بتلفیلد دیگری در راه است و مبارزه‌ای تازه در پیش!

کیارش رمضان‌نژاد - پنج‌شنبه، 25 مرداد 1397

خبر خوش برای بتلفید بازان اینکه چند ساعت پیش، گوشه‌هایی از تریلر بازی پرطرفدار بتلفید Battlefield بر روی اینترنت و فضای مجازی منتشر شده است، بدین ترتیب شمارش معکوس برای عرضه‌ی نهایی بازی بتلفیلد 5  Battlefield آغاز شده است،‌پس طولی نخواهد کشید که بتلفیلد بازان در نسخه‌ی پنجم بازی Battlefield میدان تازه‌ای برای جنگاوری‌های مجازی خود پیدا کنند.

البته این تریلر 15 ثانیه‌ای اسرار مگوی بازی بتلفیلد 5  Battlefield را برای طرفداران فاش نمی‌کند و تنها با انفجارهای فراوان و توپ و تانک‌هایی که میدان نبرد بتلفیلد 5  Battlefield را زیر و زبر می‌کنند، نوید بازی پرهیجانی را به بازیکنان بتلفیلد 5  Battlefield می‌دهد.

بتلفیلد 5

قرار شده است تا ظرف چند روز آینده تریلر طولانی‌تری برای بازی بتلفیلد 5  Battlefield منتشر شود و سرانجام به گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه آیا بازی بتلفیلد 5  Battlefield به صورت اول شخص بازی خواهد شد، یا اینکه داستان آن بر مبنای حوادث Battle for Rotterdam روایت خواهد شد، پایان دهد.

آبان ماه 1397 تاریخی است که برای عرضه‌ی بازی بتلفیلد 5  Battlefield برای کامپیوترهای دسک‌تاپ و کنسول‌های بازی پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس معرفی شده است.

با وب‎سایت ملودایو همراه باشید تا از اخبار بازی بتلفیلد 5  Battlefield و عرضه‌ی نهایی این بازی به بازار آگاه شوید.