فیلم Rampage و جادوگری بازی بر پرده‌های سینما؛

ریحانه عرفانی - دوشنبه، 2 بهمن 1396

فیلم Rampage و جذابیت یک بازی برای سینما؛‌ 

اگر سن شما به بازی‌های کنسول سگا برسد، احتمالاً بازی Rampage را به خاطر دارید. یک بازی که شامل موجوداتی مثل اژدها و دایناسور و موجودات عجیب و غریب دیگر بود و در فضایی مثل Mortal Kombat با انتخاب مبارز توسط بازیکن بازی می‌شد. خبر ها حاکی از آن است که «برد پیتون» در حال ساختن فیلم و ماجرای این بازی است! گوریل، کروکودیل، گرگ پرنده!!! شخصیت‌هایی هستند که در طول داستان با آنان مواجه می‌شویم. «راک» (که نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد) احتمالا آپریل امسال دست پر به خانه برمی‌گردد. فیلمی ساخته شده از یک بازی دیجیتالی کلاسیک که هم به مرور نوستالژی‌ها و هم به تصویر کشیدن موجودات تخیلی به بهترین شکل پرداخته است. طرفداران راک و همچنین طرفداران فیلم های اکشن احتمالاً علاقه زیادی به این فیلم نشان خواهند داد.

فیلم Rampage

جلوه‌های بصری و خلق محیطی که در واقع وجود خارجی ندارد، از موارد قابل توجه در این فیلم است. فیلم Rampage شاید برای شما یادآور فیلمی نظیر «کینگ‌کنگ» یا امثال آن باشد و داستان‌هایی را به مخاطب یادآوری کند که از بی‌رحمی انسان‌ها نسبت به حیوانات روایت می‌کنند. این فیلم قرار است توسط Worner Bros Picture و New line cinema به صورت RealD3D،IMAX3D  در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما به نمایش در بیاید.

برای آشنایی بیشتر با موسیقی متن فیلم‌های ماندگار تاریخ سینما حتما پادکست‌های گپ دایو تولید شده در استودیو ملودایو را ببینید و بشنوید.