بهترین سریال‌های سال 2021

الهام ربیعی - جمعه، 5 آذر 1400

بهترین سریال‌های سال 2021

سریال‌ها همیشه محبوبیت خاصی در بین مخاطبان داشته‌اند و دیدن آنها تفریح اغلب خانواده‌ها در سراسر دنیا محسوب می‌شود. در سال 2021 سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری در ژانرهای مختلف و برای انواع سلیقه‌ها ساخته و از شبکه‌های مختلف پخش شدند. در این مقاله می‌توانید لیستی از بهترین سریال‌های 2021 را مشاهده کنید.

سریال‌های سال 2021

  • وراثت: فصل دو

کارگردان: جسی آرمسترانگ

آهنگساز: نیکولاس بریتل

پخش‌کننده: شبکه HBO

وراثت، سریالی در ژانر کمدی درام است که فصل اول آن در سال 2018 با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد. در این سریال حایم عباس، نیکولاس براون، برایان کاکس و ناتالی گلد نقش‌آفرینی کرده‌اند. فصل اول وراثت در هفتادویکمین دوره جوایز امی توانست جایزه بهترین فیلمنامه درام و جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی- درام را کسب کند.

  • تو: فصل سوم

کارگردان: گرگ برلانتی، سرا گمبل

آهنگساز: بلیک نیلی

پخش‌کننده: شبکه نتفلیکس

تو، مجموعه‌ای در ژانر تریلر روانشناختی است که فصل اول آن در سال 2018 و فصل دومش در سال 2019 پخش شد. در این سریال بازیگرانی مثل پن بدجلی، ویکتوریا پدرتی و سافرون باروز نقش‌آفرینی کرده‌اند.

  • خدمتکار

کارگردان: مولی اسمیت متزلر

آهنگساز: هایم، کریس استریسی

پخش‌کننده: نتفلیکس

خدمتکار، مینی‌سریالی در ژانر درام است که فیلمنامه آن بر اساس کتاب خدمتکار: کار سخت، دستمزد پایین و اراده مادری برای زنده‌ماندن اثر استفانی لند نوشته شده است. در این سریال مارگارت کوالی، نیک رابینسون و آنیکا نونی رز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  • عشق امروزی: فصل سوم

کارگردان: جانی کارنی، امی رسوم، تونی هال، شارون هورگان

پخش‌کننده: Amazon Prime Video

عشق امروزی، سریالی در ژانر کمدی رومانتیک- آنتولوژی و بر اساس داستان‌های ستون هفتگی نیویورک تامز است. در این سریال بازیگران متفاوتی نقش‌آفرینی کرده‌اند و در هر قسمت داستانی متفاوت به تصویر کشیده می‌شود.

  • نُه غریبه کامل

کارگردان: دیوید ای. کلی

آهنگساز: مایلز هنکیز، مارکو بلترامی

پخش‌کننده: Amazon Prime Video

مینی‌سرایل نه غریبه کامل، اقتباسی است از کتابی به همین نام اثر لیان موریارتی که در آن بازیگران مطرحی نظیر نیکول کیدمن، ملیسا مک‌کارتی، منی جاستینو و اشر کدی ایفای نقش کرده‌اند. این مینی‌سریال در هشت قسمت 45- 55 دقیقه‌ای ساخته شده است.

  • Landscapers

کارگردان: ویل شارپ

پخش‌کننده: SKY

این مینی‌سریال در ژانر درام جنایی- واقعی کمدی سیاه با بازی الیویا کلمن و دیوید تیولیس است که داستان آن بر اساس قتل‌ ویلیام و پاتریشیا وایچرلی در ناتینگهام‌شر می‌گذرد.

  • تشریح یک رسوایی

کارگردان: اس. جی. کلارکسون

پخش‌کننده: نتفلیکس

مینی‌سریال تشریح یک رسوایی در شش قسمت با بازی سیه‌نا میلر، میشل داکری و روپرت فرند و بر اساس کتابی به همین نام اثر سارا ووگان ساخته شده است.

  • نزدیک بمان

کارگردان: دنیل اوهارا

پخش‌کننده: نتفلیکس

نزدیک بمان، سریالی در ژانر درام جنایی است که در آن کوش جومبو، جیمز نسبیت، ریچارد آرمیتاژ و ادی ایزارد ایفای نقش کرده‌اند.

  • استفن

کارگردان: آلریک ریلی

پخش‌کننده: ITV

استفن، سریالی در ژانر درام جنایی است که بر اساس ماجرای قتل نوجوان سیاه‌پوستی به‌نام استفن لارنس در سال 1993 نوشته شده است. در این سریال هیو کوراشی و شارلن وایت نقش‌آفرینی کرده‌اند.

  • پرونده ایپرکس

کارگردان: جیمز واتکینز

پخش‌کننده: ITV

سریال تریلر- جاسوسی پرونده ایپرکس بر اساس رمانی به همین نام اثر لن دیتون ساخته شده است و در آن بازیگرانی نظیر جو کول، لوسی بوینتون و تام هالندر حضور دارند. داستان این سریال در دهه شصت و در لندن و برلین اتفاق می‌افتد.

  • صحنه‌هایی از یک ازدواج

کارگردان: هاگای لیوای

پخش‌کننده: HBO

صحنه‌هایی از یک ازدواج، مینی‌سریالی درام در پنج قسمت و بر اساس فیلمی به همین نام به کارگردانی اینگمار برگمان است. در این مینی‌سریال اسکار آیزاک و جسیکا چستین نقش‌آفرینی کرده‌اند.

  • چیزهای عجیب: فصل چهارم

کارگردان: برادران دافر

پخش‌کننده: نتفلیکس

چیزهای عجیب، سریالی در ژانر ترسناک روانشناختی با بازی وینونا رایدر، دیوید هاربر، فین ولفهارد و میلی بابی براون است. فصل اول این سریال در سال 2016، فصل دوم در سال 2017 و فصل سوم آن در سال 2019 پخش شده‌اند.

  • خیلی نزدیک

کارگردان: سوزان تولی

پخش‌کننده: ITV

مینی‌سریال خیلی نزدیک، بر اساس رمانی به همین نام اثر کلارا سالامان ساخته شده است. در این سریال امیلی واتسون و تالیسا تیکشرا نقش‌آفرینی خواهند کرد.

  • میر اهل ایست‌تاون

کارگردان: کریگ زوبل

آهنگساز: الله مارکیتلی

پخش‌کننده: HBO

میر اهل ایست‌تاون، سریالی در ژانر درام جنایی با بازی کیت وینسلت است که در هفت قسمت ساخته و پخش شد. در این سریال جولیان نیکلسون، جین اسمارت و انگوری رایس ایفای نقش کرده‌اند. میر اهل ایست‌تاون مورد تحسین و استقبال منتقدان و مخاطبان قرار گرفت و در هفتادوسومین دوره جوایز امی در شانزده رشته نامزد دریافت جایزه شد؛ در نهایت کیت وینسلت توانست جایزه بهترین بازیگر زن در مجموعه تلویزیونی کوتاه را دریافت کند.

  • سرگذشت ندیمه: فصل چهارم

کارگردان: بروس میلر

آهنگساز: ادام تیلور

پخش‌کننده: هولو

سرگذشت ندیمه، سریالی در ژانر تراژدی پادآرمان‌شهر است که بر اساس رمانی به همین نام اثر مارگارت اتوود ساخته شده است. فصل اول این سریال در سال 2017 پخش شد و توانست محبوبیت زیادی در بین تماشاگران به دست آورد و جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی درام و بهترین بازیگر زن را دریافت کند.

  • پشت چشم‌هایش

کارگردان: استیو لایت فورت

آهنگساز: روپرت گرگسون- ویلیامز

پخش‌کننده: نتفلیکس

پشت چشم‌هایش، سریالی شش قسمته و در ژانر جنایی تخیلی- روانشناختی است. داستان این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر سارا پین‌برو است. در پشت چشم‌هایش بازیگرانی نظیر ایو هیوسن و تام بیتمن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

  • گناه

کارگردان: راسل تی. دیویس

آهنگساز: موری گلد

پخش‌کننده: اچ‌بی‌او مکس

گناه، سریالی درام در پنج قسمت است که در آن الی الکساندر و عمری داگلاس ایفای نقش کرده‌اند. داستان این سریال پیرامون بیماری ایدز می‌گردد. گناه، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال 2021 است و توانست نظر تماشاگران و منتقدان را به خود جلب کند.

منبع