تریلر سینمایی فیلم جدید لورل و هاردی ؛

کیارش رمضان‌نژاد - شنبه، 7 مهر 1397

لورل و هاردی دو هنرمند طنزپردازی هستند که تقریبا از هر بزرگ و کوچکی سراغشان را بگیری،‌ دست کم یکی از شیرین‌کاری‌هایشان را دیده‌اند و با یکی از صحنه‌های فیلم‌های سیاه و سپیدشان خاطرات شیرینی دارند.

جان بیرد Jon Baird فیلمساز اسکاتلندی با توجه به تمام نوستالژی‌هایی که با شنیدن نام لورل و هاردی در یاد تماشاگران پیر و جوان فیلم‌های سینمایی زنده می‌شود، داستان زندگی این دو بازیگر عصر طلایی هالیوود را دستمایه‌ی ساخت فیلم جدیدی از استن لورل و الیور هاردی قرار داده است.

فیلم جدید لورل و هاردی

 آنطور که از تریلر سینمایی فیلم جدید Stan & Ollie بر می‌آید در این فیلم قرار است تا روایت جدیدی از رابطه‌ی دوستانه و حرفه‌ای لورل و هاردی را تماشا کنیم و رازهای مگویی را از دوره و زمانه‌ای ببینیم که انگار میانه‌ی لورل و هاردی شکرآب بوده است و زمزمه‌هایی از جدایی همیشگی این دو یار قدیمی شنیده می‌شود.

فیلم جدید Stan & Ollie و روایت زندگی لورل و هاردی؛

 فیلم جدید لورل و هاردی

قرار است فیلم جدید Stan & Ollie تا کم‌تر از یک ماه دیگر در سینماهای امریکا و اروپا اکران شود و تاکنون نقد و بررسی‌های منتقدان سینمایی به این زندگی‌نوشت تازه از زندگی لورل و هاردی روی خوش نشان داده است.

در صورتی که تمایل دارید تا تریلر فیلم Stan & Ollie را به صورت کامل مشاهده کنید می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اگر به موسیقی متن فیلم‌های کلاسیکی چون فیلم‌های لورل و هاردی یا فیلم‌های چارلی چاپلین علاقه‌مند هستید، نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه از طریق سایت ملودایو Melodive  با ما در میان بگذارید تا در پادکست موسیقی متن گپ‌دایو از استودیو ملودایو در مورد داستان موسیقی متن در عصر و زمانه‌ی لورل و هاردی بیشتر صحبت کنیم. ‌