراتر رفته‌اند و مدعی شده‌اند که اصلا قصه‌ی تک‌خطی فیلم جدید X-Men Dark Phoenix مایه‌ای ندارد تا از روی آن بتوان فیلم بلند سینمایی ساخت و به همین دلیل نیز حتما فیلم جدید X-Men Dark Phoenix فیلمی خسته‌کننده و حوصله‌سربر از کار در خواهد آمد.

فیلم جدید X-Men Dark Phoenix

البته از زمانی که چند سال پیش کمپانی والت‌دیزنی موفق شد تا استودیو مارول را خریداری کند، انتقادات نسبت به نحوه‌ی فیلمسازی استودیو مارول نیز شدت گرفت و بسیار از طرفداران قدیمی داستان‌هایی مانند قصه‌ی X-Men از این مسأله انتقاد داشتند که به دلیل دخالت‌های بیجای مدیران کمپانی والت دیزنی در امر تولید پروژه‌های سینمایی این آثار لحن جدی خود را از دست داده‌اند و هر روز ویژگی‌های کودکانه‌تری پیدا می‌کنند.

اگر از طرفداران فیلم‌های استودیو مارول هستید و تریلر سینمایی فیلم جدید X-Men Dark Phoenix را مشاهده کردید، نظرات و انتقادات خود را در مورد این فیلم با وب‌سایت ملودایو Melodive در میان بگذارید.

برای مشاهده‌ی تریلر کامل فیلم جدید X-Men Dark Phoenix می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.