بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما؛ (بخش دوم)

الهام ربیعی - چهارشنبه، 6 فروردین 1399

بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی را در بخش دوم فهرست این فیلم‌ها دنبال می‌کنیم تا مروری داشته باشیم بر ابر قهرمانانی که با تسخیر قلب‌های تماشاگران و طرفداران، خود و داستانشان را در تاریخ سینما جاودانه کردند. در بخش دوم مقاله معرفی بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما با سایت ملودایو همراه باشید.  

لوگان(2017)- جیمز منگولد

بهترین فیلم‌های ابرقهرمانیدر این فیلم بر خلاف دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی، به جای ظهور و پیدایش قهرمان، مخاطب با مرگ قهرمان مواجه می‌شود. در لوگان صحنه‌های خشن و احساسی زیادی وجود دارد و داستان آن پیچیده است و از طرف سیستم درجه‌بندی فیلم‌ها توسط انجمن تصاویر متحرک آمریکا درجه سنی R دریافت کرده‌است و تماشای آن به افراد زیر هفده سال توصیه نمی‌شود.

  ددپول (2016)- تیم میلر

بهترین فیلم‌های ابرقهرمانیلحن طنزگونه این فیلم با صحنه‌های اکشن و مهیج گره خورده و از آن فیلمی سرگرم‌کننده ساخته است. این فیلم بسیار خلاقانه و نوآورانه ساخته شده و مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

تیغه (1998)- استیون نورینگتون

بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی

تیغه ترس واقعی را در دل بیننده می‌اندازد و بسیار خلاقانه است. این فیلم نمایشی از سیاهی و روبه‌رو شدن با نیروی شر را پیش چشم مخاطب به نمایش می‌گذارد.

مرد آهنی (2008)- جان فاورو

بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی

این فیلم ترکیبی از صحنه‌های اکشن و احساسی و طنزآلود با پایانی غیرقابل‌ پیش‌بینی است. مرد آهنی در سال اکرانش یا فروش فوق‌العاده‌ای مواجه شد و در صدر جدول قرار گرفت.

مرد عنکبوتی (2002)- سام ریمی

بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی

این فیلم پر از صحنه‌های خوب از جمله آتش گرفتن ساختمان و نبرد نهایی شخصیت‌های خوب و بد است. مرد عنکبوتی در زمره بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینماست که دیدن آن تاریخ انقضا ندارد و در همه دوران‌ها برای مخاطب جذاب است.

پلنگ سیاه (2018)- رایان کوگلر

بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی

انتخاب بازیگران خوب و صحنه‌های نبرد فوق‌العاده از امتیازات این فیلم است. در این فیلم لحظات احساسی بسیار قوی مقابل چشم بیننده قرار می‌گیرد.

زن شگفت‌انگیز (2017)- پتی جنکینز

بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی

در این فیلم صحنه‌های بدلکاری طبیعی و جذابی وجود دارد. انتخاب گل گدوت یکی از نقاط قوت این فیلم محسوب می‌شود.