جان ویک در برابر بتمن و نبرد غول‌های سینمایی؛

کیارش رمضان‌نژاد - چهارشنبه، 7 شهریور 1397

در نبرد جان ویک John Wick با بتمن کدامیک موفق خواهد شد تا دیگری را شکست دهد و فاتح این نبرد ابرقهرمانانه باشد؟ این روزها که بازار تریلر سینمایی هم فال است و هم تماشا! طرفداران فیلم‌های جان ویک John Wick و بتمن دست به ابتکاری جالبی زده‌اند و تریلر سینمایی ساخته‌اند تا رؤیایشان برای زورآزمایی جان ویک John Wick در برابر بتمن را در قالب این تریلر سینمایی به گوش استودیوهای هالیوود و کارگردانان و تهیه‌کنندگان برسانند.

همانطور که احتمالا برای شما نیز دشوار باشد سازندگان تریلر سینمایی فیلم جان ویک John Wick در مقابل بتمن هم قاطعانه از پیروزی شوالیه‎ی تاریکی یا ژنرال بی‌ارتش در برابر دیگری سخن نگفته‌اند و مشخص نکرده‌اند اگر جان ویک   John Wick و بتمن بنا بر تخیل فیلمنامه‌نویسی پنجه در پنجه‌ی یکدیگر بیندازند،‌ بالاخره کدام ابرمرد، پوزه‌ی ابرمرد دیگر را به خاک خواهد مالید.

وقتی نوبت به نبرد قهرمانان و ابرقهرمانان بایکدیگر می‌شود، شما دوست دارید زورآزمایی کدام ابرقهرمانان را بر روی پرده‌های نقره‌ای سینما تماشا کنید؟‌یا اگر در مورد همین فیلم جان ویک John Wick در مقابل بتمن قرار باشد فیلم سینمایی پرخرج جدیدی ساخته شود، ‌شما دوست دارید از میان بتمن و جان ویک John Wick دست کدامیک به عنوان پیروز میدان توسط فیلمنامه‌نویس و کارگردان بالا برود.

جان ویک در برابر بتمن

اگر به دیدن تریلر ساختگی فیلم جان ویک John Wick در برابر بتمن علاقه‌مند هستید می‌توانید این تریلر را از اینجا مشاهده کنید.

وب‌سایت ملودایو برای پرداختن عمیق‌تر به موسیقی متن فیلم‌های دیدنی تاریخ سینما به تولید پادکست صوتی و پادکست ویدیویی پرداخته است تا علاقه‌مندان فارسی‌زبان نیز با دسترسی به این پادکست‌های صوتی و پادکست‌های ویدیویی که با نام گپ‌دایو تولید شده در استودیو ملودایو قابل دانلود هستند، در جریان علوl و فنون ساخت موسیقی متن برای فیلم‌های سینمایی قرار بگیرند.   

شما نیز می‌توانید با مشاهده و اظهارنظر در مورد پادکست‌های صوتی و پادکست‌های ویدیویی ملودایو در مورد موسیقی متن فیلم‌های سینمایی وب‌سایت ملودایو را در ساخت پادکست‌های پربارتر یاری کنید.

منبع وب‌سایت geektyrant.com ؛‌

  • یونس

    اصلا راه نداره، جان ویک باید برنده بشه

    پاسخ 1399/09/18