فیلم جدید کلینت ایستوود (The Mule)

استودیو ملودایو - شنبه، 14 مهر 1397

کلینت ایستوود از آن دست غول‌های سینمایی است که دوست داریم هیچ‌وقت بی‌خیال سینما نشود و تا آنجا که می‌تواند فیلم بسازد و فیلم بازی کند. خوشبختانه او همچنان در 88 سالگی قبراق و سرحال با سینما زندگی می‌کند و از کارگردانی لذت می‌برد و نقش اصلی فیلم‌هایش را نیز بر عهده می‌گیرد. فیلم The Mule شاهکار تازه‌ی کلینت ایستوود است که هم در نقش بازیگر و هم در مقام کارگردان بازنشستگی نمی‌شناسد و ثابت کرده است که حتی با حدود 90 سال سن هم، خلاقیت هنوز زنده است و هنرمند با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

تریلر سینمایی فیلم جدید کلینت ایستوود

البته او در سن 88 سالگی دیگر نقش قهرمان یکه‌تاز داستان را بازی نمی‌کند و سراغ فیلمنامه‌هایی می‌رود که نقشی مناسب بازی پیرمردی سالخورده داشته باشد. 

The Mule فیلم جدید کلینت ایستوود ؛ 

فیلم جدید کلینت ایستوود

فیلم سینمایی The Mule آخرین کار کلینت ایستوود دقیقا همین ویژگی را دارد، در این فیلم ایستوود نقش کهنه سربازی از جمگ جهانی دوم را بر عهده دارد که با 90 سال سن به قاچاقچی مواد مخدر تبدیل می‌شود و زندگی‌اش با کارتل‌های مواد مخدر مکزیک گره می‌خورد.

در فیلم جدید The Mule به کارگردانی کلینت ایستوود علاوه بر خود ایستوود بازیگران سرشناس دیگری نیز حضور دارند که مشهورترین آن‌ها، بردلی کوپر Bradley Cooper است. فیلم جدید The Mule اولین همکاری ایستوود با بردلی کوپر محسوب نمی‌شود و سابقه‌ی همکاری کلینت ایستوود و با بردلی کوپر به فیلم تک‌تیرانداز امریکایی باز می‌گردد،‌ فیلمی که تا نامزدی دریافت جایزه‌ی اسکار نیز پیش‌رفت. اما اسکار را به فیلم 12 سال بردگی باخت.

 

مقالات مشابه:

بررسی فیلم خوب بد زشت