بهترین موسیقی‌ متن فیلم‌های ۲۰۱۹

الهام ربیعی - شنبه، 5 مرداد 1398

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام فرصتی ایجاد کردند تا سفری کوتاه در زمان داشته باشیم و بهترین‌های موسیقی متن را در عرصه‌ی فیلمسازی در چند سال اخیر بررسی کنیم. در این قسمت به عنوان آخرین بخش از مقالات معرفی بهترین موسیقی متن فیلم‌های سینمایی در چند سال اخیر، فهرست از شنیدنی‌ترین فیلم‌های 2019 را برای شما مهیا کرده‌ایم،‌در ادامه با وب‌سایت ملودایو همراه باشید.

بهترین موسیقی‌ متن فیلم‌های ۲۰۱۹ و فیلم راکت‌من (Rocket man)؛

آهنگساز: متیو مارگسون؛

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

موسیقی فیلم راکت من رو از اینجا بشنوید

فیلم موزیکال زندگینامه‌ای به کارگردانی دکستر فلچر که بر اساس زندگی التون جان ساخته شده است. در این فیلم از آهنگ‌های التون جان استفاده شده که توسط بازیگران فیلم اجرا می‌شوند. آلبوم موسیقی راکت‌من با استقبال مخاطبان مواجه شد و یکی از پرفروش‌های سال 2019 است.

بهترین موسیقی‌ فیلم‌های ۲۰۱۹ و فیلم علاءالدین (Aladdin)؛

آهنگساز: آلن منکن؛‌

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

موسیقی فیلم علاالدین را از اینجا بشنوید

فیلمی در ژانر موزیکال فانتزی به کارگردانی گای ریچی. فیلم‌های شاه آرتور و شرلوک هلمز از دیگر آثار این کارگردان هستند. ترانه این فیلم توسط گروه پاسک و پل نوشته شده و آهنگسازی آن‌را آلن منکن به‌ عهده داشته است.

بهترین موسیقی‌ بیکلام ۲۰۱۹ و فیلم The Dirt؛

آهنگساز: پاول هسلینگر؛

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

فیلم درام-زندگینامه‌ای به کارگردانی جف ترماین درباره گروه گَلم‌متالِ ماتلی‌کرو. این گروه در سال 1981 در آمریکا پایه‌گذاری شد. موسیقی متن این فیلم در ماه مارس 2019 توسط گروه ماتلی‌کرو منتشر شد.

بهترین موسیقی‌ متن فیلم‌های ۲۰۱۹ و فیلم لگو2: قسمت دوم (The Lego Movie 2: The Second Part)؛

آهنگساز: مارک مادرزبا؛‌

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

موسیقی فیلم لگو را از اینجا بشنوید

انیمیشن کمدی و علمی-تخیلی به کارگردانی مایک میچل. این کارگردان با فیلم‌های شرک، مورچه‌ای به نام زی، پنگوئن‌های ماداگاسکار، پاندای کونگ‌فوکار و باب اسفنجی در بین علاقه‌مندان فیلم‎های انیمیشنی شناخته شده است. موسیقی متن این فیلم یکی از پرفروش‌های سال 2019 است.

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام ۲۰۱۹ و فیلم ما (US)؛

آهنگساز: مایکل آبلز؛‌

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

موسیقی فیلم US را از اینجا بشنوید

فیلمی در ژانر ترسناک به کارگردانی جوردن پیل. قطعه «Tethered Mix» در این فیلم خبر از اتفاقی بدیمن می‌دهد و پیل اعتراف کرده که ایده این آهنگ از فیلم «کابوس خیابان الم» به ذهنش رسیده و آنرا با آهنگساز مطرح کرده است. او در مصاحبه‌ای گفته «فیلم در کالیفرنیای شمالی که مهد هیپ‌هاپ کلاسیک است اتفاق می‌افتد.»

بهترین موسیقی‌ فیلم‌های ۲۰۱۹ و فیلم دیروز (Yesterday)؛

آهنگساز: دنیل پمبرتون؛‌

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

موسیقی فیلم Yesterday را از اینجا بشنوید

فیلمی موزیکال در ژانر کمدی به کارگردانی دنی بویل. از دیگر آثار مطرح این کارگردان فیلم‌های میلیونر زاغه‌نشین، رگ‌یابی، 127 ساعت و خلسه هستند. موسیقی متن این فیلم در لیست بهترین‌های سال 2019 جای گرفته است.

موسیقی‌ متن فیلم‌های ۲۰۱۹ و انیمیشن شیرشاه (The Lion King)؛

آهنگساز: هانس زیمر؛

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

موسیقی انیمیشن شیرشاه را از اینجا بشنوید

انیمیشن موزیکال به کارگردانی جان فاورو. این انیمیشن به‌صورت لایواکشن ساخته شده است. هانس زیمر که قسمت اول این فیلم را نیز آهنگسازی کرده بود، موسیقی متن این فیلم را بازسازی کرد. التون جان و بیانسه ترانه اصلی فیلم را اجرا کرده‌اند. در جولای 2019 بیانسه آلبومی به‌نام The Lion King: The Gift منتشر کرد. ترانه‌سرایی و تولید آهنگ «Spirit» این آلبوم را ایلیا سلمان‌زاده، لابیرنت و بیانسه به‌عهده داشته‌اند.

بهترین موسیقی‌ متن ۲۰۱۹ و انیمشن عروسک‌های زشت (UglyDolls)؛

آهنگساز: کریستوفر لنرتز؛‌

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

موسیقی انیمیشن عروسک های زشت را از اینجا بشنوید

انیمیشن کامپیوتری موزیکال در ژانر کمدی و به کارگردانی کلی اشبری. در این فیلم آهنگ‌هایی از نیک جونز، کلی کلارکسون و پنتاتونیکس و خواننده‌های دیگری اجرا می‌شود و موسیقی متن آن توسط لنرتز ساخته شده است.

بهترین موسیقی‌ متن فیلم‌های ۲۰۱۹ و فیلم رز وحشی (Wild Rose)؛

آهنگساز: جک آرنولد؛

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

فیلمی درام موزیکال به کارگردانی تام هارپر. موسیقی متن این فیلم شامل آهنگ‌هایی در سبک کانتری، فولکلور و ایندی راک است که همه آنها توسط بازیگر فیلم جسی باکلی اجرا می‌شوند. موسیقی متن اصلی فیلم نیز ساخته جک آرنولد است.

بهترین موسیقی‌ فیلم‌های ۲۰۱۹ و فیلم گوآوا آیلند (Guava Island)؛

آهنگساز:مایکل ازُوورو؛‌

بهترین موسیقی‌های بی‌کلام و فیلم‌های 2019

فیلم موزیکال به کارگردانی هیرو مورای. آلبوم موسیقی این فیلم یکی از بهترین و پرفروش‌ترین‌های سال 2019 است. کارگردان گوآوا آیلند پیش از این به خاطر ساخت موزیک ‌ویدئو برای خواننده‌هایی مثل دیوید گتا، Flying Lotus، Childidh Gambino شهرت داشت. او چندین فیلم کوتاه و مجموعه تلویزیونی را نیز کارگردانی کرده است و این فیلم اولین تجربه سینمایی او محسوب می‌شود.

برگرفته از وب‌سایت ranker.com ؛‌

 

مقالات پیشنهادی

بهترین موسیقی‌ متن فیلم‌های ۲۰۱۸

بهترین موسیقی‌ متن فیلم‌های ۲۰۱۷

  • nana

    سلام بسیار عالی و قشنگ ببخشید موسیقی متن فیلم نه ژا2019 رو از کجا میتونم دانلود کنم(یا اگه در سایتتون قرار بدین) خیلی وقته دنبالشم واقعا ممنون میشم ..راهنمایی کنید

    پاسخ 1400/03/09